Naar men werk rijd ik altijd binnendoor via zo'n polderweg.. ik weet niet waarom maar daar zitten ALTIJD duiven.. dus heb er gemiddeld zo'n 3 á 4 per maand tegen men vooruit aan hangen..quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef sinadO het volgende:
Ik had eens een duif tegen de voorruit. Voorruit was heel, duif niet bepaald meer...
Sorry, BMW 318iSquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Is dat een merk? hmm nooit van gehoord.
Ik verwachtte em alquote:
Komt omdat het een BMW is natuurlijkquote:
Chicken-gun!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:54 schreef PatatFriet het volgende:
Troost je TS, het kan altijd erger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Menneer werkt heel toevallig bij carglass? :pquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:51 schreef Salatrel het volgende:
ach ook al had het een sterretje in de ruit opgeleverd hadden ze bij carclass altijd nog kunnen repareren met de speciale hpx2 hars...
meestal kost het ook nog eens niets omdat ze de rekening direct naar je verzekeraar sturen
lol, idd nog geluk danquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:54 schreef PatatFriet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:55 schreef NRaider het volgende:
Nu heb je wel een mooie, roodgetinte voorruit!
Past wel bij de rest van de auto.
Zo zie je maar weer, chicks houden van dure auto's!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:54 schreef PatatFriet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
aangenaam! mijn naam is Martinquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:56 schreef NRaider het volgende:
[..]
Menneer werkt heel toevallig bij carglass? :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |