Op FOK! wel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:32 schreef getl0st het volgende:
Jij mag niet komen, je bent nog geen 18.
Kankerstraal eens op met verwachte reacties in je afsluiting, gammastraling.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:29 schreef Remsjo het volgende:
Het zal wel een depressieve boel worden 7 Augustus tijdens de KLB Meet! Krijg je tientallen KLBers over de vloer die contant lopen te zeiken dat het bier te warm is, dat de ballen uit de jus niet goed doorgebakken zijn, dat de barkrukken lelijke kleurtjes hebben, dat de muziek niet deugt, dat het te warm is, dat het te hard regent, dat Geer & Goor gay zijn, dat Bassie een MILF is
Ik kom niet hoor![]()
Klacht: KLBvolk dat in real ook overal over klaagt.
Verwachte reacties: Wij willen jou niet eens op de meet
Is dat een scheldwoord?quote:
Ondoorzichtig, weer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:36 schreef Seagul het volgende:
[..]
Kankerstraal eens op met verwachte reacties in je afsluiting, gammastraling.
Graag gedaan, een foto van de vorige meet kon niet ontbreken natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bedankt voor je magistrale bijdrage aan dit topic.
quote:
Meiden op FOK! zijn een hoax.quote:
Heb je t over mij ofzoquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:13 schreef IJsblock het volgende:
Kut man, ik heb lang haar, luister naar rock & metal, ben introvert in het echte leven en heb maar MBO.....![]()
*gaat zijn kaartjes voor de meet op MP zetten*
Draag je net als mij bandshirts van bands waarvan er minimaal 1 bandlid niet meer leeft?quote:
fix'dquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:16 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Meiden op FOK! het internet zijn een hoax.
zou je haar geven?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:05 schreef RickoKun het volgende:
IK ZIE ER NIET UIT ALS ALTO EN GA MISSCHIEN WEL!~!!!!!!!!!~
Uhuquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:33 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Draag je net als mij bandshirts van bands waarvan er minimaal 1 bandlid niet meer leeft?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:18 schreef Biels het volgende:
Je wilt KLB, je krijgt Juicyhill is homo in de stairway.
Frituur?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ben dr denk ik wel, mits frituur/pizza iets soortgelijks!
Heb je besloten dood te gaan binnenkort?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:41 schreef DurumDoner het volgende:
Als ik heen ga krijg ik zeker klappen van al die Wilders aanhangers.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:40 schreef Gehannes het volgende:
Kan Sunchaser daar trouwens niet naar toe voor fok tv ofzo?
Ik heb het aan Sun doorgegeven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:40 schreef Gehannes het volgende:
Lol van dit soort meetings zouden ze een reality soap moeten maken. Zou volgens mij prachtige tv opleveren.
Kan Sunchaser daar trouwens niet naar toe voor fok tv ofzo?
Oke dat zou top zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb het aan Sun doorgegeven.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Dat deze nog niet gepost is
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zijn ze zo in de snackbar, hebben ze oorlog om patat/friet. Of degene die via het HBO naar het WO is geklommen wordt de hersens ingeslagen
. En introverte mensen worden gefileerd en gefrituurd
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:01 schreef mafkees01 het volgende:
Een FOK meet. Voor de echte no no no no no-lifers die geen enkele vriend heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga niet eens beginnen wat er allemaal fout is aan deze opmerkingquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah en terwijl Fokkers mekaar ontmoeten op die meet en mogelijk vrienden maken, blijf jij vriendloos op je zolderkamertje zitten op een leeg forum...!
Dacht het nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:29 schreef Remsjo het volgende:
Het zal wel een depressieve boel worden 7 Augustus tijdens de KLB Meet! Krijg je tientallen KLBers over de vloer die contant lopen te zeiken dat het bier te warm is, dat de ballen uit de jus niet goed doorgebakken zijn, dat de barkrukken lelijke kleurtjes hebben, dat de muziek niet deugt, dat het te warm is, dat het te hard regent, dat Geer & Goor gay zijn, dat Bassie een MILF is
Daar hebben we de eerste no no no no-liferquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah en terwijl Fokkers mekaar ontmoeten op die meet en mogelijk vrienden maken, blijf jij vriendloos op je zolderkamertje zitten op een leeg forum...!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Zij komt ook op de KLB Meet![]()
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Het afgebeelde model zal zich bij jullie voegen op de meet.quote:
Zover was ik nog wel, maar toch bedankt!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:43 schreef Quir het volgende:
[..]
Het afgebeelde model zal zich bij jullie voegen op de meet.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Zij komt ook op de KLB Meet![]()
Daar wil geen enkele fokker (muv de echte bazen incl. ondertekende) overheen, want ze zijn of homo of emo of die chick heeft te scherpe knieenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door J.Herrer op 17-07-2009 14:55:32 ]One hundred percent independent, I'm the fucking boss
Als jij niet wil, dan offer ik me wel op.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Daar wil geen enkele fokker overheen, want ze zijn of homo of emo of die chick heeft te scherpe knieen
Ken je die mop van die fokker die naar een KLB meet ging?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
En de BK/Ananas meetquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:51 schreef De_Ananas het volgende:
De McF, afcajos en De_Ananas meet gaat niet door
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:10 schreef postmortum het volgende:
klb-meet ,, hoeveel x is dat eigenlijk al geprobeerd ? Ik kan er 1 herinneren dat Gers kaal geschoren werdOh en dat Noorsbloed met Mirre zou komen
Zeg, ben jij niet die stairwaymeetganger?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een mooie dag op zich. Maar daar kwamen alleen toffe mensen. Ik weiger naar een meet te gaan waar een bij elkaar geschraapt zooitje klb'ers komt waarmee ik niet geassocieerd wil worden
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mag van mij best een pilsje komen drinken hoor
Nee?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die stairwaymeetganger?
Noorsbloedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:10 schreef postmortum het volgende:
klb-meet ,, hoeveel x is dat eigenlijk al geprobeerd ? Ik kan er 1 herinneren dat Gers kaal geschoren werdOh en dat Noorsbloed met Mirre zou komen
Enzo, is dat ook een user van KLB ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij was toch naar de vorige KLB meet gegaan met juicyhill enzo in de stairway?
Familie van Forza-.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Enzo, is dat ook een user van KLB ?
Ik heb liever dat jij naar de meet komt. Of beter nog... wij samen een privemeetquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zover was ik nog wel, maar toch bedankt!
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij was toch naar de vorige KLB meet gegaan met juicyhill enzo in de stairway?
Offtopic:quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Offtopic:
had die gast een PM gestuurd. Schijnt vorige week naar Terschelling te zijn gegaan
sweetquote:
Ja NG was dat trouwensquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat denk je zelfNeen. NG wel trouwens
![]()
Wens je hem dat toe? Je kunt beter een soort van effectieve dosis erbij opgeven. Hoeveel Sievert?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:36 schreef Seagul het volgende:
[..]
Kankerstraal eens op met verwachte reacties in je afsluiting, gammastraling.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:29 schreef Remsjo het volgende:
Ik kom niet hoor![]()
Klacht: KLBvolk dat in real ook overal over klaagt.
Verwachte reacties: Wij willen jou niet eens op de meet
Scherpe knieën? Houd je bek man, zie die kk kleine tietjes!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Daar wil geen enkele fokker (muv de echte bazen incl. ondertekende) overheen, want ze zijn of homo of emo of die chick heeft te scherpe knieen
Toch niet zo overtuigend hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |