Weet ik niets van, is mijn eerste jaar, ik ga met vrienden meequote:Op donderdag 16 juli 2009 12:27 schreef Smart_ass het volgende:
6.00? Ik dacht eerst dat het terrein pas rond 16.00 open ging.
Gewoon om 16:00 (geloof ik), alleen begint de rij 's ochtends redelijk vroeg al.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:45 schreef Smart_ass het volgende:
Lol waarom iedereen zo vroeg? Ik dacht trouwens serieus dat het festivalterrein rond 16.00u openging. Hoelaat is het eigenlijk open dan?
Heb ik ook altijd nog gedaan ja. Daar begint het feest altijd alquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Donderdag tegen 12 uur staan we in de rij. Jeuj.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:19 schreef Smart_ass het volgende:
Converse shortcut (de duur van het in de rij staan dus
Je kon afgelopen jaar als je all stars (of anders Converse schoenen) aanhad toch een zij-ingang nemen? Of was dat al een jaar eerder? In ieder geval, zo hoefde je minder lang in de rij te staan.quote:
Haha, dan heb ik was gemist, ik en mn vrienden hebben altijd allstars aanquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je kon afgelopen jaar als je all stars (of anders Converse schoenen) aanhad toch een zij-ingang nemen? Of was dat al een jaar eerder? In ieder geval, zo hoefde je minder lang in de rij te staan.
wtf.. dat vind ik wel erg gay. Ik leen wel allstars van iemand danquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je kon afgelopen jaar als je all stars (of anders Converse schoenen) aanhad toch een zij-ingang nemen? Of was dat al een jaar eerder? In ieder geval, zo hoefde je minder lang in de rij te staan.
Lijkt me sterk dat ze dat dit jaar weer doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
wtf.. dat vind ik wel erg gay. Ik leen wel allstars van iemand dan
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha, dan heb ik was gemist, ik en mn vrienden hebben altijd allstars aanop LL. Maar draagt sowieso niet 75% van lowlands allstars
?
Mjah ze kunnen beter een Nike shortcut maken. Wtf moet ik met Allstars.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
wtf.. dat vind ik wel erg gay. Ik leen wel allstars van iemand dan
Nikequote:Op donderdag 16 juli 2009 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ze kunnen beter een Nike shortcut maken. Wtf moet ik met Allstars.
Ach ik heb nog nooit een gabber met allstars gezien.. Hiphoppers ook niet trouwensquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:59 schreef Hanseatic het volgende:
Omdat Converse All Stars binnen zowat alle subculturen gedragen wordt.
Er zijn ook heel veel volwassenen op LL die All Stars dragen.
genoeg hiphoppers met converse aan hoor.. gabbertjes ook welquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ach ik heb nog nooit een gabber met allstars gezien.. Hiphoppers ook niet trouwens
Serieusquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef Newjersey_nl het volgende:
[..]
genoeg hiphoppers met converse aan hoor.. gabbertjes ook wel
NIKEquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nikeik draag niets anders.
Maar 75% van de jongere LL bezoekers dragen allstars
Oh oke volgens mij interpreteer het je verkeerdquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:10 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
NIKEVolgens mij als ik jou reacties hier zo lees ben jij echt een gevalletje apart op lowlands met je rare opmerkingen en hier doel ik niet enkel op je " Allstars
" reactie.
Even naar de dames in de naai-tent bij de Lima. Ik heb vorig jaar het Lowlands logo op mijn broek laten drukken. Zal ook met schoenen kunnen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:29 schreef Blackviper het volgende:
Ik weet dat er paar jaar terug van die converse schoenen met Lowlands logo bij productie rond zwierven.. Die wou ik wel hebbenHoef ik alleen nog maar een Lowlands broek de rest heb ik wel zo een beetje
Weet niet hoelaat hij kwam, maar ik kon zo doorlopen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:50 schreef zonisdegod het volgende:
mijn vriend vertelde mij dat vorig jaar de rij voor de Coverse'rs uiteindelijk veel langer duurde dan de normale. Dus die stonden allemaal langer in de rij. Misschien iets om in je achterhoofd te houden (:
Als je in de rij staat kan je het natuurlijk zelf ook wel zien, maarja
Ik ga denk ik ook vroeg weg, beter te vroeg dan te laat (:
En kun je de rest van de dag dit zeggen:quote:Op zondag 19 juli 2009 21:16 schreef Albert86 het volgende:
Ik ben de afgelopen 3 jaar lekker vroeg op de donderdag weg gegaan, zodat we om 13.00uur voor de ingang stonden. En omdat er al zoveel meer andere mensen staan op dat tijdstip, gooien ze de deuren toch wel eerder open. Daarom hadden wij de afgelopen 3 jaar de tent voor 15.00uur staan op een nog redelijk lege camping 2
Haha, dat is waar. Ik ga over 2 weken mijn vervoer regelen want de persoon waarmee ik ga is nogal sloom waardoor ik me ga ergeren/piekeren.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En kun je de rest van de dag dit zeggen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor 02:00u ben je iig het terrein wel opquote:Op zondag 19 juli 2009 22:19 schreef skadhd het volgende:
Mensen ervaring met om half 8 in de rij van auto's aansluiten op donderdagavond?
Ik moet tot 1800 werken, dus ben rond half 8 in de buurt van LL...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |