quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef Zpottr het volgende:[..]
Dat vind ik niet helemaal eerlijk naar onze gloeilampenfabriek toe; je kunt moeilijk verwachten dat een backup-accu van 1000mAh een iPhone-batterij van 1250(?) mAh helemaal oplaadt

[..]
Vergeet het maar

dat gaat echt nooit lukken omdat het laatste deel van het proces heel langzaam en inefficient is. Afgezien daarvan heb je conversieverliezen en is de capaciteit van jouw nieuwe accu net 4 keer die van de iPhone.
Zes keer van 10% naar 70%, dat misschien wel. Dat doe ik ook met mijn externe el cheapo accu's.
Ik ben het met je eens dat het misschien dom overkomt, maar op de verpakking stond niks aangegeven betreft hoeveel mAh het ding zou hebben en het meneertje van de Mediamarkt zei dat ik 'm er drie keer mee op zou kunnen laden (dus 5000 mAh ofzo). Achteraf bleek dat op internet stond dat 'ie maar 1000 had..
Betreffende je tweede punt: volledig opladen ben ik ook niet van plan met die externe lader; die laatste 20% (van 80 naar 100) duurt gruwelijk lang en biedt niet veel extra's. Maar als ik op één enkele lading het ding drie keer van 10 naar 80 procent kan krijgen ben ik al ruim tevreden.
Heb het gekocht naar aanleiding van een recensie op iPhoneclub:
http://www.iphoneclub.nl/26846/review-3g-juice-major-mojo/Dit is exact hetzelfde ding, zelfde capaciteit en uit dezelfde fabriek, maar met een ander hoesje en verkocht onder een andere naam (en 40 euro goedkoper). Als ik zo wat recensies rondlees denk ik dat het ding ruim voldoende biedt voor mij eisen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.