Die ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:29 schreef mr_anonimous het volgende:
San Antonio?
Yep ook wel bekend als Giorgios Suckacockoulos.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Yep ook wel bekend als Giorgios Suckacockoulos.![]()
niet gezien....quote:
In principe wel. Maar ik wist niet dat er geloot zou worden vandaag en nu opzoeken mag niet.....quote:
Een beetje actueel, maar wel vrij algemeen vind ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:48 schreef qonmann het volgende:
dat is algemene kennis ?
Vind het geen AK en heb het opgezocht..de anderen kunnen weer gokkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Een beetje actueel, maar wel vrij algemeen vind ik.
Het is een Zuid-Europese club.
Tja, als je het niet weet kun je alleen maar gokken, dat is bij elke vraag zo...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Vind het geen AK en heb het opgezocht..de anderen kunnen weer gokken
Precies. Ik snap het probleem van sommige er niet mee? Je kan toch niet alles weten? Maar voor the love of the game doe je dan toch mee....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Tja, als je het niet weet kun je alleen maar gokken, dat is bij elke vraag zo...
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Een Spaanse club?
Sporting Lisboaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
De volgende Nederlandse spelers hebben er ooit gespeeld.
Peter Houtman
Frank Rijkaard
Stan Valckx
Sporting Portugal eigenlijk.quote:
die schoot het filmpje waarop mogelijk te zien is wie het deed....quote:
Zoiets dacht ik al. Ik weet zeker dat ik het weet, maar kan er ff niet opkomen..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
die schoot het filmpje waarop mogelijk te zien is wie het deed....
Szura +1quote:
Nee, die schoot het fillmpje waarop Kennedy werd vermoord.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
die schoot het filmpje waarop mogelijk te zien is wie het deed....
Die schoot een van de 4 bekende filmpjes waarop Kennedy werd vermoord...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:14 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, die schoot het fillmpje waarop Kennedy werd vermoord.
Het filmpje wat nooit vertoond is ......quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:15 schreef Burnett het volgende:
[..]
Die schoot een van de 4 bekende filmpjes waarop Kennedy werd vermoord...
dat bedoelde ik ook niet maar het lijkt wel of dat er staat idd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:16 schreef starla het volgende:
Heel fijn, in ieder geval niet waarop Oswald wordt vermoord.
Wat snap je niet aan het verschil tussen hij schoot het filmpje waaro Kennedy is vermoord en hij schoot het filmpje waarop Oswald is vermoord?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook niet maar het lijkt wel of dat er staat idd.
Uiteraardquote:
Relax sweetheart..... Ik had op het moment van tikken ook een telefoontje en was er niet echt geheel bij.....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:18 schreef starla het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het verschil tussen hij schoot het filmpje waaro Kennedy is vermoord en hij schoot het filmpje waarop Oswald is vermoord?
mr_ano zegt het filmpje waarop is te zien wie het deed, maar hij bedoelde dus wie Kennedy vermoord, staat er alleen niet zo duidelijk dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:18 schreef starla het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het verschil tussen hij schoot het filmpje waaro Kennedy is vermoord en hij schoot het filmpje waarop Oswald is vermoord?
AKQ # 1664quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Shaka
ohzoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
mr_ano zegt het filmpje waarop is te zien wie het deed, maar hij bedoelde dus wie Kennedy vermoord, staat er alleen niet zo duidelijk dus.
Dat is eigenlijk geen zen antwoord maar okay. Zen antwoord: Als ze de bus hadden genomen hadden ze wel de bestemming bereikt.quote:
Herstel! Terp geeft wel een Zenantwoord!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |