Ik vind alleen die haai een beetje een minpuntje, maar voor de rest een ontzettend mooie zaak met een uitgebreid assortiment.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:13 schreef rene90 het volgende:
Vandaag bij waterweelde in Den Haag geweest, mooie en enorm grote zaak met veel kennis van de diertjes.
Die is volgens A_A verplaatst omdat hij te groot werd. Zit nu in Korea of iets had hij het overquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind alleen die haai een beetje een minpuntje, maar voor de rest een ontzettend mooie zaak met een uitgebreid assortiment.
Oeps, ik hoop niet voor consumptie doeleindenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die is volgens A_A verplaatst omdat hij te groot werd. Zit nu in Korea of iets had hij het over
Ik hoop het ook nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps, ik hoop niet voor consumptie doeleinden![]()
hetgeen wat ik er nu in heb zitten :quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:50 schreef rene90 het volgende:
Ziet er goed uit Markster, wta voor vissenbestand ga je erin doen?
Dat gaat dan toch wel enorm vol worden met nog 5 maanvissen erbij. En je neons...is twijfelgevalletje, je leest verhalen dat ze prima gaan samen, en bij andere dat ze worden opgevreten.quote:
ja daarom, maar door het lijstje lijkt het vol, maar eigenlijk zwemmen alleen de barbelen, guppy's (oppervlakte) en de neons, de rest zit maar wat te zuigenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat gaat dan toch wel enorm vol worden met nog 5 maanvissen erbij. En je neons...is twijfelgevalletje, je leest verhalen dat ze prima gaan samen, en bij andere dat ze worden opgevreten.
oww jammer, dan ga ik daar beter niet aan beginnen, maar ik wil wel graag nog 1 type vis, zoals de maanvis, een mooi groepje, sierlijke, wat grotere vissen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:01 schreef rene90 het volgende:
Ja dat dacht ik ook, maar maanvissen kunnen flink groot worden en agressief. Ik heb ze ook gehad maar weg gedaan na een tijd omdat er geen rust in de bak was.
Is een koppeltje niet leuk dan? Je hebt mooie goerami'squote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:02 schreef Markster het volgende:
[..]
oww jammer, dan ga ik daar beter niet aan beginnen, maar ik wil wel graag nog 1 type vis, zoals de maanvis, een mooi groepje, sierlijke, wat grotere vissen.
Wat kan je me aanraden ipv de maanvis?
een koppeltje maanvissen? ik lees overal dat ze in groepen gelukkiger zijn, want hoe zorg ik voor een koppel, die zoeken ze zelf uitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is een koppeltje niet leuk dan? Je hebt mooie goerami's
Die haai was besteld voor een klant, die hem nooit is komen ophalen, ondertussen was ie dus wel al binnen...en zijn ze er nooit vanaf gekomen. Na een paar jaar hebben ze eindelijk een soort sealife gevonden in Moskou waar ie nu rondzwemtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die is volgens A_A verplaatst omdat hij te groot werd. Zit nu in Korea of iets had hij het over
Bizar, maar eind goed al goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die haai was besteld voor een klant, die hem nooit is komen ophalen, ondertussen was ie dus wel al binnen...en zijn ze er nooit vanaf gekomen. Na een paar jaar hebben ze eindelijk een soort sealife gevonden in Moskou waar ie nu rondzwemt
Ooh en een koppeltje Pictus Catfish erbij gekocht
[ afbeelding ]
Die lijkt verdomd veel op die van ons..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die haai was besteld voor een klant, die hem nooit is komen ophalen, ondertussen was ie dus wel al binnen...en zijn ze er nooit vanaf gekomen. Na een paar jaar hebben ze eindelijk een soort sealife gevonden in Moskou waar ie nu rondzwemt
En ik hem me15 CB's en 15 CR's A-gradatie. Vuurtjes heb ik nog niet omdat ie er nog maar 15 had en ik wil er 40. White Pearls komen volgende week. Heb wel hele mooie Red Bee White Spotted Shrimps gezien
![]()
Ooh en een koppeltje Pictus Catfish erbij gekocht
[ afbeelding ]
Lijkt me een Synodontis (met een voorkeur voor een jonge Synodontis Nigrita) valt moeilijk uit te maken op basis van 1 foto. Hoe groot is ie?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Die lijkt verdomd veel op die van ons..
[ afbeelding ]
Op de foto niet zo goed te zien, maar heeft ook van die giga sprieten..
Weet ik gelijk wat het is..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |