Op FOK! wel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:32 schreef getl0st het volgende:
Jij mag niet komen, je bent nog geen 18.
Kankerstraal eens op met verwachte reacties in je afsluiting, gammastraling.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:29 schreef Remsjo het volgende:
Het zal wel een depressieve boel worden 7 Augustus tijdens de KLB Meet! Krijg je tientallen KLBers over de vloer die contant lopen te zeiken dat het bier te warm is, dat de ballen uit de jus niet goed doorgebakken zijn, dat de barkrukken lelijke kleurtjes hebben, dat de muziek niet deugt, dat het te warm is, dat het te hard regent, dat Geer & Goor gay zijn, dat Bassie een MILF is
Ik kom niet hoor![]()
Klacht: KLBvolk dat in real ook overal over klaagt.
Verwachte reacties: Wij willen jou niet eens op de meet
Is dat een scheldwoord?quote:
Ondoorzichtig, weer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:36 schreef Seagul het volgende:
[..]
Kankerstraal eens op met verwachte reacties in je afsluiting, gammastraling.
Graag gedaan, een foto van de vorige meet kon niet ontbreken natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bedankt voor je magistrale bijdrage aan dit topic.
quote:
Meiden op FOK! zijn een hoax.quote:
Heb je t over mij ofzoquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:13 schreef IJsblock het volgende:
Kut man, ik heb lang haar, luister naar rock & metal, ben introvert in het echte leven en heb maar MBO.....![]()
*gaat zijn kaartjes voor de meet op MP zetten*
Draag je net als mij bandshirts van bands waarvan er minimaal 1 bandlid niet meer leeft?quote:
fix'dquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:16 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Meiden op FOK! het internet zijn een hoax.
zou je haar geven?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:05 schreef RickoKun het volgende:
IK ZIE ER NIET UIT ALS ALTO EN GA MISSCHIEN WEL!~!!!!!!!!!~
Uhuquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:33 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Draag je net als mij bandshirts van bands waarvan er minimaal 1 bandlid niet meer leeft?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:18 schreef Biels het volgende:
Je wilt KLB, je krijgt Juicyhill is homo in de stairway.
Frituur?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ben dr denk ik wel, mits frituur/pizza iets soortgelijks!
Heb je besloten dood te gaan binnenkort?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:41 schreef DurumDoner het volgende:
Als ik heen ga krijg ik zeker klappen van al die Wilders aanhangers.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:40 schreef Gehannes het volgende:
Kan Sunchaser daar trouwens niet naar toe voor fok tv ofzo?
Ik heb het aan Sun doorgegeven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:40 schreef Gehannes het volgende:
Lol van dit soort meetings zouden ze een reality soap moeten maken. Zou volgens mij prachtige tv opleveren.
Kan Sunchaser daar trouwens niet naar toe voor fok tv ofzo?
Oke dat zou top zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb het aan Sun doorgegeven.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Dat deze nog niet gepost is
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zijn ze zo in de snackbar, hebben ze oorlog om patat/friet. Of degene die via het HBO naar het WO is geklommen wordt de hersens ingeslagen
. En introverte mensen worden gefileerd en gefrituurd
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:01 schreef mafkees01 het volgende:
Een FOK meet. Voor de echte no no no no no-lifers die geen enkele vriend heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga niet eens beginnen wat er allemaal fout is aan deze opmerkingquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah en terwijl Fokkers mekaar ontmoeten op die meet en mogelijk vrienden maken, blijf jij vriendloos op je zolderkamertje zitten op een leeg forum...!
Dacht het nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:29 schreef Remsjo het volgende:
Het zal wel een depressieve boel worden 7 Augustus tijdens de KLB Meet! Krijg je tientallen KLBers over de vloer die contant lopen te zeiken dat het bier te warm is, dat de ballen uit de jus niet goed doorgebakken zijn, dat de barkrukken lelijke kleurtjes hebben, dat de muziek niet deugt, dat het te warm is, dat het te hard regent, dat Geer & Goor gay zijn, dat Bassie een MILF is
Daar hebben we de eerste no no no no-liferquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah en terwijl Fokkers mekaar ontmoeten op die meet en mogelijk vrienden maken, blijf jij vriendloos op je zolderkamertje zitten op een leeg forum...!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Zij komt ook op de KLB Meet![]()
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Het afgebeelde model zal zich bij jullie voegen op de meet.quote:
Zover was ik nog wel, maar toch bedankt!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:43 schreef Quir het volgende:
[..]
Het afgebeelde model zal zich bij jullie voegen op de meet.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Zij komt ook op de KLB Meet![]()
Daar wil geen enkele fokker (muv de echte bazen incl. ondertekende) overheen, want ze zijn of homo of emo of die chick heeft te scherpe knieenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door J.Herrer op 17-07-2009 14:55:32 ]One hundred percent independent, I'm the fucking boss
Als jij niet wil, dan offer ik me wel op.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Daar wil geen enkele fokker overheen, want ze zijn of homo of emo of die chick heeft te scherpe knieen
Ken je die mop van die fokker die naar een KLB meet ging?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
En de BK/Ananas meetquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:51 schreef De_Ananas het volgende:
De McF, afcajos en De_Ananas meet gaat niet door
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:10 schreef postmortum het volgende:
klb-meet ,, hoeveel x is dat eigenlijk al geprobeerd ? Ik kan er 1 herinneren dat Gers kaal geschoren werdOh en dat Noorsbloed met Mirre zou komen
Zeg, ben jij niet die stairwaymeetganger?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een mooie dag op zich. Maar daar kwamen alleen toffe mensen. Ik weiger naar een meet te gaan waar een bij elkaar geschraapt zooitje klb'ers komt waarmee ik niet geassocieerd wil worden
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mag van mij best een pilsje komen drinken hoor
Nee?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die stairwaymeetganger?
Noorsbloedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:10 schreef postmortum het volgende:
klb-meet ,, hoeveel x is dat eigenlijk al geprobeerd ? Ik kan er 1 herinneren dat Gers kaal geschoren werdOh en dat Noorsbloed met Mirre zou komen
Enzo, is dat ook een user van KLB ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij was toch naar de vorige KLB meet gegaan met juicyhill enzo in de stairway?
Familie van Forza-.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Enzo, is dat ook een user van KLB ?
Ik heb liever dat jij naar de meet komt. Of beter nog... wij samen een privemeetquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zover was ik nog wel, maar toch bedankt!
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij was toch naar de vorige KLB meet gegaan met juicyhill enzo in de stairway?
Offtopic:quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Offtopic:
had die gast een PM gestuurd. Schijnt vorige week naar Terschelling te zijn gegaan
sweetquote:
Ja NG was dat trouwensquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat denk je zelfNeen. NG wel trouwens
![]()
Wens je hem dat toe? Je kunt beter een soort van effectieve dosis erbij opgeven. Hoeveel Sievert?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:36 schreef Seagul het volgende:
[..]
Kankerstraal eens op met verwachte reacties in je afsluiting, gammastraling.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:29 schreef Remsjo het volgende:
Ik kom niet hoor![]()
Klacht: KLBvolk dat in real ook overal over klaagt.
Verwachte reacties: Wij willen jou niet eens op de meet
Scherpe knieën? Houd je bek man, zie die kk kleine tietjes!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Daar wil geen enkele fokker (muv de echte bazen incl. ondertekende) overheen, want ze zijn of homo of emo of die chick heeft te scherpe knieen
Toch niet zo overtuigend hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? heb je haar gegeven?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:34 schreef Maikuuul het volgende:
Check dat lelijke wijf
En al die gasten vet geilen omdat zij een kut heeft :/ gadverdamme weetje hoe begroeid het daar onder is bij dat wijf ?
Nee ? ik ook niet maar geloof me maar tot het van haar navel tot haar onderrug loopt tot over de bovenbenen heen hoor. gadverdamevervloekte Fok!kers
Ja ik heb haar een scheermes gegeven om die ranzige kuthaar weg te doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:35 schreef EtceteraEtcetera het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? heb je haar gegeven?
Hey, i don't blame ya.. Ik reageer snel omdat ik wacht op een auto die me ophaalt om te touren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja ik heb haar een scheermes gegeven om die ranzige kuthaar weg te doen.
De vuige slet.
Omdat ik tegenwoordig zoveel werk hang ik veel op Fok! ( waarom niet wtf moet ik anders doen ).
Vandaar dat ik snel reageer in topics
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:00 schreef Afwazig het volgende:
Ik kan niet wachten op de foto's van de KLB meet. Dan wordt het weer eens pijnlijk duidelijk hoe sociaal irrelevant de gemiddelde poster in KLB is.
Inderdaadquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:00 schreef Afwazig het volgende:
Ik kan niet wachten op de foto's van de KLB meet. Dan wordt het weer eens pijnlijk duidelijk hoe sociaal irrelevant de gemiddelde poster in KLB is.
Ja, want naar een meet ga je omdat je geen vrienden hebt en ze daar hoopt te vinden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:01 schreef mafkees01 het volgende:
Een FOK meet. Voor de echte no no no no no-lifers die geen enkele vriend heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:00 schreef Afwazig het volgende:
Jou kan ik ook gewoon een paar straten verder zienquote:
Neuh, maar ik heb wel de krant gelezen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jou kan ik ook gewoon een paar straten verder zienMaar zou niet weten wie je bent jwz.
Ey hedde die schietshizzle van de pliesie toen gehoord donderdag?
Is hier fucking dichtbij. Schijnen allemaal sirenes geweest te zijn enzo, maar ik sliep door alles heen, jwz.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb wel de krant gelezen.
En dat paar straten verder zien, dat doen we nog wel 's.
Ik sliep ook op dat moment. Die tweede heb ik compleet gemist.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:47 schreef Daniane het volgende:
[..]
Is hier fucking dichtbij. Schijnen allemaal sirenes geweest te zijn enzo, maar ik sliep door alles heen, jwz.
&&&&Zondagnacht was er in die flatjes bij Mollegang ofzo ook op een man geschoten. Afrekening in hennepcircuit. Man alleen gewondWas ie later bij de ooggetuige geweest. "Was er n zwarte golf met 4 deuren bij" "Ja" "Oke, die schiet ik nog wel neer"
dat vertelde de ooggetuige werkt bij mama & woont paar huizen verder
&isgoed.
Er worden toch nooit foto's gemaakt op een fok meetquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:00 schreef Afwazig het volgende:
Haha ja wij dus ook. Maar dat vertelde mama's collega dus Donderdagmiddag.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:55 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik sliep ook op dat moment. Die tweede heb ik compleet gemist.
Er kwam me hier gisteren toch 'n parade aan 11-jarige marokkaantjes langs. Ik heb toch even staan kijken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha ja wij dus ook. Maar dat vertelde mama's collega dus Donderdagmiddag.
Achja, we wonen in de ghetto ofzo stond in de krant.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:02 schreef Quir het volgende:
[..]
Er kwam me hier gisteren toch 'n parade aan 11-jarige marokkaantjes langs. Ik heb toch even staan kijken.
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Er worden toch nooit foto's gemaakt op een fok meet![]()
En anders wil ik NU foto's zien van afgelopen fok meets![]()
Voor zover ik weet is er maar 1 KLB meet geweest en dat was dezequote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:56 schreef Afwazig het volgende:
Toevallig heb ik pas met afcajos op MSN door meerdere fotoseries van ONZ en KLB meets gebladerd. Je lacht je echt dood.
Ah je bedoelt die van jaiblaitonly?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik heb nog wel ergens een rar van pub-meet, hebben ?
postenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:31 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb nog een rar van een ONZ, KLB en PUB meet.
Hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:31 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb nog een rar van een ONZ, KLB en PUB meet.
Namen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:24 schreef LudoSanders het volgende:
De zogenaamde "bazen" die KLB denken te domineren bleken vorige keer ook een stel scharminkels.
Dat heb ik ook somsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:28 schreef J.Herrer het volgende:
You have reached the download limit for free-users
Ik ben vandaag niet eens op rapidshere geweest
Wie dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:24 schreef LudoSanders het volgende:
De zogenaamde "bazen" die KLB denken te domineren bleken vorige keer ook een stel scharminkels.
quote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:47 schreef Siniti het volgende:
Toch kut dat ik 15 min moet wachten per rapidshare
Waarom upload je et niet op megaupload, daar is geen wachttijd
Een gezellig avondje uit voor de jostiband ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:33 schreef BigKahuna het volgende:
Die PUB meet.
Ziet eruit als een gezellige avond.
quote:Error
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.
This limit is reached.
To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.
bovenste is verlopen doe anders ff megaupload ipv kk rapidsharequote:
JoeIbanez (6 maanden geleden)quote:Op zondag 19 juli 2009 15:42 schreef muay-toy het volgende:
wie is die met dat hele grote kapsel met krullen die zo overdreven danst vanaf 0.28?
De leven is zwaar in de Bijlmer je weet niksquote:Op zondag 19 juli 2009 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mits KFC [ afbeelding ].
Maar dude, de Bijlmer is wel een_! waard.
Cool, ik regel wel een garagebox.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mits KFC [ afbeelding ].
Maar dude, de Bijlmer is wel een_! waard.
Tering wat een trieste zooi.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:42 schreef muay-toy het volgende:
wie is die met dat hele grote kapsel met krullen die zo overdreven danst vanaf 0.28?
En je wilt dus niet mensen overhalen om te komen?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:38 schreef Michielos het volgende:
ey wie doet er mee aan mijn meet? Ik heb tot dusver alleen Emimich
quote:Op zondag 19 juli 2009 16:38 schreef Michielos het volgende:
ey wie doet er mee aan mijn meet? Ik heb tot dusver alleen Emimich
tering wat een faal. Denk maar niet dat ik met jullie over straat durfquote:Op zondag 19 juli 2009 15:42 schreef muay-toy het volgende:
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:42 schreef muay-toy het volgende:
We hebben in het stadspark afgesproken. Hier zullen wij onder het genot van een fanta en een speculaas gaan schakenquote:Op zondag 19 juli 2009 16:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]IK KOM OOK NAAR JE MEET!! die legende wil ik in levende lijve ontmoeten.
Ze zijn allemaal verlopenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:19 schreef muay-toy het volgende:
[..]
bovenste is verlopen doe anders ff megaupload ipv kk rapidshare
Was dit echt een Fok! Meet?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:42 schreef muay-toy het volgende:
Das een echte fok-meet, ik herken wel wat mensenquote:Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef Remake het volgende:
[..]
Was dit echt een Fok! Meet?
Of gewoon een random internet filmpje waar het logo op is geplakt?
Omg hoe kansloos word daar gedanst![]()
Die muziek ook.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef Remake het volgende:
[..]
Was dit echt een Fok! Meet?
Of gewoon een random internet filmpje waar het logo op is geplakt?
Omg hoe kansloos word daar gedanst![]()
ook hoe ze lekker aan het "swingen" zijnquote:
Maar het is natuurlijk wel wennen hoor. In zo'n kroeg waar allemaal mensen zijn enzo.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
ook hoe ze lekker aan het "swingen" zijn!!
teeering
Inderdaad. Btw, kom je ook? Meeting mij en Emimich. Stadspark Amsterdam. Ik neem schaakborden en speculaas mee!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk wel wennen hoor. In zo'n kroeg waar allemaal mensen zijn enzo.
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Inderdaad. Btw, kom je ook? Meeting mij en Emimich. Stadspark Amsterdam. Ik neem schaakborden en speculaas mee!
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Inderdaad. Btw, kom je ook? Meeting mij en Emimich. Stadspark Amsterdam. Ik neem schaakborden en speculaas mee!
Ja sommig nemen dit allemaal een beetje te serieus ofzo denk ik,quote:
Ik heb er tal, maar die krijg je nietquote:Op zondag 19 juli 2009 17:27 schreef Biels het volgende:
10 bonuspunten voor degene die de 3 foto's kan vinden waar Juicyhil op staat.
Jij bent toch die flinke met die bril die op alle foto's ergens achteraan opduikt om tóch op de foto te komen terwijl niemand wil dat je eropstaat?quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zijn ze zo in de snackbar, hebben ze oorlog om patat/friet. Of degene die via het HBO naar het WO is geklommen wordt de hersens ingeslagen
. En introverte mensen worden gefileerd en gefrituurd
.
Ahh, de catering is geregeld!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:45 schreef DurumDoner het volgende:
Dat filmpje van die ONZ-meetAandoenlijk bijna.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb er alvast 1quote:Op zondag 19 juli 2009 17:27 schreef Biels het volgende:
10 bonuspunten voor degene die de 3 foto's kan vinden waar Juicyhil op staat.
Whehehe zie hem op die laatste fotoquote:Op zondag 19 juli 2009 17:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij bent toch die flinke met die bril die op alle foto's ergens achteraan opduikt om tóch op de foto te komen terwijl niemand wil dat je eropstaat?
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij bent toch die flinke met die bril die op alle foto's ergens achteraan opduikt om tóch op de foto te komen terwijl niemand wil dat je eropstaat?
quote:
Oh je was me net iets te snel af jij dekselse rakkerquote:Op zondag 19 juli 2009 18:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehehe zie hem op die laatste foto!!!
Wie is die smaatje, BigKahuna? Vertel mij.quote:
Liiszle geloof ik.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie is die smaatje, BigKahuna? Vertel mij.
Nee tegenwoordig ben ik pro-metal he?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:36 schreef Biels het volgende:
Ritmo de PUB-hosselaar.
"Heb jij ook zo'n kankerhekel aan metal? Neuken?"
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:36 schreef Biels het volgende:
Ritmo de PUB-hosselaar.
"Heb jij ook zo'n kankerhekel aan metal? Neuken?"
Weet niet, ik heb die bagger verwijderd.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, die ene op Meet(2).jpg . Waar die ene gast op een gegeven moment nog bovenop duikt.
-- Modden voor remlof het doet --quote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb die bagger verwijderd.
Renren of zo volgens mij.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, die ene op Meet(2).jpg . Waar die ene gast op een gegeven moment nog bovenop duikt.
Ren-ren.quote:
Vind ik nog wel meevallen, ik heb engere Fok!kers gezien.quote:
Ha, je hebt de fokrar met naaktfoto's ook binnengekregen?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik nog wel meevallen, ik heb engere Fok!kers gezien.
Ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Ha, je hebt de fokrar met naaktfoto's ook binnengekregen?.
Waarom sta jij er niet in?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:15 schreef Biels het volgende:
Waarom zitten er ook maar 2 of 3 lekkere foksletjes in de rar.
Verdomme wie is dat ookalweer?quote:
Waarom hebben lelijke mensen altijd zoveel foto's van zichzelf?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/sararaats Oja
Kweeniequote:Op zondag 19 juli 2009 19:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom hebben lelijke mensen altijd zoveel foto's van zichzelf?
Same, same.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan zou ik ontslagen worden bij de EO.
wtf waar is der kinquote:Op zondag 19 juli 2009 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/sararaats Oja
Ach, ze mag best meedoen, ik ben de beroerdste niet wat dat betreft.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Nu maak je een andere dame jaloers, zie paar posts boven.
miss.c4uquote:Op zondag 19 juli 2009 19:15 schreef Biels het volgende:
Waarom zitten er ook maar 2 of 3 lekkere foksletjes in de rar.
Held dat je bent. Altijd jezelf wegcijferen.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, ze mag best meedoen, ik ben de beroerdste niet wat dat betreft.
Cijferde jij jezelf maar definitief weg, vieze metalslaaf.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Held dat je bent. Altijd jezelf wegcijferen.
LAAT IEDEREEN TOCH GEWOON LEKKER ZIJN ZOALS IE ZELF WIL! Denk je dat je beter bent omdat je toevallig vrienden hebt een uitgaat enzo.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Cijferde jij jezelf maar definitief weg, vieze metalslaaf.
je vergeet misery en rape in je onderschrift enzquote:Op zondag 19 juli 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
LAAT IEDEREEN TOCH GEWOON LEKKER ZIJN ZOALS IE ZELF WIL! Denk je dat je beter bent omdat je toevallig vrienden hebt een uitgaat enzo.
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
je vergeet misery en rape in je onderschrift enz
flesh.. torture enz
ja en eronder:quote:
Blijkbaar niet want zo gaan bijna al die death metal-teksten toch?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:17 schreef Quir het volgende:
We gaan verder niet discussiëren, daar een inhoudelijke discussie gewoonweg onmogelijk is, maar je snapt toch zelf ook wel dat iedereen met enige rede op bands met zulke teksten spuugt?
Maar dat hoort niet bij het nummer dat hij daar neer kwakt. Toch?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja en eronder:
kill the holy ones, kill the priest, destroy the light cause we are creatures of the night
ofzo![]()
Je accepteert het als ik bewijsstukken aandraag?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want zo gaan bijna al die death metal-teksten toch?
Gast wat boeit het nou, laat hem zichzelf zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 20:17 schreef Quir het volgende:
We gaan verder niet discussiëren, daar een inhoudelijke discussie gewoonweg onmogelijk is, maar je snapt toch zelf ook wel dat iedereen met enige rede op bands met zulke teksten spuugt?
Ik hoop het persoon achter de "troll" wat bij te kunnen brengen.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Gast wat boeit het nou, laat hem zichzelf zijn
Gaat uw gang.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:20 schreef Quir het volgende:
[..]
Je accepteert het als ik bewijsstukken aandraag?
Je snapt toch dat niemand je serieus gaat nemen als je zgn 'goede' teksten gaat lopen citeren hier hequote:Op zondag 19 juli 2009 20:22 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik hoop het persoon achter de "troll" wat bij te kunnen brengen.
ik heb nog wel een paar goeie van Demonic Death en Satanic Priest.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je snapt toch dat niemand je serieus gaat nemen als je zgn 'goede' teksten gaat lopen citeren hier he
Natuurlijk, velen gingen mij voor. Zelfs nummers met Nietzsche-werken als basis deed hij af als waardeloos.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je snapt toch dat niemand je serieus gaat nemen als je zgn 'goede' teksten gaat lopen citeren hier he
wat slechtquote:Op zondag 19 juli 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
LAAT IEDEREEN TOCH GEWOON LEKKER ZIJN ZOALS IE ZELF WIL! Denk je dat je beter bent omdat je toevallig vrienden hebt een uitgaat enzo.
Die Jamai-kloon? Jazekerquote:Op zondag 19 juli 2009 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
IS die kerel met dat brilletje echt juicyhill?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |