Je bent wel van de top topics, he?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:03 schreef voetballeh het volgende:
Hey!
laatst zat ik tijdens m'n pauze m'n bammetjes te eten in de personeelskamer.
Nu zaten daar allemaal vrouwen van 30/40+ te praten met elkaar en op een geg.
moment zat er 1 te vertellen dat:
"vrouwen weer maagd kunnen worden als ze lang niet neuken, dat ze weer dicht groeien"
En al die andere vrouwen schenen het te geloven/ermee eens te zijn.
Nu vroeg ik me af of dit echt klopt?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:04 schreef TNA het volgende:
Klopt, maar met mijn lengte lukt het ze nooit meer.
Mensen die hier serieus reagerenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]hier is zoveel mis mee dat ik geeneens zin heb om het aan te kaarten
Anyway, serieus antwoord , het vlies groeit niet terug maar ja t schijnt dat als je 3 jaar geen sex heb of iets in je kut dat er weer 'iets' groeit heb ik ooit gehoord
maar een echt maagdenvlies.. nee
maarja, als je ze goed uitscheurd gebeurt dat niet dus![]()
ik mag niet anders meerquote:
gewoon dat kind tot zn armpjes terug douwen en erin laten terwijl er een nieuwe in groeitquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:16 schreef Netsplitter het volgende:
Dus eigenlijk moeten vrouwen meteen na hun eerste kind er een tweede in laten spuiten, dan komt die er lekker makkelijk uit.
Hoe langer daar mee gewacht wordt hoe pijnlijker enzo het wordt.
Volgens TS z'n theorie dan.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:03 schreef voetballeh het volgende:
Hey!
"vrouwen weer maagd kunnen worden als ze lang niet neuken, dat ze weer dicht groeien"
Volgens mij kunnen je spieren wel geheel afsterven als je ze echt nooit gebruikt (door twintig jaar in bed te liggen), wie weet geldt dat ook voor je stembanden?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:35 schreef wapwip het volgende:
Hoe zit dat met de mond? Groeit hun mond ook dicht als ze lang niet praten?
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:19 schreef -moppie- het volgende:
Daarom stoppen ze er iedere maand een tampon in... om te voorkomen dat ze dichtslibben.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:03 schreef voetballeh het volgende:
Hey!
Nee - want als meisjes maagd zijn zitten ze ook niet dicht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:03 schreef voetballeh het volgende:
Hey!
Kippen hebben één gat voor alles, dus dan gaat er altijd dagelijks nog poep doorheen ook al gaat er geen haan overheen en komen er geen eieren uit.quote:
n is overratedquote:
Eigenlijk is het zo als een vrouw lang geen seks heeft, dat ze niet dicht groeie maar eerder open gaan staan, ze beginnen te zeiken,zeure, moeilijk te doen om te kleine dingen, ze krijgen het warm, koud, *opvliegers*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:06 schreef nuldertien.net het volgende:
Maagd is ook vooral iets figuurlijks, staat symbool voor iemand die niet geneukt heeft. Dus dat zal je nooit meer terug krijgen. Misschien groeit er wel iets van een vlies maarja, dat moet je niet aan mij vragen...
Sex of niet, dat doet elke vrouw.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:11 schreef magge het volgende:
[..]
Eigenlijk is het zo als een vrouw lang geen seks heeft, dat ze niet dicht groeie maar eerder open gaan staan, ze beginnen te zeiken,zeure, moeilijk te doen om te kleine dingen, ze krijgen het warm, koud, *opvliegers*
Yep ik ben alweer maagd geworden!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:03 schreef voetballeh het volgende:
Hey!
Jij speelt valsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Yep ik ben alweer maagd geworden!
wtfquote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jij speelt valsJij giet een kopje warme melk over je vagina heen, zodat er een nieuw vliesje op komt.
jij bent gewoon een melkmaagd.
Idd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:19 schreef -moppie- het volgende:
Daarom stoppen ze er iedere maand een tampon in... om te voorkomen dat ze dichtslibben.
Ik heb een antidichtslibber te huur. Minimaal 1 keer per maand gebruiken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Yep ik ben alweer maagd geworden!
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik heb een antidichtslibber te huur. Minimaal 1 keer per maand gebruiken.
Dat geldt voor iedereen hier overigens.
Helaas wel ja.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:46 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik heb al 3 maanden geen seks gehad, groei ik nu weer dicht?
groeien chicks weer dicht als ze lang niet neuken?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:46 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik heb al 3 maanden geen seks gehad, groei ik nu weer dicht?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:35 schreef wapwip het volgende:
Hoe zit dat met de mond? Groeit hun mond ook dicht als ze lang niet praten?
Dit vind ik nou nuttige informatie!quote:Beste "voetballeh",
Ik ben een huisarts en ik moet je melden dat ik dit in mijn praktijk weleens ben tegengekomen.
Het schijnt dat als de angiogenese toeneemt met de leeftijd van de patient, dit ervoor zorgt dat de goede doorbloeding de vlies doet herstellen
Met vriendelijke groet,
Ebbruh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |