want ik pis uit mn neukgat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je iig geen glijmiddel of spuug nodig.
Zo gauw jij gaat soppen.....quote:
Die tsunami he...quote:
quote:Ruwe
Handel op ruwe olie. Hoge leverage. Gratis demo-account. Geen storting!
Plus500.com/Crude_Oil
Van mij mag je?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
Een aantal van mijn collega's ritueel slachten mag zeker niet?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die tsunami he...
Ik lag op het naaktstrand daar te vozen en ineens...
quote:
volgens welk ritueel ga je aan de slag?quote:
Gevaarlijke stoffen denk ikquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens welk ritueel ga je aan de slag?
goed he..quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Een achtergebleven condoom er weer uit krijgen
Dat zal traag gaanquote:
Gezelligquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gevaarlijke stoffen denk ik
Dus in wit pak en met ontsmettingsdouche achteraf
Wat zoek je?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:22 schreef Nijns het volgende:
Zo heb je nog 6 dingen lopen, zo bellen ze je allemaal af.. Een nieuwe baan moeten zoeken
Vertel mij wat...quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:22 schreef Nijns het volgende:
Zo heb je nog 6 dingen lopen, zo bellen ze je allemaal af.. Een nieuwe baan moeten zoeken
Maak er een KLB topic overquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:22 schreef Nijns het volgende:
blijven hopenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:22 schreef Nijns het volgende:
Op dit moment solliciteer ik zelfs op MBO-banen als bijv management assistente (wie weet wat ik er van op steek) maar ik zoek iets met dingen regelen en creativiteit liefst in de evenementenbranche of marketing. Niet als 'manager' maar gewoon medewerker/assistent.quote:
3 jaar? Wow, en ik maar klagenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vertel mij wat...
ben al 3 jaar zo bezig
Echt schat, hier is te weinig werk en zijn te veel mensen
Maar verlies de hoop niet, jouw baan ligt ook nog ergens op je te wachten
Ik hoop dat ik in oktober eens eindelijk zekerheid (nja iig vast contract) heb zodat ik ook eens een tijdje minder intensief kan zoeken. Ik heb echt de schijt gekregen van het solliciteren an sich
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |