Geloof je dat er vrouwen zijn die met die tuinkabouter trouwen als dat onder huwelijkse voorwaarden gebeurt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:05 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Is die Wesley niet op huwelijkse voorwaarden getrouwd![]()
.
Waarschijnlijk weet Wesley niet eens dat dat bestaat en kan hij mooi de helft aftikkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Geloof je dat er vrouwen zijn die met die tuinkabouter trouwen als dat onder huwelijkse voorwaarden gebeurt?
Precies, trouwen als miljonair jonger dan dertig is naar mijn mening het aller domste wat je kunt doen. Dan heb je er weinig van begrepen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:13 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet Wesley niet eens dat dat bestaat en kan hij mooi de helft aftikken![]()
, wat een sukkel. Sowieso moet je nooit gaan trouwen als multi-miljonair, gewoon hetzelfde doen als Jan & C. Ronaldo, na een jaar inruilen voor een ander exemplaar
tips! leerzaam topic dit!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Precies, trouwen als miljonair jonger dan dertig is naar mijn mening het aller domste wat je kunt doen. Dan heb je er weinig van begrepen.
Ben je plan om vóór je dertigste miljonair te worden dan?quote:
dat plan lag er wel jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je plan om vóór je dertigste miljonair te worden dan?![]()
Misschien wordt je vrouw wel miljonair...
da's balen dan...
In het geval van Wes is er natuurlijk wel een zoon, en dat kost geldquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:13 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet Wesley niet eens dat dat bestaat en kan hij mooi de helft aftikken![]()
, wat een sukkel. Sowieso moet je nooit gaan trouwen als multi-miljonair, gewoon hetzelfde doen als Jan & C. Ronaldo, na een jaar inruilen voor een ander exemplaar
(en als ze de inboedel meenemen dan stuur je mama erachteraan)
volgens je profiel heb je een vriend, ik ben jan nietquote:
erger nog ik ben getrouwdquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:49 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
volgens je profiel heb je een vriend, ik ben jan niet![]()
het is dan ook een strijd tussen Gerda en Yo en Jan heeft er geen bal mee te maken ..inmiddels Wesley wel want die gaat zich er ook mee bemoeienquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:09 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zie hier toch wel wat overeenkomsten met ons Franske. Die kan ook nog geen ei bakken. Heeft ook nog nooit een bed opgemaakt. Heeft het loeidruk met zijn werk. Heeft een fantastische vrouw achter zich staan die niet zo nodig een eigen carriëre nastreeft. Een hele familie die voor hem in touw is. En dus ook geen werkster nodig heeft. Een vader en broer die de financiën behartigen, zoals ook Jaap en Ruud. Ben benieuwd hoe Franske zijn familie had gereageerd als na 8 maanden samenwonen Mariska de hele inboedel meegenomen had en Franske in een bijna leeg huis was thuisgekomen.
Heel makkelijk om Jan een moederskindje te noemen, die zelf helemaal niks kan. Mensen zouden eens wat meer de omstandigheden er bij moeten nemen.
Maar goed dat Jan geen king of pop is. Zou het slecht aflopen met al die negatieve berichtgeving.
dat veranderd de zaak!quote:
nee dat dan weer nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:53 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
dat veranderd de zaak!![]()
heb je ook een kind van een jaar!?
ik heb geen gastendoekjes....quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:53 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
edit: en hoeveel gastendoekjes heb je in de kast die we mee kunnen nemen naar het volgende huis!?![]()
we hebben het er over 13 maand wel weer over dan, succes!quote:
Piet, Piet, Piet, Piet en de emmer met pis!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Palinggate #9: Het is allemaal 1 grote Jim Wave doofpot!!!
Ik vind trouwens wel dat de Eksjun in een kwaad daglicht wordt gesteld hierquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maris zou dus nooit de witte zijden bloemen voor de roze Action-bloemen verruilen![]()
Frans en Maris, das pas kermis
ah! bij het zien van de mooie villa heeft Liza inene wel een oogje op Jan ..... nog zon gold digger dusquote:De buren vinden het incident vooral heel erg vervelend voor Jan. „Het is zo’n lieverd. Als klein jongetje was hij al gek op Liza. Nu heeft hij haar eindelijk. Ze zijn ontzettend verliefd op elkaar.” Dan met een knipoog: „Maar nu heeft hij natuurlijk geld…”
Hun paling?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb echt te doen met dat dochtertje... moet opeens bij een vreemde vent op schoot, heeft niet eens de tijd om normaal aan de nieuwe man van haar moeder te wennen. Dat zat er niet in, wegvluchten met nieuwe liefde Jan Smit vond moeders belangrijker. En tegen de tijd dat het uit is tussen Smit en zijn Liza (ik geef ze 8 maanden of zo) is het kind alwéér een vaderfiguur armer.
![]()
Die verdienen elkaar daar: lopen volgens mij gewoon hun je-weet-wel achterna. Geen enkel respect voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |