Dan valt ze wel dood neer denk ik jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus als je het echt af wil maken zeg je dat je al zwanger bent?
Das voor als ze ongelegen onverwacht op bezoek komt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan valt ze wel dood neer denk ik jaDus daar wacht ik nog maar een paar jaar mee
Nijnsquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das voor als ze ongelegen onverwacht op bezoek komt?
Vrienden, even opzoeken:quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:09 schreef Fha het volgende:
[..]
MSN vind ik ook wel handigVooral omdat het overgrote deel van mijn vrienden minimaal 1,5 uur reizen is
Dag pinguin![]()
quote:Geen resultaat.
Ik ga ook even een poging doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:54 schreef Muck het volgende:
Deze vind ik ook leuk Fha:
fillumpie
Ik kan niet zo laag zingen
ik kan wel zo hoog als de PPGquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga ook even een poging doen
Edit: oke ik kan het ook niet![]()
![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan wel zo hoog als de PPG
love love love lololove makes the world go round
ik heb van mezelf al een vrij hoge stemquote:
Is er toch nog iets hoog aan jequote:Op donderdag 16 juli 2009 18:03 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb van mezelf al een vrij hoge stem
Hahahaha sowieso, jezelf terug horen is altijd heel raarquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:03 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb van mezelf al een vrij hoge stem
toen ik mezelf terughoorde op een bandje bij de cursus van mijn werk dacht ik "wtf, wie heeft Minnie Mouse hier aangenomen?"
Groene golfquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:02 schreef DaMart het volgende:
Hoi spammers.
66 minuten is toch een betere tijd om met de auto thuis te komen, al had het nog 7 minuten sneller gekund als ik geen alternatieve route had hoeven te nemen om ene stuk file te omzeilen en ze in Haarlem de verkeerslichten eens op elkaar afstemmen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er toch nog iets hoog aan je.
Nee, ik maak die grap vandaag niet.
ja, heel raarquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahahaha sowieso, jezelf terug horen is altijd heel raarMijn stem is.. hm.. eerder aan de lage kant dan aan de hoge kant. Denk ik
Ik spam niet hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:04 schreef Muck het volgende:
spaMart
Heb je het licht gezien en gebruik je de auto?
Mja, meer 2 verkeerslichten achter elkaar, het tweede staat op groen, springt op oranje en dan licht ervoor pas op groen, waardoor je kunt optrekken en meteen weer remmen omdat het tweede licht op rood staatquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Groene golfdaar hebben ze helaas erg veel moeite mee af en toe ja
Maar toch.. 66 minuten!![]()
En hoi
Koude schotel moet je ook alleen nemen als het om een buffet gaatquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.. straks zit je in een restaurant en dan neem je ene koude schotel omdat je dat thuis heel lekker vind en dan krijg je ineens slakken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |