Weet ik niets van, is mijn eerste jaar, ik ga met vrienden meequote:Op donderdag 16 juli 2009 12:27 schreef Smart_ass het volgende:
6.00? Ik dacht eerst dat het terrein pas rond 16.00 open ging.
Gewoon om 16:00 (geloof ik), alleen begint de rij 's ochtends redelijk vroeg al.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:45 schreef Smart_ass het volgende:
Lol waarom iedereen zo vroeg? Ik dacht trouwens serieus dat het festivalterrein rond 16.00u openging. Hoelaat is het eigenlijk open dan?
Heb ik ook altijd nog gedaan ja. Daar begint het feest altijd alquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Donderdag tegen 12 uur staan we in de rij. Jeuj.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:19 schreef Smart_ass het volgende:
Converse shortcut (de duur van het in de rij staan dus
Je kon afgelopen jaar als je all stars (of anders Converse schoenen) aanhad toch een zij-ingang nemen? Of was dat al een jaar eerder? In ieder geval, zo hoefde je minder lang in de rij te staan.quote:
Haha, dan heb ik was gemist, ik en mn vrienden hebben altijd allstars aanquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je kon afgelopen jaar als je all stars (of anders Converse schoenen) aanhad toch een zij-ingang nemen? Of was dat al een jaar eerder? In ieder geval, zo hoefde je minder lang in de rij te staan.
wtf.. dat vind ik wel erg gay. Ik leen wel allstars van iemand danquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je kon afgelopen jaar als je all stars (of anders Converse schoenen) aanhad toch een zij-ingang nemen? Of was dat al een jaar eerder? In ieder geval, zo hoefde je minder lang in de rij te staan.
Lijkt me sterk dat ze dat dit jaar weer doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
wtf.. dat vind ik wel erg gay. Ik leen wel allstars van iemand dan
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha, dan heb ik was gemist, ik en mn vrienden hebben altijd allstars aanop LL. Maar draagt sowieso niet 75% van lowlands allstars
?
Mjah ze kunnen beter een Nike shortcut maken. Wtf moet ik met Allstars.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
wtf.. dat vind ik wel erg gay. Ik leen wel allstars van iemand dan
Nikequote:Op donderdag 16 juli 2009 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ze kunnen beter een Nike shortcut maken. Wtf moet ik met Allstars.
Ach ik heb nog nooit een gabber met allstars gezien.. Hiphoppers ook niet trouwensquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:59 schreef Hanseatic het volgende:
Omdat Converse All Stars binnen zowat alle subculturen gedragen wordt.
Er zijn ook heel veel volwassenen op LL die All Stars dragen.
genoeg hiphoppers met converse aan hoor.. gabbertjes ook welquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ach ik heb nog nooit een gabber met allstars gezien.. Hiphoppers ook niet trouwens
Serieusquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef Newjersey_nl het volgende:
[..]
genoeg hiphoppers met converse aan hoor.. gabbertjes ook wel
NIKEquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nikeik draag niets anders.
Maar 75% van de jongere LL bezoekers dragen allstars
Oh oke volgens mij interpreteer het je verkeerdquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:10 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
NIKEVolgens mij als ik jou reacties hier zo lees ben jij echt een gevalletje apart op lowlands met je rare opmerkingen en hier doel ik niet enkel op je " Allstars
" reactie.
Even naar de dames in de naai-tent bij de Lima. Ik heb vorig jaar het Lowlands logo op mijn broek laten drukken. Zal ook met schoenen kunnen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:29 schreef Blackviper het volgende:
Ik weet dat er paar jaar terug van die converse schoenen met Lowlands logo bij productie rond zwierven.. Die wou ik wel hebbenHoef ik alleen nog maar een Lowlands broek de rest heb ik wel zo een beetje
Weet niet hoelaat hij kwam, maar ik kon zo doorlopen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:50 schreef zonisdegod het volgende:
mijn vriend vertelde mij dat vorig jaar de rij voor de Coverse'rs uiteindelijk veel langer duurde dan de normale. Dus die stonden allemaal langer in de rij. Misschien iets om in je achterhoofd te houden (:
Als je in de rij staat kan je het natuurlijk zelf ook wel zien, maarja
Ik ga denk ik ook vroeg weg, beter te vroeg dan te laat (:
En kun je de rest van de dag dit zeggen:quote:Op zondag 19 juli 2009 21:16 schreef Albert86 het volgende:
Ik ben de afgelopen 3 jaar lekker vroeg op de donderdag weg gegaan, zodat we om 13.00uur voor de ingang stonden. En omdat er al zoveel meer andere mensen staan op dat tijdstip, gooien ze de deuren toch wel eerder open. Daarom hadden wij de afgelopen 3 jaar de tent voor 15.00uur staan op een nog redelijk lege camping 2
Haha, dat is waar. Ik ga over 2 weken mijn vervoer regelen want de persoon waarmee ik ga is nogal sloom waardoor ik me ga ergeren/piekeren.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En kun je de rest van de dag dit zeggen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor 02:00u ben je iig het terrein wel opquote:Op zondag 19 juli 2009 22:19 schreef skadhd het volgende:
Mensen ervaring met om half 8 in de rij van auto's aansluiten op donderdagavond?
Ik moet tot 1800 werken, dus ben rond half 8 in de buurt van LL...
Neej, alleen de rij voor de echte ingang is lang... Maar neem 1-2 uur in de auto/parkeren en evenlang voor de echte rij...?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:32 schreef skadhd het volgende:
Duurt die rij met auto's dan zo lang? Want in mn eentje ben ik opzich wel snel die rij door als ik er eenmaal sta.
De bussen rijden niet zo vroeg naar het terrein hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 22:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
nog ff en we gaan op woensdag avond al weg
maaruh.. ik neem vast wel de eerste trein op donderdag.
Ja, die rij voor het parkeren vind ik denk ik het vervelendste omdat ik dan alleen moet gaan zitten in de auto terwijl iedereen er al is, die rij kom je in je eentje opzich wel sneller door dan met een groepje.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Neej, alleen de rij voor de echte ingang is lang... Maar neem 1-2 uur in de auto/parkeren en evenlang voor de echte rij...?
wel bussen naar walibi neem ik aan ...quote:Op zondag 19 juli 2009 22:38 schreef Peter het volgende:
[..]
De bussen rijden niet zo vroeg naar het terrein hoor
maar je ging toch je auto op 't harde zetten?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:46 schreef skadhd het volgende:
[..]
Ja, die rij voor het parkeren vind ik denk ik het vervelendste omdat ik dan alleen moet gaan zitten in de auto terwijl iedereen er al is, die rij kom je in je eentje opzich wel sneller door dan met een groepje.
Die gaan vanaf harderwijk, terwijl de normale bussen en speciale lowlandstreinen (inclusief LL-treinkaartje) op 't harde en lelystad stoppen/staan.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
wel bussen naar walibi neem ik aan ...
Neuh hoor, iedereen vanuit de trein die naar LL wil, wordt richting bussen geleidt. Op 't Harde kun je er ook los wel in de bus-rij komen.. Dat was vorig jaar wel zo. ( perron is anders ook wel toegankelijk voor normale reizigers, dus dan meng je je op die wijze met de LL-gangersquote:Op zondag 19 juli 2009 22:55 schreef skadhd het volgende:
Dat werkt dus niet omdat je per sé met de trein moet om in de bus te mogen....
Sund hea.
mietjequote:Op zondag 19 juli 2009 22:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Die gaan vanaf harderwijk, terwijl de normale bussen en speciale lowlandstreinen (inclusief LL-treinkaartje) op 't harde en lelystad stoppen/staan.
Bovendien is het vanaf de ingang van Walibi nog best wel even lopen nar de LL-ingang ( meer dan een kilometer schat ik?)
Met de auto sta je eerder in de ingang rij als met de busquote:Op zondag 19 juli 2009 23:03 schreef skadhd het volgende:
Ohja, slim.
Maar ik denk dat ik te lui ben om die moeite te doen.
En uiteindelijk ben je dan waarschijnlijk net zo lang bezig met in de rij staan voor de bus als met de auto.
Das wel topquote:Op maandag 20 juli 2009 20:13 schreef skadhd het volgende:
Nais. Auto it is then.
Als er mensen zijn die donderdagavond mee willen met de auto vanaf breda of gorinchem mogen zich melden, Heb 3 plekjes over.
Ik zou er bijna voor naar Breda gaan op donderdag.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:38 schreef skadhd het volgende:
Je snapt natuurlijk wel dat ze eerst de voorrondes door moeten komen he...
Maar daarna mogen ze in mn stretched hummer plaatsnemen
Vanaf een uur of twee ongeveerquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:49 schreef MOD het volgende:
Iemand een idee hoe laat de eerste bussen vanaf t Harde gaan rijden?
Ga je lopend vanaf Lelystad?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:04 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar gewoon lekker vroeg de trein pak. Ik denk die van 10 uur uit Amsterdam. Lekker optijd aankomen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:18 schreef Angel-A het volgende:
Ik moet vrijdag tot 12 uur werken, daarna zo snel mogelijk dus.
Lelystad is toch veel handiger?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja maar dan ga ik gewoon lekker pilsen op 't harde. jwz.
Ik kan geen vrij nemen. Nooit. Ik werk in het onderwijs, al mijn vakantiedagen staan vast. En dat zijn er genoeg hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]![]()
Mensen die op vrijdag pas gaan![]()
Mensen die geen vrij nemen voor iets wat over 1 maand pas is![]()
Je hebt tijd zat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]![]()
Mensen die op vrijdag pas gaan![]()
Mensen die geen vrij nemen voor iets wat over 1 maand pas is![]()
Je hebt tijd zat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja ik ben in 2007 via 't harde gegaan. Wist ik veel dat je ook via lely kon gaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:46 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Lelystad is toch veel handiger?
Alleen qua rij al prefereer ik Lelystad, die trechter in 't Harde gaat nog eens voor doden zorgen
Dat is wel übermoeilijk doen, haha.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:30 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Oh ja ik ben in 2007 via 't harde gegaan. Wist ik veel dat je ook via lely kon gaan.Maarja het liefst pak ik gewoon een auto natuurlijk.
Exact ditquote:Op maandag 27 juli 2009 23:45 schreef rubbereend het volgende:
We vertrekken rond 9 uur op donderdag. Waarom? Om lekker op de dijk al te beginnen met Lowlandsbiertjes erbij. Zo af en toe een stortbui
En dan lekker met de spullen zeulen naar de ingang en de camping. De meest vervloekte wandeling. Maar als je dan op je camping bent ben je al die ellende weer vergeten
ja de bussen beginnen met rijden als de ingang opengaat en wij vanaf de dijk erop mogen. Want meestal als ik de laatste jaren de ingang doorga komen de eerste pendelbussen aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:44 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ga je lopend vanaf Lelystad?
Volgens mij rijden die bussen idd niet voor 2 uur![]()
Het scheelt eraan hoe ik ga, maar ik heb elk jaar nog een goed plekje gehad ondanks dat ik vaak pas rond 8 uur binnen was.
Moet jij eens kijken hoeveel taxi's er heen en weer rijden. Zowel legale als illegale taxi's. Iig wel vanaf 't Harde. Zo zijn wij elk jaar nog op Lowlands gekomenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:44 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ga je lopend vanaf Lelystad?
Volgens mij rijden die bussen idd niet voor 2 uur![]()
Het scheelt eraan hoe ik ga, maar ik heb elk jaar nog een goed plekje gehad ondanks dat ik vaak pas rond 8 uur binnen was.
Die gaan niet de dijk op, die rijden naar de bushaltequote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:04 schreef lienelien het volgende:
maar sta je dan met de taxi ook niet in de file?
ah dat is dan eigenlijk best een idee. Is een kilometer of 15, dus vast wel betaalbaarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Die gaan niet de dijk op, die rijden naar de bushalte
Vanaf het Harde is het minder dan 10 km, vanaf Kampen en Harderwijk ongeveer 15km en vanaf Lelystad ongeveer 20km. Kwa tijd zal het niet veel schelen 't Harde of Harderwijk, ligt eraan vanaf welke kant je komt met de trein. Pas vanaf 2012 stopt de trein ook in Dronten maar dat zal kwa afstand niet veel schelen met 't Harde.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
ah dat is dan eigenlijk best een idee. Is een kilometer of 15, dus vast wel betaalbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |