ouderwets he.quote:
De 5 September Meetquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
Zou leuk zijn als ze ff met zn vieren zouden borrelen
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:36 schreef berney het volgende:
[..]
ouderwets he.
Maar ik heb wel (beperkt ) internet op mijn mobiel, hopelijk kan ik dan nog meedoen hier.
Die funda-foto's van het appartement van Yolanthe waar ook aardig kermis.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je dat gouden broekje gezien waarin ze Wes laat rondbanjeren in Espana? Yo is ook wel een beetje kermis, geloof ik.
linkje?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:40 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Die funda-foto's van het appartement van Yolanthe waar ook aardig kermis.
Dank je wel,quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan ook internetten op mijn mobiel alléén ik weet niet hoe het werkt
![]()
da's nog veel ouderwetser !!
Fijne vakantie !
quote:Man van Liza gaat rechtzaak beginnen tegen manager Jan Smit!
Dit bericht is geplaatst op 16-07-2009 om 09:43:00
Wim Visscher heeft het helemaal gehad met Jaap Buijs, de manager van Jan Smit. Wim heeft een advocaat in de hand genomen...
Binnenkort kan Jaap Buijs, manager van Jan Smit, een dagvaarding in zijn brievenbus tegemoet zijn. Wim Visscher is het in het verkeerde keelgat geschoten dat Buijs op de TV heeft verteld dat Wim vaker last had van losse handjes.
Als Jaap Buijs hier geen keiharde bewijzen voor heeft is hij het haasje. Het is pure laster en smaad wat Jaap Buijs heeft gedaan. Hij kan zich druk over zijn Jantje die zijn paling maar niet in zijn broek kan houden.
De soap wordt steeds mooier!
quote:Ik zou je kunnen vertellen hoe het precies allemaal gelopen is, en dat verhaal zou veel mensen verbazen. Maar ik moet aan Fem denken. Ik zie haar nu geregeld en dat wil ik graag zo houden. Ik wil niets roepen wat de relatie met Fem in gevaar kan brengen.
quote:Jan's bizarre uitspraak!
Het heeft er alle schijn van dat Jan Smit in de veronderstelling leeft dat men buiten België geen idee heeft van wat er in het land van bier en wafels allemaal gebeurt...
In de Belgische krant Het Laatste Nieuws heeft Jan vorige week een uitspraak gedaan die bij zijn manager Jaap Buijs het stoom uit de oren zal doen komen! "Vrouwen zijn net als auto's, je maakt een proefrit, koopt de wagen en na een jaar weet je pas of het de goede is. Dan kun je 'm altijd nog wegdoen". Benieuwd of Liza volgend jaar nog door de APK-keuring komt....
Zegt het jochie dat zijn eigen bed niet eens kan opmaken. De knul wordt hoe langer hoe triester.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:02 schreef Eef999 het volgende:
Ook uit de Weekend![]()
"Vrouwen zijn net als auto's, je maakt een proefrit, koopt de wagen en na een jaar weet je pas of het de goede is. Dan kun je 'm altijd nog wegdoen".
Mental imagequote:Op donderdag 16 juli 2009 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Haha wat een held, eentje in het rijtje 'je gooit je oude schoenen toch ook niet weg voor je nieuwe hebt"![]()
En dan wel je mama je onderbroekjes laten wassen, zou ze ook Yo dr stringetjes hebben gewassen
Ze wist wel heel goed dat ze met maar één onderbroekje aankwam in Volendam.
Wat ik me dan afvraag: Draagt dat mens geen BH's, of kon ze die wellicht van Gerda lenen, van die geile witte zeeman 85G dingen![]()
Annie zegt dat in aug kermis isquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik dus ook. Zo van, omg Volendam is één kermis!![]()
Dus! Wanneer gaan we?
http://www.geenstijl.nl/m(...)lle_bovenwoning.htmlquote:
Zo heeft de dame die hier woonde geprobeerd een woonwagen na te bouwen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:24 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)lle_bovenwoning.html
Foto's doen het niet meer, maar de tekst erbij geeft al een goed idee
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Toch vindt Buijs het moeilijk dat Yolanthe Cabau van Kasbergen er met de halve inboedel vandoor is gegaan. “Als daar bloemstukken staan van een godsvermogen en er staat nu een pot met takken van de Action. Die moet je eerst gaan kopen bij de Action en het huis in smokkelen als Jan het niet ziet. Ik vind het schandalig.“
Bron
scheelt flink water geven als je er geen echte planten hebt staan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:33 schreef Soulshaker het volgende:
bloemstukken... het idee alleen al dat je dat in je huis hebt staan
ja maar... ze zijn waarscheinlijk in pasteltintenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt flink water geven als je er geen echte planten hebt staan.
Hoeft Gerda tenminste ook niet ELKE dag over de vloer te komen.
dat neem je toch voor lief??quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:41 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
ja maar... ze zijn waarscheinlijk in pasteltinten
ik kan niet kiezen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat neem je toch voor lief??
Of heb jij liever Gerda die elke dag de planten komt doen??
verlinde rtl boulevardquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, weet ff niet welk programma ik gezien of geluisterd heb maar serieus!HIj vond al dat gemekker niets en zou desnoods de hele boel op de stoep bij Jan laten afleveren als het ze echt zo omhoog zat.
Bron: Zijonlinequote:VECHTSCHEIDING WESLEY SCHNEIJDER EN RAMONA OP KOMST?!
(16-7-2009) Na de moeder van Jan Smit, die in een onthullend interview bij SBS Shownieuws in drie kwartier van Jan Smit weer Jantje maakte en de moeder van Jantje's nieuwe geliefde Liza die bj RTL Boulevard treurde om het feit dat haar bijna ex-schoonzoon Wim Visscher haar dochter Liza en diens nieuwe liefde Jan Smit op straat in Volendam een pak rammel had gegeven doet nu ook de vader van Ramona, de ex van de bij Real Madrid-spelende voetballer Wesley Schneijder een duit in het zakje. Ramona, moeder van Sneijders bijna 3 jaar oude zoontje zoontje Jessey werd afgelopen december naar Nederland terugstuurd. De voetbller zou willen gaan samenwonen met Yolantje, de ex van Jan Smit, maar Ramona's vader wijst er fijntjes op dat Wesley en zijn dochter Ramona nog altijd getrouwd zijn. Het lijkt de aankondiging van een vechtscheiding!
Zeven maanden nadat voetballer Wesley Schneijder en zijn echtgenote Ramona besloten uit elkaar te gaan, waarop Ramona en zoontje Jessey van drie Madrid waar Wesley nog altijd voetbalt verruilde voor Vleuten, is de offciciele sheiding nog altijd niet rond. Het stel dat elkaar op 18 juni 2005 het jawoord gaf en een jaar later, in september 2006, zoon Jessey geboren zag worden lijkt het niet eens te kunnen worden over de verdeling van geld en goederen.
En de echtscheiding wordt er niet makkelijker op nu Wesley Sneijder definitief lijkt te zijn gevalen voor de charmes van brunette Yolanthe Cabau van Kasbergen, de ex van jan Smit. De escapades van Wesley en Yolanthe lijke door ex-vrouw Ramona op de voet te worden gevolgd en haar ook veel oijn te doen!
Ramona's vader: "De verhalen die wekelijks over Wesley en Yolanthe worden gepubliceerd doen mijn dochter heel veel pijn. Het is allemaal nog zo vers. En iedereen lijkt te vergeten dat zij nog steeds getrouwd zijn. Je leest vrijwel overal 'de ex van', maar zo is het natuurlijk niet, maar de scheiding is nog altijd geen feit", zo zegt hij in Story.
Ramona's vader vindt het allemaal verschrikkelijk voor zijn dochter. "Als je trouwt, is het de bedoeling dat je in goede en slechte tijden bij elkaar blijft. Zelf ben ik al dertig jaar getrouwd en nog steeds gelukkig. Maar ja, die dingen gebeuren nu eenmaal."
Of de worden van Ramona's vader de aankodiging van een vechtscheiding zijn zal nog moeten blijken, maar zeker is wel dat Sneijders openlijke liefdesverklaringen aan het adres van Yolanthe de echtscheiding niet zullen bespoedigen. Zo zou Wesley zich nu ook al gemengd hebben in de naweeen van de breuk tussen Jan Smit en Yolanthe. Nadat moeder Smit op tv zich beklaagde over het feit dat Yolanthe de complete huisraad zou hebben meegenomen uit de Volendamse villa zou voetbalmiljonair Wesley hebben geopperd dat als Jan daar een probleem mee heeft hij die huisraad wel wil laten terugbrengen..
Kan Yolanthe met hem mee, aangifte tegen ma Smit, ook zij betichtte Yo ervan losse handjes te hebbenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:45 schreef beequeen het volgende:
Nog even het laatste nieuws van PrimeurJagers. Go Wim.![]()
![]()
[..]
als het nou iets dikkere touwtjes had gehad. . .quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:34 schreef FANN het volgende:ik vind het broekje wel meevallen
![]()
ik kan er in ieder geval mee leven
Maris zou dus nooit de witte zijden bloemen voor de roze Action-bloemen verruilenquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:09 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zie hier toch wel wat overeenkomsten met ons Franske. Die kan ook nog geen ei bakken. Heeft ook nog nooit een bed opgemaakt. Heeft het loeidruk met zijn werk. Heeft een fantastische vrouw achter zich staan die niet zo nodig een eigen carriëre nastreeft. Een hele familie die voor hem in touw is. En dus ook geen werkster nodig heeft. Een vader en broer die de financiën behartigen, zoals ook Jaap en Ruud. Ben benieuwd hoe Franske zijn familie had gereageerd als na 8 maanden samenwonen Mariska de hele inboedel meegenomen had en Franske in een bijna leeg huis was thuisgekomen.
Heel makkelijk om Jan een moederskindje te noemen, die zelf helemaal niks kan. Mensen zouden eens wat meer de omstandigheden er bij moeten nemen.
Maar goed dat Jan geen king of pop is. Zou het slecht aflopen met al die negatieve berichtgeving.
Dan was het een transsexueelquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
Als mijn oom tieten en een vagina had, was het mijn tante.
Had ze denk ik het hele kamp op haar dak gekregen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maris zou dus nooit de witte zijden bloemen voor de roze Action-bloemen verruilen![]()
Frans en Maris, das pas kermis
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:46 schreef sunny16947 het volgende:
Wat heeft Piet Veerman er nu weer mee te maken? Of is dat de opa van Liza?
Dat hele dorp is op een rare manier toch familie van elkaarquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:46 schreef sunny16947 het volgende:
Wat heeft Piet Veerman er nu weer mee te maken? Of is dat de opa van Liza?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |