hetgeen wat ik er nu in heb zitten :quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:50 schreef rene90 het volgende:
Ziet er goed uit Markster, wta voor vissenbestand ga je erin doen?
Dat gaat dan toch wel enorm vol worden met nog 5 maanvissen erbij. En je neons...is twijfelgevalletje, je leest verhalen dat ze prima gaan samen, en bij andere dat ze worden opgevreten.quote:
ja daarom, maar door het lijstje lijkt het vol, maar eigenlijk zwemmen alleen de barbelen, guppy's (oppervlakte) en de neons, de rest zit maar wat te zuigenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat gaat dan toch wel enorm vol worden met nog 5 maanvissen erbij. En je neons...is twijfelgevalletje, je leest verhalen dat ze prima gaan samen, en bij andere dat ze worden opgevreten.
oww jammer, dan ga ik daar beter niet aan beginnen, maar ik wil wel graag nog 1 type vis, zoals de maanvis, een mooi groepje, sierlijke, wat grotere vissen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:01 schreef rene90 het volgende:
Ja dat dacht ik ook, maar maanvissen kunnen flink groot worden en agressief. Ik heb ze ook gehad maar weg gedaan na een tijd omdat er geen rust in de bak was.
Is een koppeltje niet leuk dan? Je hebt mooie goerami'squote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:02 schreef Markster het volgende:
[..]
oww jammer, dan ga ik daar beter niet aan beginnen, maar ik wil wel graag nog 1 type vis, zoals de maanvis, een mooi groepje, sierlijke, wat grotere vissen.
Wat kan je me aanraden ipv de maanvis?
een koppeltje maanvissen? ik lees overal dat ze in groepen gelukkiger zijn, want hoe zorg ik voor een koppel, die zoeken ze zelf uitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is een koppeltje niet leuk dan? Je hebt mooie goerami's
Die haai was besteld voor een klant, die hem nooit is komen ophalen, ondertussen was ie dus wel al binnen...en zijn ze er nooit vanaf gekomen. Na een paar jaar hebben ze eindelijk een soort sealife gevonden in Moskou waar ie nu rondzwemtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die is volgens A_A verplaatst omdat hij te groot werd. Zit nu in Korea of iets had hij het over
Bizar, maar eind goed al goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die haai was besteld voor een klant, die hem nooit is komen ophalen, ondertussen was ie dus wel al binnen...en zijn ze er nooit vanaf gekomen. Na een paar jaar hebben ze eindelijk een soort sealife gevonden in Moskou waar ie nu rondzwemt
Ooh en een koppeltje Pictus Catfish erbij gekocht
[ afbeelding ]
Die lijkt verdomd veel op die van ons..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die haai was besteld voor een klant, die hem nooit is komen ophalen, ondertussen was ie dus wel al binnen...en zijn ze er nooit vanaf gekomen. Na een paar jaar hebben ze eindelijk een soort sealife gevonden in Moskou waar ie nu rondzwemt
En ik hem me15 CB's en 15 CR's A-gradatie. Vuurtjes heb ik nog niet omdat ie er nog maar 15 had en ik wil er 40. White Pearls komen volgende week. Heb wel hele mooie Red Bee White Spotted Shrimps gezien
![]()
Ooh en een koppeltje Pictus Catfish erbij gekocht
[ afbeelding ]
Lijkt me een Synodontis (met een voorkeur voor een jonge Synodontis Nigrita) valt moeilijk uit te maken op basis van 1 foto. Hoe groot is ie?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Die lijkt verdomd veel op die van ons..
[ afbeelding ]
Op de foto niet zo goed te zien, maar heeft ook van die giga sprieten..
Weet ik gelijk wat het is..![]()
Dit is ook nog maar een tijdelijke..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:59 schreef Aneurism het volgende:Wil ook een Arowana, maar wel een aziaat. Maar tis me net iets te duur voor welke ik wil. Asian Red.
2 meter is nog redelijk klein voor een arowana, daar een silveren (degene die jij hebt) 1.10-120 cm worden en eigenlijk hele logge beesten zijn en dus de diepte nodig hebben die gelijk staan aan hun lengte. Heb me een paar weken verdiept in het geheel en heb toen besloten iig in dit huis er van af te zien.
Wat voor maten moeten we dan aan gaan denkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Dit is ook nog maar een tijdelijke..
Moeten eerst een nieuw huis hebben voor we er een grote gaan inbouwen
Mooiquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij hebben mijn corydorassen eieren gelegd.
Zo'n dertig stuks op de ruit.
5 weken is eigenlijk best lang wachtenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mooihoelang is dat wachten? Mijn garnaaltjes 3-5 weken ofzo
En ze zitten nog steeds veilig in de buik
![]()
Heb je geen vissen die de eitjes opvreten van de corys, zou zonde zijn.
Ik denk het.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:30 schreef rene90 het volgende:
Zijn die drie stipjes nou de eieren?
Zou ook kunnen wijzen op een ziekte (buikwaterzucht), dus goed in de gaten houden. Zie je iets bijzonder aan de schubben bij de 'dikke vissen'?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ja weet ik veel wat die krengen doen.. Iig zijn ze opgeblazen/dik/vadsig
Waarom hebben maar 2 vissen dit dan? Want die andere vreten net zo vrolijk mee..quote:
De vissen zien er verder hartstikke gezond uit, het gedrag is ook niet anders/veranderd (kheb alle vissen zo'n 2 maanden nu). Schubben zien er hetzelfde uit als de 'slanke'..quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:06 schreef awromele het volgende:
[..]
Zou ook kunnen wijzen op een ziekte (buikwaterzucht), dus goed in de gaten houden. Zie je iets bijzonder aan de schubben bij de 'dikke vissen'?
Maar hij heeft maar 4 strepenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:03 schreef rene90 het volgende:
Vijfstreepbarbeeltje, hoe groot is ie?
Die had je toch pas?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou in mijn Aquacube 40 heb ik 5 crystal red's/black's verloren aan de porseleinziekte
Houdt in dat ze vanaf de kop langzaam verstenen richting de staart en uiteindelijk de dood vinden binnen enkele uren.
Da's in feite een goed teken, hebben ze vast geen buikwaterzucht.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:40 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
foto's maken van die 2 dikzakken lukt niet zo goed..
ze blijven niet zo stil hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |