abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71033401
Beste mensen,

Je begint steeds meer over de swine flu te horen
maar laat je niet vaccineren! ik ga hier geen grootte tekst neer flappen

Maar wel een aantal links met video's waarom je je NIET moet laten Vaccineren!
Hoop dat jullie de tijd willen nemen om hier even naar te kijken, het is zeer belangrijk..
Gaat om leven & dood.. letterlijk en figuurlijk!

Vaccinnation Program Why & How:

http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?t=72611

Propaganda Telegraaf:

http://niburu.nl/index.php?articleID=21267

Varkensgriep Hoax?:

http://niburu.nl/index.php?articleID=21237

Vaccinaties nu word het serieus!
Medisch onderzoeksjournaliste Désirée Röver geeft uitleg waarom het vaccinatie programma rond de Mexicaanse griep juist een gevaar voor de volksgezondheid is. Er is o.a. bewijs dat ELK vaccin een aanwijsbaar en te localiseren mini herseninfarct veroorzaakt... (9 min):

http://niburu.nl/index.php?articleID=21260

Wetenschappelijke bewijs: vaccinaties zeer gevaarlijk :

http://niburu.nl/index.php?articleID=21190

En dan hier een leuk gesprekje met een advocaat in Amerika
Een Amerikaan belt een advocaat op en stelt hem vragen over de vaccinaties en zijn gezondheid daarbij
uiteindelijk draait het gesprek er op uit dat ze de grond wet verbogen hebben al meer als 100 jaar
Dat je geen NEE mag zeggen tegen vaccinaties! Dit kan geen toeval zijn mensen... MANDATORY VACCINATIONS!!!

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message839913/pg1

Zeg dit voort aan je familie, vrienden, buren, kennissen, wie dan ook maar!!!!

Greetz.

MerKaBa
pi_71033538
En Niburu is betrouwbaar omdat?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:23:23 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71033575
pi_71033617
Shit zeg, had ik TRU en BNW uit mn At lijst geweerd, krijg je die gekken via andere kanalen op je beeldscherm
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_71033618
Probeer het eens in TRU, Lambiekje zal je adoreren.
Shine bright like a diamond.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:25:03 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71033643
Ik laat me niet inenten, hoor !! #6
Journalist klaagt de VN e.a aan voor poging tot genocide
Swine flu propaganda uit 1976

En ja, je wordt uitgelachen als je niburu als bron gebruikt, link dan direct naar de bron waar niburu naar verwijst dan is het minder erg.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:25:19 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71033659
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:24 schreef June. het volgende:
Probeer het eens in TRU, Lambiekje zal je adoreren.
BNW.
Vrijheid
pi_71033750
Ja beetje jammer dat ze gelijk hun oordeel al weer klaar hebben liggen
Het gaat hem niet om niburu, net zoals een boek niet om de kaft gaat, het gaat
om de waardevolle informatie die het bevat!

Maar zal volgende keer idd maar de bron erbij pakken.. Thx!
pi_71033771
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:25 schreef jogy het volgende:

[..]

BNW.
Ach 1 pot nat .
pi_71033835
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:22 schreef teknomist het volgende:
En Niburu is betrouwbaar omdat?

De regering etc. is betrouwbaar omdat?
pi_71034065
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:30 schreef MerKaBa het volgende:

[..]

Een wedervraag stellen is een mooi stukje ontwijken van mijn vraag.
Overigens maak je nu de aanname dat ik de regering wel geloof...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:40:33 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71034173
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:27 schreef MerKaBa het volgende:
Ja beetje jammer dat ze gelijk hun oordeel al weer klaar hebben liggen
Het gaat hem niet om niburu, net zoals een boek niet om de kaft gaat, het gaat
om de waardevolle informatie die het bevat!

Maar zal volgende keer idd maar de bron erbij pakken.. Thx!
Niburu heeft weleens interessante artikelen hoor maar zelfs ik, als TRU modje lees het vaker voor de entertainment value dan dat ik er informatie vandaan haal . Er zijn veel serieuzere sites en bronnen te vinden in Internetland.

En bijvoorbeeld hier op FOK! is NWS/POL voor de Mainstream bronnen en BNW/TRU voor de minder mainstream informatie, al kan je wel met wat serieus zoeken mainstream bronnen achterhalen waar ook de weerstand tegen vaccinaties naar voren wordt gehaald die je dan eventueel weer kan bijvullen met ander referentiemateriaal. NWS/POL publiek zijn moeilijk open te stellen voor zaken die verder gaan dan LInks! Rechts! Marokkanen! en Micheal Jackson. Dus, verspilde moeite. Doe net als de politiek en media met ons doet, langzaam de temperatuur opvoeren zodat men niet tegenstribbelt als het gaaat koken. .
Vrijheid
pi_71034319
Ik snap het onderscheid tussen mainstream en minder mainstream in deze context niet zo. Als er echt concrete, serieuze aanwijzingen zijn voor dat dit allemaal een hoax is, waarom lees je daar dan niks over in het NRC, Vrij Nederland of bij Nova bijvoorbeeld?
pi_71034856
zegt het voort, zegt het voort
pi_71034945
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:45 schreef teknomist het volgende:
Ik snap het onderscheid tussen mainstream en minder mainstream in deze context niet zo. Als er echt concrete, serieuze aanwijzingen zijn voor dat dit allemaal een hoax is, waarom lees je daar dan niks over in het NRC, Vrij Nederland of bij Nova bijvoorbeeld?
Mwa het hele punt is dat de mexicaanse griep volgens de standaarden van de WHO een serieuze bedrijging zou kunnen vormen. Niet vanwege de mortality maar vanwege de razendsnelle verspreiding. De media heeft vervolgens het verhaal opgeklopt tot bijna mytische proporties, terwijl nu blijkt dat de hele griep helemaal niet gevaarlijk is, het aantal sterfgevallen ligt ver beneden het normale gemiddelde van een gewone griep. De bevolking is echter bijzonder angstig en verwacht van de politiek daden. Dus moet klink iets doen.
pi_71034967
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:37 schreef teknomist het volgende:

[..]

Een wedervraag stellen is een mooi stukje ontwijken van mijn vraag.
Overigens maak je nu de aanname dat ik de regering wel geloof...
Heb je wel gelijk in, maar het is niet bedoeld voor mij om discussies aan te gaan
of uit te leggen waarom iets betrouwbaar is en waarom niet.

Ik geef alleen klein stukje informatie, wat jullie er verder mee willen doen is jullie eigen keuze.
Ik kan het ook niet uitleggen ik voel dat hun gelijk hebben, ik weet het niet!
pi_71035180
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:30 schreef MerKaBa het volgende:

[..]

Jij bent betrouwbaar omdat?
pi_71035187
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:04 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Mwa het hele punt is dat de mexicaanse griep volgens de standaarden van de WHO een serieuze bedrijging zou kunnen vormen. Niet vanwege de mortality maar vanwege de razendsnelle verspreiding. De media heeft vervolgens het verhaal opgeklopt tot bijna mytische proporties, terwijl nu blijkt dat de hele griep helemaal niet gevaarlijk is, het aantal sterfgevallen ligt ver beneden het normale gemiddelde van een gewone griep. De bevolking is echter bijzonder angstig en verwacht van de politiek daden. Dus moet klink iets doen.
De reden dat het nu nog meevalt is dat virussen zich niet zo snel verspreiden in de zomer, en pas vanaf het najaar. Daarnaast hebben de grootste verspreiders van dit virus (kinderen) nu nog schoolvakantie.

In 2010 zullen we zien wie er gelijk had.
pi_71035193
Aluhoedjes-topique.
Hoi.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:14:59 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71035334
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:45 schreef teknomist het volgende:

Dan kunnen we weer even een uitstapje maken in alu-land en kijken naar de eigenaren van bijvoorbeeld reuters of welk andere centrale nieuwsbureau en het niet heel onwaarschijnlijk vinden dat die óók een bepaalde wens hebben met welk nieuws nou wel en niet naar buiten gebracht wordt, een top down informatie voorziening zoals bij ons bestaat en beschouwd wordt als mainstream is niet echt het beste wat je kan verzinnen.
Vrijheid
pi_71035485
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan kunnen we weer even een uitstapje maken in alu-land en kijken naar de eigenaren van bijvoorbeeld reuters of welk andere centrale nieuwsbureau en het niet heel onwaarschijnlijk vinden dat die óók een bepaalde wens hebben met welk nieuws nou wel en niet naar buiten gebracht wordt, een top down informatie voorziening zoals bij ons bestaat en beschouwd wordt als mainstream is niet echt het beste wat je kan verzinnen.
Dat is pure speculatie.
  † In Memoriam † donderdag 16 juli 2009 @ 15:20:30 #22
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71035512
Monolith? Jij had toch het hek gesloten!
Carpe Libertatem
pi_71035526
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:04 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Volgens mij is de bevolking toch juist helemaal niet bang? De media blaast het enorm op ja. Maar vrijwel iedereen die ik ken heeft dat ook wel door. Ik ken eigenlijk niemand die zich druk maakt over de mexicaanse griep. Maarja ik weet natuurlijk niet hoe mensen er bijvoorbeeld buiten de randstad naar kijken.. ik merk alleen dat de angst eigenlijk alleen bij de media zelf te vinden is.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:21:34 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71035549
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:19 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dat is pure speculatie.
Klopt, het heeft niet in de telegraaf gestaan.
Vrijheid
pi_71036434
Godverdomme, waarom kom ik ELKE dag dit soort MAFKETELS tegen in subfora waar ze niet eens horen te zitten. Het feit dat je niburu.nl aanhaalt is al reden genoeg om je permanent een ban te geven hier.

Al die pure onzin over ''giftige stoffen in vaccinaties'', ik word er ziek van. Het gaat allemaal om DOSERING. Spuit een liter kwik in je lichaam, en je bent inderdaad binnen een paar minuten dood. Spuit ook eens 10 liter water in je lichaam, kijken wat er dan gebeurt met je. Ik garandeer je dat je dat ook niet overleeft.

Maar nee hoor, VROEGER was het allemaal beter; toen we met z'n allen tenminste nog 40 jaar werden en kindersterfte tientallen malen hoger was.

Ron Paul 2012
pi_71036757
Volgens mij zijn dat soort alto's gewoon zo bang voor een prikje dat ze zichzelf een ander complex aanpraten om dat prikje maar niet te hoeven hebben...

Ik laat me waarschijnlijk ook niet enten, maar dat heeft niets met wazige lulverhalen te maken. Dat is gewoon mijn keuze.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:01:16 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71036995
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:54 schreef AlphaOmega het volgende:
Volgens mij zijn dat soort alto's gewoon zo bang voor een prikje dat ze zichzelf een ander complex aanpraten om dat prikje maar niet te hoeven hebben...

Ik laat me waarschijnlijk ook niet enten, maar dat heeft niets met wazige lulverhalen te maken. Dat is gewoon mijn keuze.
Zolang het op vrijwillige basis is kan je het zeker beschouwen als een non-issue.
Vrijheid
pi_71037946
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Monolith? Jij had toch het hek gesloten!
Ik vermoed sabotage.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:33:16 #29
6941 APK
Factual, I think.
pi_71038083
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:18 schreef MerKaBa het volgende:

Beste mensen,
Ben jij die freak die ook een stuk of 150 keer gereageerd heeft op de Telegraafsite?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_71039568
Er is al een anti vaccinatie topic in KLB
pi_71067564
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:44 schreef Supersoep het volgende:
Godverdomme, waarom kom ik ELKE dag dit soort MAFKETELS tegen in subfora waar ze niet eens horen te zitten. Het feit dat je niburu.nl aanhaalt is al reden genoeg om je permanent een ban te geven hier.

Al die pure onzin over ''giftige stoffen in vaccinaties'', ik word er ziek van. Het gaat allemaal om DOSERING. Spuit een liter kwik in je lichaam, en je bent inderdaad binnen een paar minuten dood. Spuit ook eens 10 liter water in je lichaam, kijken wat er dan gebeurt met je. Ik garandeer je dat je dat ook niet overleeft.

Maar nee hoor, VROEGER was het allemaal beter; toen we met z'n allen tenminste nog 40 jaar werden en kindersterfte tientallen malen hoger was.

Ten eerste: Wie ben jij om mij een mafketel te noemen?
Ten tweede: Je hoeft het niet te lezen en/of reageren
Ten derde: Jij ziet het grote plaatje niet, dat zien heel veel mensen niet, en dat is nodig
voordat je pas begrijpt wat er daad werkelijk gaande is, en uit jou reactie op te merken weet
jij dat dus totaal niet
pi_71067639
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:47 schreef MerKaBa het volgende:
Ten derde: Jij ziet het grote plaatje niet, dat zien heel veel mensen niet, en dat is nodig
voordat je pas begrijpt wat er daad werkelijk gaande is, en uit jou reactie op te merken weet
jij dat dus totaal niet
Goh, en jij hebt de waarheid in pacht?
pi_71067644
Ach weetje wat... Gooi hem maar op slot en verwijder hem maar..
Het zijn iig de reacties die ik al verwacht had!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:08:29 #34
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71068285
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:44 schreef Supersoep het volgende:
Al die pure onzin over ''giftige stoffen in vaccinaties'', ik word er ziek van.

Dus toch geen onzin!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:13:41 #35
208890 June.
Seriously?
pi_71068485
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:47 schreef MerKaBa het volgende:

jij dat dus totaal niet
Maar jij ziet het grote plaatje dus wel, door allemaal vage bronnen door te nemen en zonder enig medisch wetenschappelijke kennis?
pi_71068591
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:50 schreef MerKaBa het volgende:
Ach weetje wat... Gooi hem maar op slot en verwijder hem maar..
Het zijn iig de reacties die ik al verwacht had!
Wat goed van je! Ik kan ook wel voorspellen wat voor reacties ik kan verwachten wanneer ik een topic open over het feit dat de aarde eigenlijk kubusvorming is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_71069297
hallo mensen

Als 'fase6' wordt bereikt ( dat is een sterftecijfer van boven de 50.000 = makkelijk te manipuleren) dan kunnen ze een 'noodwet/veroordering' in werking stellen die jouw eigen wens of wil geheel buitenspel zet. Ze verplichten je tot enten..zoniet in isolatie in een kamp.
Die wet is per 15 juli aangenomen...Ik heb helaas de link niet meer waar deze info stond :-(

http://argusoog.punt.nl/?id=495806&r=1&tbl_archief=&

Het open dialoog blijft uit. Ze ontnemen onze stem hierin ( net zoals de euro)
Blijf alert...das het enige zinnige wat je kunt doen.

http://www.wanttoknow.nl/(...)an-ben-jij-het-doel/

Thunderhart
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 15:47:23 #38
8781 crew  Frutsel
pi_71069664
klinkt als BNW, daarnaast loopt in NWS al een centraal SwineFlu topic
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:04:25 #39
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71070322
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:35 schreef thunderhart het volgende:
hallo mensen

Als 'fase6' wordt bereikt ( dat is een sterftecijfer van boven de 50.000 = makkelijk te manipuleren) dan kunnen ze een 'noodwet/veroordering' in werking stellen die jouw eigen wens of wil geheel buitenspel zet. Ze verplichten je tot enten..zoniet in isolatie in een kamp.
Die wet is per 15 juli aangenomen...Ik heb helaas de link niet meer waar deze info stond :-(

http://argusoog.punt.nl/?id=495806&r=1&tbl_archief=&

Het open dialoog blijft uit. Ze ontnemen onze stem hierin ( net zoals de euro)
Blijf alert...das het enige zinnige wat je kunt doen.

http://www.wanttoknow.nl/(...)an-ben-jij-het-doel/

Thunderhart
Waarom alert blijven als je toch moet kiezen tussen vaccinatie of kamp? Ik krijg wel een brief thuis als ik me moet komen melden, slaap ik ondertussen geen nacht minder om!

En eerlijk gezegd, als er 5 miljard mensen moeten sterven voor een betere wereld, heb ik er geen last van waarschijnlijk.

Sterker; ik heb eigenlijk medelijden met die wakkere BNW'ers die wél overblijven. Die moeten me even een teringbende opruimen en daarna opeens voor zichzelf gaan zorgen in een armageddon achtige wereld waarin niet meer werkt, niets meer gemaakt wordt en je alles zelf moet doen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_71070493
Misschien is het handiger om deze discussie in een centraal topic te houden, er lopen nu 4 topics die eigenlijk om hetzelfde gaan en waar min of meer dezelfde mensen posten. Anders kan je dingen die je in de ene reeks al onderuit gehaald hebt ook nog eens in de andere reeks onderuit gaan halen en dan blijf je bezig.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_71070877
Probeer het anders ff in 1 van de 5.000 al lopende topics over dit onderwerp! (Input is daar overigens zeer zeker welkom hoor! )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')