Dank jequote:Op donderdag 16 juli 2009 11:47 schreef Juicyhil het volgende:
Wat is het nou voor moeite om er een DNS record voor www. erbij te plaatsen
Ben ik idd zojuist achtergekomenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:50 schreef Adelante het volgende:
Die site van mediamarkt is sowieso vrij kansloos, geen mogelijkheid tot online shoppen en een enorm beperkte assortimentskeuze
Dat lijkt me logisch als er geen mogelijkheid is tot online shoppen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:50 schreef Adelante het volgende:
Die site van mediamarkt is sowieso vrij kansloos, geen mogelijkheid tot online shoppen en een enorm beperkte assortimentskeuze![]()
da's www. + .comquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gewoon alleen intikken mediamarkt en dan crtl enter?
quote:
Typ mediamarkt in google.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:45 schreef Timmor het volgende:
Daar word ik dus niet goed van... mediamarkt.nl.... website not found...
flikker je er www. voor dan ...... poef website....
jij voelt je zeker ook nogal een "living on the edge cowboy" als je in een wilde bui voor "Ik doe een gok" kiestquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Typ mediamarkt in google.
meteen de eerste hit.
Doe niet zo moeilijk.
waarom zou iemand uberhaupt op de site van dacia (quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:21 schreef Nero22 het volgende:
Moet je de website van Dacia eens proberen. Die is helemaal vaag. Dan kom op een 404-pagina (van Dacia zelf) waarop een linkje staat naar de homepage (waar dan wel www. voor staat.)
quote:
quote:Er is geen website actief voor de door u ingevulde domeinnaam.
Het kan zijn dat deze domeinnaam alleen een registratie betreft.
Eventuele storingen aan een domeinnaam worden automatisch aan onze
helpdesk doorgegeven en zullen zo spoedig mogelijk worden verholpen.
Mogelijke oorzaken voor het zien van deze pagina kunnen zijn :
De domeinnaam betreft alleen een registratie.
U heeft een type-foutje gemaakt in de domeinnaam.
Er is nog geen website voor dit domein aangemaakt.
Om administratieve of technische redenen is de website (tijdelijk) niet bereikbaar.
Uw browser ondersteunt geen host headers (alleen oude versies van voor 1998).
De nameserver (DNS) van uw Internet Access Provider is nog niet ge-update.
Dit gebeurt meestal 1 keer per dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |