En Wilders stemmers?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor. Ik beoordeel mensen als persoon, niet als lid van een groep of ras, dat vind ik eng en kortzichtig.
Wat ben je toch een prachtig mensquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Die benader ik als individu. Alleen zeggen ze het vaak niet hardop.
Je kunt het net zo makkelijk zien als een niet zo gelukkig verwoorde wens om een enigszins divers personeelsbestand te houden. Dan hoef je helemaal niet ontevreden te zijn over je huidige personeel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jouw filiaal. Ik heb nergens beweerd dat alle Marrokanen problemen veroorzaken, zeker niet bij mij. Er lopen er een paar rond, en die doen het prima. En doen ze het niet prima, dam kieper ik ze eruit, net zoals ieder ander die het niet prima doet. Daar ben je manager voor.
Jij beweert dat alle Marrokanen die bij alle AH's in dienst zijn er 'dus' allemaal uitmoeten. Dat is natuurlijk lulkoek, en dat staat ook nergens. Zelfs niet in de interne communicatie.
LOL! Hier zakt werkelijkwaar mijn broek vanafquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ook niet doen. Je moet het woord ook leren schrijven.
Maar Erwin jongen, jij weet nog steeds geen zak van Nederland, je beoordeelt en oordeelt van een grote afstand vanuit je eigen vooroordelen zonder dat je je weet wat er aan de hand is. Dat is geheel je eigen keuze, ik vind het alleen nogal wat. Ik zou dat nooit doen over een land waar ik het grootste deel van het jaar niet ben.
Lucky you.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:17 schreef plank_ het volgende:
[..]
Precies, ik moet zeggen, dat ik enkel positieve ervaringen heb.
Ja kerel, nothing but the truthquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LOL! Hier zakt werkelijkwaar mijn broek vanaf![]()
Niet zo overdrijven, mijn AH's zitten vol met voornamelijk Marokkaanse allochtonen en ik heb daar ook helemaal geen slechte ervaringen mee. Integendeel.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je kunt het net zo makkelijk zien als een niet zo gelukkig verwoorde wens om een enigszins divers personeelsbestand te houden. Dan hoef je helemaal niet ontevreden te zijn over je huidige personeel.
Aangerandquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent in de AH ook al aangerand door Marokkanen zeker
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Mogen Marokkanen nu ook al niet meer op vakantie naar Marokko?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:51 schreef turnpoint76 het volgende:
Vanavond op metrostation Beurs stond er enkel een blanke vrouw voor de verkoop. Het was rustig op Beurs, omdat het moccro tuig in het zand van herkomst vakantie aan het vieren is.
Wie zegt dat ? wel goed lezen ..quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Mogen Marokkanen nu ook al niet meer op vakantie naar Marokko?
Vond het nogal een rare suggestieve post moet ik stellenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:07 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ? wel goed lezen ..
Tuurlijk zegt het wel wat over de mensen die in dienst zijn ... die zijn blijkbaar "te veel" omdat ze Marokkaan (dus eng) zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:49 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat dus.
Het uitgelekte bestand is een overzicht van de zogenaamde wervingsbehoefte, oftewel heel kort samengevat waar filialen naar op zoek zijn. Het gaat dus om sollicitanten-selectie. Je zit er als filiaalmanager helemaal niet op te wachten om sollicitanten op je af gestuurd te krijgen die je waarschijnlijk toch niet aanneemt. Alleen, als de selectiecriteria juridisch 'nogal zwak' zijn, moet je uitkijken met dit soort zaken in algemene mails zetten.
Dit hele verhaal zegt niets, maar dan ook niets, over alle mensen die al in dienst zijn. Die worden fair beoordeeld op hun prestaties. En als dit al niet zou gebeuren, ook winkelmanagers worden fair beoordeeld op hún prestaties en dan krijgen die er vanzelf van langs.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Vond het nogal een rare suggestieve post moet ik stellen
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat zo'n simpele ziel als jij, want zo kom je over, verantwoordelijk is voor welke HRM afdeling dan ook. Of ben je hovenier?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:16 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Ik neem ze ook niet aan. Zelfs niet als stagiaire.
Creepquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:16 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Ik neem ze ook niet aan. Zelfs niet als stagiaire.
Ik vertrouw ze niet, ik mag ze niet, ze zijn niet representatief en ik vind het ook wel zo fijn om lekker tegen de commisie gelijke behandeling in te gaan. Noem het: positieve discriminatie van Nederlanders.
Zoals wel eens gezegd wordt is de blanke man van middelbare leeftijd altijd de lul in deze politiek correcte maatschappij. Nou, ik werk daar dus mooi niet aan mee.
Huilie.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:16 schreef OiFromTheStreets het volgende:Zoals wel eens gezegd wordt is de blanke man van middelbare leeftijd altijd de lul in deze politiek correcte maatschappij. Nou, ik werk daar dus mooi niet aan mee.
quote:"History doesn't always repeat itself. Sometimes it just screams, "Why don't you listen to me?" and lets fly with a big stick."
John W. Campbell Jr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |