Het filmpje wat nooit vertoond is ......quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:15 schreef Burnett het volgende:
[..]
Die schoot een van de 4 bekende filmpjes waarop Kennedy werd vermoord...
dat bedoelde ik ook niet maar het lijkt wel of dat er staat idd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:16 schreef starla het volgende:
Heel fijn, in ieder geval niet waarop Oswald wordt vermoord.
Wat snap je niet aan het verschil tussen hij schoot het filmpje waaro Kennedy is vermoord en hij schoot het filmpje waarop Oswald is vermoord?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook niet maar het lijkt wel of dat er staat idd.
Uiteraardquote:
Relax sweetheart..... Ik had op het moment van tikken ook een telefoontje en was er niet echt geheel bij.....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:18 schreef starla het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het verschil tussen hij schoot het filmpje waaro Kennedy is vermoord en hij schoot het filmpje waarop Oswald is vermoord?
mr_ano zegt het filmpje waarop is te zien wie het deed, maar hij bedoelde dus wie Kennedy vermoord, staat er alleen niet zo duidelijk dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:18 schreef starla het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het verschil tussen hij schoot het filmpje waaro Kennedy is vermoord en hij schoot het filmpje waarop Oswald is vermoord?
AKQ # 1664quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Shaka
ohzoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
mr_ano zegt het filmpje waarop is te zien wie het deed, maar hij bedoelde dus wie Kennedy vermoord, staat er alleen niet zo duidelijk dus.
Dat is eigenlijk geen zen antwoord maar okay. Zen antwoord: Als ze de bus hadden genomen hadden ze wel de bestemming bereikt.quote:
Herstel! Terp geeft wel een Zenantwoord!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |