quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:34 schreef starla het volgende:
Hoewel Vaughn is omgekomen in een helikopter ongeluk eigenljk....
Zen is een vorm van Boeddhisme dat goede grappen en relativeren predikt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:36 schreef Terpentin07 het volgende:
is het oké als ik even kijk wat een zenantwoord is?ik heb gewoon maar wat getypt.
Ouiquote:
quote:Aye, Calypso, the places youve been to
The things that youve shown us
The stories you tell
Aye, Calypso, I sing to your spirit
The men who have served you
So long and so well
Ah de man die zijn eigen dood voorspelde met de Song leaving on the jetplane.quote:
AKQ # 1664quote:
Ja, wat een ziener die John Denver.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah de man die zijn eigen dood voorspelde met de Song leaving on the jetplane.
En dat met die jampotglazen van hem....quote:
Verdiquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En dat met die jampotglazen van hem....
Wie schreef de opera La Traviata?
qonmann + 1quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:00 schreef qonmann het volgende:
Verdi ?
Dat zeg ik!quote:
yep, het koetje stond voor alphaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:10 schreef starla het volgende:
gamma
+ 1quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:25 schreef Szura het volgende:
Heb je net ook National Geo gekeken![]()
Armstrong en Aldrin?
wilde precies hetzelfde antwoordenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:55 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben meer van de gitaar.En zelfs daar ben ik slecht in.
Juistquote:
Er zijn toch ook nog best wel wat drummers die eruit springen. Keith Moon bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:01 schreef Terpentin07 het volgende:
Maar even iets anders.Wie herinnert zich nou aan een drummer? De zanger, gitarist en bassist zijn meestal beroemd.Maar de drummer zit de hele tijd bijna onherkenbaar achter een zooi metaal en heeft ook niet de mogelijkheid om even de menigte in te lopen tijdens het spelen.
Vrouwen hebben echt geen verstand van bier.quote:
Uiteraard.Maar het is wel zo dat drummers vaak onbekender zijn.Onterecht mijns inziens.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Er zijn toch ook nog best wel wat drummers die eruit springen. Keith Moon bijvoorbeeld.
Jeff Porcaroquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:01 schreef Terpentin07 het volgende:
Maar even iets anders.Wie herinnert zich nou aan een drummer? De zanger, gitarist en bassist zijn meestal beroemd.Maar de drummer zit de hele tijd bijna onherkenbaar achter een zooi metaal en heeft ook niet de mogelijkheid om even de menigte in te lopen tijdens het spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |