Welke?quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil mijn foto in de OP van het volgende topic.
Een van de twee uit mijn fobobobobo.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Welke?
Dat gaat nog wel even duren denk ik.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een van de twee uit mijn fobobobobo.
Moet je daar op wachten dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:00 schreef wolvendagen het volgende:
En m'n iPod moet als de sodemieter opschieten met het synchroniseren van die laatste 300 nummers, ik wil slapen.
Ik kan niet slapen met het licht van mijn laptop en zonder muziek ook niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Moet je daar op wachten dan?
met muziek slapenquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen met het licht van mijn laptop en zonder muziek ook niet.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen met het licht van mijn laptop en zonder muziek ook niet.
ik ook, maar met muziek gaat het nog snellerquote:
Hm, misschien met metal keihard aan niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ook, maar met muziek gaat het nog sneller
dat lukt me ook nog welquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, misschien met metal keihard aan niet.
Is voor bazen.quote:
Oeh ja, of José González, The National, Damien Rice, Bon Iver, Sufjan Stevens, Moby, Chopiiiiinquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Oeh ja, of José González, The National, Damien Rice, Bon Iver, Sufjan Stevens, Moby, Chopiiiiin
Ja ik heb het ook wel eens gepresteerd om met keiharde muziek in slaap te vallen, maar liever niet idd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat lukt me ook nog wel![]()
maar ik prefereer rustigere muziek meestal
Whehehe. Als ik daarmee wakker zou worden zou ik wel schrikken denk ik.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:44 schreef Syb-rund. het volgende:
met deze, had echt een fucking stoere droom toen
ben je wel meteen goed wakkerquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehehe. Als ik daarmee wakker zou worden zou ik wel schrikken denk ik.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:48 schreef krioro het volgende:
Ken jij Ratatat Syb? Ook tof.
Rustig en zo.
rapidsharequote:Op donderdag 16 juli 2009 02:57 schreef krioro het volgende:
Die rat. Ik ben nu aan het wachten op rapidshare met z'n kankerwachttijden
.
Ja ja, ik weet het, maar google bracht mij bij een blog met rapidshare link.quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
rapidshare![]()
mediafire, badongo ifolder en megaupload mén!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is voor bazen.
[..]
Oeh ja, of José González, The National, Damien Rice, Bon Iver, Sufjan Stevens, Moby, Chopiiiiin
Ben Gibbardquote:Op donderdag 16 juli 2009 03:26 schreef krioro het volgende:
Nou ik ga wat eten en even slapen misschien!
Leven op FOK!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zocht op: leven in de brouwerij
[ afbeelding ]
Kan je homovriendje niet de was doen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:05 schreef kurk_droog het volgende:
Al 10 uur.. te rustig hier.
Moet de was nog doen, boodschappen, naar school
Juicyhil die homograpjes maakt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan je homovriendje niet de was doen?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Gezocht op: leven op fok
wie?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan je homovriendje niet de was doen?
quote:
quote:
Inderdaad, beter show je pics van mannen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dta toch met die vrouwen de hele tijd?
Vrouwen zijn lekker!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je over uur hier bent zal ik je uitleggen wat het met vrouwen isquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dat toch met mannen die dat soort dingen roepen zonder dat ze enig idee hebben van hoe ik eruit zie en of ik eigenlijk wel leuk ben enzo!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je over uur hier bent zal ik je uitleggen wat het met vrouwen is
Maar wat als je nou wel leuk bent? Of iets minder maar wel mooi lichaam? Dan dus samen douchenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannen die dat soort dingen roepen zonder dat ze enig idee hebben van hoe ik eruit zie en of ik eigenlijk wel leuk ben enzo!
En dat weet ik al wèl
En als ik nu heel leuk ben met een minder lichaam?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar wat als je nou wel leuk bent? Of iets minder maar wel mooi lichaam? Dan dus samen douchen
maw, het maakt niet zo heel veel uit, als ik maar kan neuken?quote:
En lief bent. picsquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maw, het maakt niet zo heel veel uit, als ik maar kan neuken?
Nou ja, 1 positief puntje was wel nodig geloof ik he?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:45 schreef Juicyhil het volgende:
Nog 12 notes, dan heb ik de mijlpaal van 100 notes bereikt.
Ja, dit soort vragen kan je je wel bij een heleboel dingen gaan afvragen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, het maakt me niet uit, ik snap gewoon niet zo heel goed wat de lol ervan is
Is het geil?
voor de artistieke waarde?
Gewoon leuk?
picsquote:
Ik had nooit verwacht dat jij Enya zou luisteren.quote:
Hij's fijn.quote:
Ratatat!quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:48 schreef krioro het volgende:
Ken jij Ratatat Syb? Ook tof.
Rustig en zo.
kankergezwelquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En lief bent. pics![]()
Maar jij bent dus geen model.. maar wel heel goed in bed?
Ik herken een FOK!ker van die foto. Bosbeetle.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden met: leven op fok
Jailbait?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:59 schreef kurk_droog het volgende:
hihi sorry.. nu wegWaar is JB ineens
Dat klopt, kan, maar ik vroeg het me gewoon af, het was geen waardeoordeel ofzoquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dit soort vragen kan je je wel bij een heleboel dingen gaan afvragen.
Ja, hier.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:59 schreef kurk_droog het volgende:
hihi sorry.. nu wegWaar is JB ineens
Nee, dat snap ik.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, kan, maar ik vroeg het me gewoon af, het was geen waardeoordeel ofzo
Ja?quote:
mwaquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hier.
Dit is niet echt de thread voor die afkorting he
Aan de haak slaan is toch helemaal niet zo leuk?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe is 't met BT? En heeft ze die ene jongen al aan de haak geslagen
?! Ik ben zo benieuwd [ afbeelding ].
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aan de haak slaan is toch helemaal niet zo leuk?
[ afbeelding ]
Goed!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe is 't met BT? En heeft ze die ene jongen al aan de haak geslagen
?! Ik ben zo benieuwd [ afbeelding ].
Sorry, ik ben vandaag in een erg flauwe bui. Kan er ook niks aan doen.quote:
Nee hoor, de zon schijnt gewoon.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, ik ben vandaag in een erg flauwe bui. Kan er ook niks aan doen.
Hey IQM! Hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:10 schreef IQM het volgende:
Maar met mij gaat ook alles goed, hoor. Thanks for asking.
Waarom vroeg ze jou dan om raadquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Goed!
En dat geloof ik niet. Ze heeft het er in ieder geval niet over gehad!
Plaatselijke bui.quote:
Da's iets tussen vrouwen onder elkaar. Gaat je niks aan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom vroeg ze jou dan om raad.
Maar begrijpelijk dat ze niet zegt, want ze wil jou natuurlijk niet kwetsen.
Vrouwen onder elkaar!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's iets tussen vrouwen onder elkaar. Gaat je niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouwen onder elkaar!
Die was nog best leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil het wetenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's iets tussen vrouwen onder elkaar. Gaat je niks aan.
Sinds je een soort van hebt toegegeven niet het type van het zweepje te zijn, ben ik niet langer bang voor jou, Allure.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil het weten!
Mijn laars staat al klaar, hoor.
Oke, fine.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Sinds je een soort van hebt toegegeven niet het type van het zweepje te zijn, ben ik niet langer bang voor jou, Allure.
Wil je mij ook eens bellen? Dan hang ik je gewoon 2 keer opquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:19 schreef IQM het volgende:
En waarom ze mij om raad vroeg?
Omdat ik een baken van eindeloze wijsheid ben. Een mentor voor velen. Een inspiratie voor hele stammen. een voorbeeld voor zij die het licht nog moeten zien.
Barney!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil je mij ook eens bellen? Dan hang ik je gewoon 2 keer op.
Jij dat leuke stukje niet vinden, nee?quote:
wassie moeilijk?quote:
Appeltje, eitje. Van de gevarenherkenning had ik 6 fout oid.quote:
quote:Ted: I don't know Lily, after five years, her expectations have gotta be pretty high.
Marshall (watching on Internet): Notable deaths in 2003... Oh my God... Nell Carter. Did you guys know that Nell Carter had died ?
Ted: I really gonna have to bring my A-game to satisfy this woman.
Robin: Yeah, it'll be pretty hard now that she's dead.
Ted: Not Nell Carter... Stella.
Gelukkig dat ik dat niet had gehad. Zo`n kudtstukje is dat.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Appeltje, eitje. Van de gevarenherkenning had ik 6 fout oid.
Mwha, valt mee. Van de 25 vragen mag je er 13 fout hebben. Ik heb 2 oefenexamens gedaan en het boek doorgenomen, dat is voldoende.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik dat niet had gehad. Zo`n kudtstukje is dat.
Ik had er 2 keer over gedaan, laatste keer was ik dus fucking ziek, moest om 6 uur helemaal naar Leiden afreizen. Maar toch gehaaldquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mwha, valt mee. Van de 25 vragen mag je er 13 fout hebben. Ik heb 2 oefenexamens gedaan en het boek doorgenomen, dat is voldoende.
Bwhehehequote:Op donderdag 16 juli 2009 11:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij dat leuke stukje niet vinden, nee?
http://www.free-tv-video-(...)?id=60960361c694d695
Vanaf 3:44
Of:
godver, ik moet echt eens naar pearle, ik zag die "i" over het hoofd en dacht WTF!?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:02 schreef Smart_ass het volgende:
Boh ik lag zo gisteravond in bed, enorme kramp in mijn kuit zeg, heb 't gewoon uitgeschreeuwd van de pijn.
Voel het nu nog.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:02 schreef Smart_ass het volgende:
Boh ik lag zo gisteravond in bed, heb 't gewoon uitgeschreeuwd
thx for sharing.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben expres mijn op vier na laatste pil vergeten zodat ik morgen mijn period krijg en niet volgende week in mijn vakantie.
Pics van Sanna.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:04 schreef BobbyB het volgende:
Wat heb ik nou weer voor een fotorel gemist?
Iets met de pot en de ketel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:01 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Man een man, woord een woord was het toch? Valt me tegen van zo'n zelfverklaarde 'volwassene'.
Oh, die heb ik allemaal al.quote:
Oh weinig bijzonders hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:04 schreef BobbyB het volgende:
Wat heb ik nou weer voor een fotorel gemist?
Niks pot en ketel, kneus. Ik heb jou toch niks beloofd, of wel?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Iets met de pot en de ketel.
Negeer mij maar, negeer ik jou ook.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh weinig bijzonders hoor. Zotheid wilde een foto van mij hebben zodat hij mij ook een keer kon bashen, dus ik PM hem nadat hij beloofd had dat hij het niet op het forum zal zetten. En in een poging mij te bashen zet hij hem tóch op het forum, die doerak! Maar niemand ging me bashen eigenlijk, dat was wel jammer voor die knul.
Maar toch een beetje jammer van hem hoor. Valt me tegen van zo iemand die zich altijd stoort aan kinderachtig gedrag.
Dat heb ik gezien lieverd, maar die foto's kende ik allemaal al.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb mijn fobo opnieuw ingericht.
NIET WAAR. OMGquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien lieverd, maar die foto's kende ik allemaal al.
Ach, ondanks dat je weet dat ik het niet wil heb jij dat ook gedaan. Wel pot en ketel dus. En nu sssttt!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Niks pot en ketel, kneus. Ik heb jou toch niks beloofd, of wel?
Slik 'm dan gewoon door.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben expres mijn op vier na laatste pil vergeten zodat ik morgen mijn period krijg en niet volgende week in mijn vakantie.
Wel waar. Zowel je profielfoto als die eerste foto. En die van tattoo meisje heb je zelf constant rond lopen spammen.quote:
Als je niet zou willen dat je foto's op Fok zouden komen, zou je ze niet in je fobo zetten neem ik aan. Als je zo'n belofte maakt en je houdt je er niet aan ben je gewoon een trieste kinderachtige klootzak. En jij was degene die altijd zo was van 'nou ook al is het internet, dan kun je je toch nog wel gewoon normaal gedragen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach, ondanks dat je weet dat ik het niet wil heb jij dat ook gedaan. Wel pot en ketel dus. En nu sssttt!
Hoezo eindelijk een slaapplek voor op Lowlands?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik meen overigens dat Florian_ die profielfoto had gepost een keer. Ik mis nu wel de foto met de sultana pop trouwens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel waar. Zowel je profielfoto als die eerste foto. En die van tattoo meisje heb je zelf constant rond lopen spammen.
Heb ik vorige maand al gedaan, nu pauzah en dan met Lowlands weer doorslikken. Ies niet gez0nd.quote:
Sesamstraat.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:10 schreef dagdag het volgende:
bobbyb waar is jitzzze eigenlijk op vakantie?
Wat een lekkere foto'squote:Op donderdag 16 juli 2009 12:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is nog geen kerst.quote:
Ik ga hem, speciaal voor jou, uploaden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik meen overigens dat Florian_ die profielfoto had gepost een keer. Ik mis nu wel de foto met de sultana pop trouwens.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga hem, speciaal voor jou, uploaden.
Boh, die was wel tof ehquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik meen overigens dat Florian_ die profielfoto had gepost een keer. Ik mis nu wel de foto met de sultana pop trouwens.
Ik zie hetquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie hetEn terecht, want die foto was wel de reden dat jij in kaste 2 terecht kwam.
Mijn pop heeft al een vriend.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:15 schreef dagdag het volgende:
Oproep aan wolvendagen
hoi wolvendagen ik ben de sultana pop van dagdag
Ik zag dat jij ook een pop had.
wil jou pop en keer afspreken
groeten
PM posten, BAN!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:15 schreef dagdag het volgende:
Oproep aan wolvendagen
hoi wolvendagen ik ben de sultana pop van dagdag
Ik zag dat jij ook een pop had.
wil jou pop en keer afspreken
groeten
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kan het niet meer, FOK!'en. Ik ben de gave kwijt.
Heb je al onder je bed gekeken?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kan het niet meer, FOK!'en. Ik ben de gave kwijt.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga eten, mezelf wassen en dan even mijn ontwikkelde foto's ophalen.
Waren ze ingewikkeld dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga eten, mezelf wassen en dan even mijn ontwikkelde foto's ophalen.
Godverdomme, zit die Krentenbol. een beetje onder mijn account te posten.quote:
Ik ben bang dat het slechts tijdelijk is.quote:
Festival, vrienden, suikerspin, liefde.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:19 schreef dagdag het volgende:
[..]
die zijn al opgehaald
tags
-naaktstrand
- bruin
tiet
Suikerspinquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Festival, vrienden, suikerspin, liefde.
quote:
TENTENKAMP JAquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:24 schreef Smart_ass het volgende:
WD, aangezien niemand in mijn topic post mag jij de eerste zijn.
Hoelaat ga je naar Lowlands en waarom?
Er praktisch ook dat je je strijkbout elders moet bewaren.quote:
Ik dacht 10x15. Of 11x15.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:24 schreef wolvendagen het volgende:
De normale grootte van een foto is toch 11,5x15?
Ja, 11,5 is dat dus. Maar dan weet ik in ieder geval wat ik moet betalen.quote:
Ik vind die van José González veel mooier.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind die van José González veel mooier.
Nee, het word een heul grote tent met daarin tentjes.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga je voor al je vriendjes tenten bouwen? Ga je ook naar camping 3?
Die zou je hier niet plaatsen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:30 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ludo, waarom kom ik je foto overal tegen?
Stelletje softies!quote:
I Love Rock & Roll van Britney Spears is ook vele malen beter.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:37 schreef Florian_ het volgende:
Gaat het over covers?
De cover van Lisa (X-Factor) van Hallelujah is véél beter dan de cover van Jeff Buckley en het origineel van Leonard Cohen.
Jij distantieert je zeker ook van een bandje als het te bekend wordt en er meer mensen van gaan houden?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:42 schreef Florian_ het volgende:
Op één of andere manier vind ik het niet tof als mensen dezelfde muzieksmaak als ik hebben. Ik voel mij liever superieur over anderen, in plaats van samen met hen onze gezamelijke goede muzieksmaak op te hemelen.![]()
WD, IQM, Maisnon, ga even top 40 meuk luisteren.
Neuh, dat dan weer niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij distantieert je zeker ook van een bandje als het te bekend wordt en er meer mensen van gaan houden?
Ik denk niet dat wij dezelfde muzieksmaak hebben. Ik voel me dus superieur ten opzichte van jou.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:42 schreef Florian_ het volgende:
Op één of andere manier vind ik het niet tof als mensen dezelfde muzieksmaak als ik hebben. Ik voel mij liever superieur over anderen, in plaats van samen met hen onze gezamelijke goede muzieksmaak op te hemelen.![]()
WD, IQM, Maisnon, ga even top 40 meuk luisteren.
Komen op LL.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:52 schreef Maisnon het volgende:
Maccabees motherfucker () dat laatste album is veel te ondergewaardeerd
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:58 schreef IQM het volgende:
Heeft iemand de songtekst van 'Around The World' van Daft Punk voor me? Kan 'm nergens vinden!
Ik ben altijd wel tevreden met een reactie die bestaat uit de combiquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:58 schreef IQM het volgende:
Heeft iemand de songtekst van 'Around The World' van Daft Punk voor me? Kan 'm nergens vinden!
quote:"Around The World"
Around the world, around the world
Around the world, around the world.
Ik ben dan op mijn beurt weer blij dat mijn reactie gelezen werd zoals ik hem voor ogen had.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel tevreden met een reactie die bestaat uit de combi/ [ afbeelding ]
Ik zie het als een "Jezus, wat een slechte grap. Maar ik moest toch lachen." En da's goed.
Ik zie het nu zo voor me dat iemand ook echt gaat zitten tellen hoevaak het gezegd wordtquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.azlyrics.com/lyrics/daftpunk/aroundtheworld.html
Ah, thanks.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.azlyrics.com/lyrics/daftpunk/aroundtheworld.html
Wat hebben wij het toch fijn met elkaar, Ludo. Dat mag ook wel 's gezegd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben dan op mijn beurt weer blij dat mijn reactie gelezen werd zoals ik hem voor ogen had.
Dat wordt aan je fantasie overgelaten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, thanks.
Maar 't zou opzich wel handig zijn geweest als ze hadden neergezet wat het refrein is en wat de coupletten zijn.
Yup. Van 16 juli t'm 16 augustus. Mits week-OV, that is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:04 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dat voor achterlijk iets dat je op 16 juli je OV niet meer kunt gebruiken?
Ze gaan het afschaffen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:04 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dat voor achterlijk iets dat je op 16 juli je OV niet meer kunt gebruiken?
Dat is aan remlof om dat te bepalen.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Of op het spoor zetten leggen, waarna dagelijks honderden mensen in je stappen treinen over je heen rijden.
Dat hij voor een bepaalde tijd ongeldig is, oké. Jammer maar enigszins te begrijpen. Maar 16 juli, dat is vandaag, het is donderdag. Doe dan gewoon per 20 juli.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Yup. Van 16 juli t'm 16 augustus. Mits week-OV, that is.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:06 schreef IQM het volgende:
En die data staan al vast, ja. Had het logischer/fijner gevonden als ze dat baseerden op op welke dag zo'n datum valt. Had nu bijvoorbeeld vanaf 18 juli gedaan in plaats van 16.
Ik denk dat ik voorlopig ook maar even blijf zitten waar ik zit. Anders denkt iedereen ook maar dat ik mijn pik achterna loop.quote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bronerquote:
Kut, ik dacht dat ik je op een typo betrapte.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:18 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=broner
"The frat equivalent of a 'man-crush', used to describe a strong, yet totally hetero, attraction to another male" vind ik de meest passende omschrijving.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat ik je op een typo betrapte.
'80% procent van de groep' is enkelvoud, terwijl 'hun' duidt op meervoud. Dit lijkt mij dan ook een gevalletje van incorrecte congruentie.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:19 schreef Devvie het volgende:
Net mn studiecoachgeval aan de lijn![]()
"luister dan meneer Devin, ik heb een lijst met alle cijfers ingeleverd beneden.. ze kunnen toch niet alles in één keer verwerken?"
- true, dat klopt.. maar 80% van de groep heeft hun cijfer al 3 (!) dagen.. ze gaan toch niet halverwege naar de volgende groep om hun cijfers in te voeren?
"luister nou wat ik zei, ik heb die lijst ingeleverd.. dus het komt allemaal goed.. een prettige vakantie *piep* *piep*"![]()
![]()
![]()
Wat heb ik hier nou aan
Hebben die dingen geen vakantie?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:19 schreef Devvie het volgende:
Net mn studiecoachgeval aan de lijn![]()
"luister dan meneer Devin, ik heb een lijst met alle cijfers ingeleverd beneden.. ze kunnen toch niet alles in één keer verwerken?"
- true, dat klopt.. maar 80% van de groep heeft hun cijfer al 3 (!) dagen.. ze gaan toch niet halverwege naar de volgende groep om hun cijfers in te voeren?
"luister nou wat ik zei, ik heb die lijst ingeleverd.. dus het komt allemaal goed.. een prettige vakantie *piep* *piep*"![]()
![]()
![]()
Wat heb ik hier nou aan
Het is toch een surinamer die gebrekkig nederlands spreekt, alsof hij dat merktquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:21 schreef IQM het volgende:
[..]
'80% procent van de groep' is enkelvoud, terwijl 'hun' duidt op meervoud. Dit lijkt mij dan ook een gevalletje van incorrecte congruentie.
Op mijn leiderschap hier binnen de klaagbaakquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:21 schreef LudoSanders het volgende:
[KLB] Führer.
Waar is dat nu weer op gebaseerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die ene bal die hij in z'n broek heeft hangen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:21 schreef LudoSanders het volgende:
[KLB] Führer.
Waar is dat nu weer op gebaseerd.
wd ben jij dat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:24 schreef BobbyB het volgende:
je moeder
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het is toch een surinamer die gebrekkig nederlands spreekt, alsof hij dat merkt
[..]
Op mijn leiderschap hier binnen de klaagbaak
Een goede leider is onzichtbaar, wat dat betreft zie ik enige potentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Je moeder?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja...
Er was gisteren iemand door een bioscoopstoel gezakt![]()
Tijd om af te vallen...
Bij de Cinemec?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja...
Er was gisteren iemand door een bioscoopstoel gezakt![]()
Tijd om af te vallen...
Die was thuis.quote:
Was ik WD maar, dan zou ik de hele dag met mezelf spelen.quote:
Jaquote:
NOU DIE KAN DAN VOORLOPIG NIET MEER NAAR DE CINEMECDONALDSquote:
En ik met jou.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was ik WD maar, dan zou ik de hele dag met mezelf spelen.
Danku, danku..quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een goede leider is onzichtbaar, wat dat betreft zie ik enige potentie.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
NOU DIE KAN DAN VOORLOPIG NIET MEER NAAR DE CINEMECDONALDS![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
whehehehehehe die zaal is net open.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Staat ie daar met de zitting in zn handen...![]()
In de extra grote zaal...
En dan al een stoel kapot maken.quote:
Zal ik je een lift geven naar Pearle?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een goede leider is onzichtbaar, wat dat betreft zie ik enige potentie.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
NOU DIE KAN DAN VOORLOPIG NIET MEER NAAR DE CINEMECDONALDS![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |