Bij een iPhone zit onbeperkt internet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:16 schreef cohen het volgende:
Ik heb nu T-mobile. Maar ik wil straks een telefoon waarmee ik onbekerkt kan internetten.
Als je snelheid word teruggeschroefd. gaat ie dan heeel lanmgzaam?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:17 schreef Creature het volgende:
T-mobile...
Ik heb nu voor 15 euro per maand:
1Mb download / 384Kb upload
2000 GB dataverkeer per maand.
Bij overschrijding geen extra kosten, maar snelheid wordt teruggeschoeft naar 384Kb/64Kb
Zit op m'n werk dagelijks met eigen laptop en eigen verbinding te werken. Gaat perfect!
OMG HAHAHAHHA!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:19 schreef raarmaarwaar het volgende:
je kunt met elke telefoon een ombeperkt internetten abbo afsluiten. Het is je Abbo dat het verschil maakt
ik geloof dat een onbeperkt internet abbo (dus eigenlijk voor je laptop) rond de 60 euri's kost. ongeacht de aanbieders..
Er zijn drie goede aanbiederes voor internet mobiel:
Vodaphone, T-mobile en KPN.. Bij T-mobile kun je een eifoon krijgen... Ook leuk
Ik neem aan dat je 2000MB bedoelt? 2 TB is wel een beetje veel om maandelijks naar je telefoon te trekken...quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:17 schreef Creature het volgende:
T-mobile...
Bij overschrijding geen extra kosten, maar snelheid wordt teruggeschoeft naar 384Kb/64Kb
Zit op m'n werk dagelijks met eigen laptop en eigen verbinding te werken. Gaat perfect!
Niet als je hem op je laptop aansluit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:32 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 2000MB bedoelt? 2 T GB is wel een beetje veel om maandelijks naar je telefoon te trekken...
Een watquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij een iPhone zit onbeperkt internet.
kortom heeft AlphaOmega gelijk dat Creature 2000 MB bedoelt en dus 2GB... En geen 2000 GBquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet als je hem op je laptop aansluit.
Ik merk niks bij 2000MB. 2GB lijkt me correct.
Ik denk dat je gelijk hebt dat Alpha gelijk heeftquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
kortom heeft AlphaOmega gelijk dat Creature 2000 MB bedoelt en dus 2GB... En geen 2000 GB
Heb zelf ook Vodafone, maar ik betaal liever iets meer voor kwaliteit. De enige provider met een (iets) beter netwerk is KPN(/Telfort/Hi), maar daar is het internet erg langzaam.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:53 schreef Rejected het volgende:
Ik heb Vodafone, maar vodafone's belbundel is duuuuur.
Dat bedoelde ik iddquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:32 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 2000MB bedoelt? 2 TB is wel een beetje veel om maandelijks naar je telefoon te trekken...
Ik heb een Nokia N95 en via Nokia PC Suite kan ik een 'bluetooth modem verbinding' maken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:22 schreef cohen het volgende:
[..]
Als je snelheid word teruggeschroefd. gaat ie dan heeel lanmgzaam?
En hoe kan je dan internetten met je laptop via je telefoon?
Dat staat tegenwoordig ook nog in de voorwaarden... echter... in de praktijk blijft redelijk gebruik ongefactureerd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:31 schreef Herkauwer het volgende:
KPN internet is zonder streaming video en audio. Daar betaal je extra voor, dit was althans bij introductie ervan. Stond in de voorwaarden...
Huh? Is dat zon groot verschil dan? Want ik ben bij Hi (met internet) 100,- goedkoper uit bij mijn nieuwe abo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:20 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Heb zelf ook Vodafone, maar ik betaal liever iets meer voor kwaliteit. De enige provider met een (iets) beter netwerk is KPN(/Telfort/Hi), maar daar is het internet erg langzaam.
Aha, dat is fijn, het is wel 1 van de redenen dat ik weg ben bij KPNquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat staat tegenwoordig ook nog in de voorwaarden... echter... in de praktijk blijft redelijk gebruik ongefactureerd.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:13 schreef Juicyhil het volgende:
Probeer gewoon alle providers 2 jaar uit, en kijk daarna wie de beste is.
Met welk toestel?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:08 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
![]()
Ontopic: Ik heb Hi, bevalt me zeer goed
Mag dat volgens hun policies?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:17 schreef Creature het volgende:
T-mobile...
Als je toch al bij T-mobile zit zou ik daar blijven en voor de iPhone gaan. Heerlijk toestel om te internetten. Can't be betterquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:16 schreef cohen het volgende:
Ik heb nu T-mobile. Maar ik wil straks een telefoon waarmee ik onbekerkt kan internetten.
Als je een fortuin wil betalen ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je toch al bij T-mobile zit zou ik daar blijven en voor de iPhone gaan. Heerlijk toestel om te internetten. Can't be better.
Dan moet je misschien gewoon eens gaan werken, luie hond.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:06 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Als je een fortuin wil betalen ja.
Och wat zijn we stoer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan moet je misschien gewoon eens gaan werken, luie hond.
Ik heb nog nooit een boze brief van T-Mobile gehad.quote:
quote:
T-Mobile is de enige waar het toegestaan is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een boze brief van T-Mobile gehad.
Mag je voipen ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:04 schreef bbfakir het volgende:
[..]
T-Mobile is de enige waar het toegestaan is.
ONZIN.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:36 schreef cooleboy het volgende:
Neem vooral geen KPN of Hi als je van plan bent te gaan Youtuben of ermee naar digitale radio wilt gaan luisteren. Zij brengen voor streamings ¤0,25 per minuut in rekening. Dus ik zou voor andere providers gaan behalve die teringlijers van de KPN/Hi.
Edit: Kut, is al gepost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |