Naar men werk rijd ik altijd binnendoor via zo'n polderweg.. ik weet niet waarom maar daar zitten ALTIJD duiven.. dus heb er gemiddeld zo'n 3 á 4 per maand tegen men vooruit aan hangen..quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef sinadO het volgende:
Ik had eens een duif tegen de voorruit. Voorruit was heel, duif niet bepaald meer...
Sorry, BMW 318iSquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Is dat een merk? hmm nooit van gehoord.
Ik verwachtte em alquote:
Komt omdat het een BMW is natuurlijkquote:
Chicken-gun!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:54 schreef PatatFriet het volgende:
Troost je TS, het kan altijd erger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Menneer werkt heel toevallig bij carglass? :pquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:51 schreef Salatrel het volgende:
ach ook al had het een sterretje in de ruit opgeleverd hadden ze bij carclass altijd nog kunnen repareren met de speciale hpx2 hars...
meestal kost het ook nog eens niets omdat ze de rekening direct naar je verzekeraar sturen
lol, idd nog geluk danquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:54 schreef PatatFriet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:55 schreef NRaider het volgende:
Nu heb je wel een mooie, roodgetinte voorruit!
Past wel bij de rest van de auto.
Zo zie je maar weer, chicks houden van dure auto's!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:54 schreef PatatFriet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
aangenaam! mijn naam is Martinquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:56 schreef NRaider het volgende:
[..]
Menneer werkt heel toevallig bij carglass? :p
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, chicks houden van dure auto's!
Lopen die tegenwoordig ook over de snelweg?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:45 schreef Lundegaard het volgende:
Ik had een keer zo`n bejaarde tegen mijn voorruit aan. Ruit was heel, bejaarde niet.![]()
JAquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:48 schreef NRaider het volgende:
[..]
Lopen die tegenwoordig ook over de snelweg?
Nee, alleen de foto's. Geen verhaal.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:48 schreef sinadO het volgende:
OH MAN die Porsche!![]()
Hoort daar ook een verhaal bij?
Een rijke meneer kocht eens een dure Porsche. Hij had heel veel lol met zijn gloednieuwe spiksplinternieuwe Porsche. De Porsche kon heeeel hard rijden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:48 schreef sinadO het volgende:
OH MAN die Porsche!![]()
Hoort daar ook een verhaal bij?
baasquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:05 schreef error_404 het volgende:
[..]
Een rijke meneer kocht eens een dure Porsche. Hij had heel veel lol met zijn gloednieuwe spiksplinternieuwe Porsche. De Porsche kon heeeel hard rijden.
Zo gebeurde het op een kwade dag dat de rijke meneer heel hard over de weg reed in zijn dure Porsche. Op dat moment vloeg er pardoes een kip uit de struiken. De kip had de dure Porsche van de rijke meneer niet aan zien komen omdat deze zo snel reed.
De kip sprong op van schrik, maar kon niet meer wegkomen voor de aanstormende dsnelle Porsche. Het ging allemaal zo snel dat de rijke meneer met zijn dure Porsche niet meer kon stoppen voor de geschrokken kip en pardoes vloog de kip door de voorruit en belandde op de hoedenplank.
En zo einigde dit tragische verhaal over de rijke meneer met zijn dure snelle Porsche en de geschrokken kip.
En nu slapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |