Officiële vluchtplan is nog niet bekend(kan het ieder geval nog niet vinden)quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:49 schreef Prowl het volgende:
Wanneer koppelen ze aan?
Damn, lees het net.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Met eventuele schade aan het hitteschild
Als ik het goed heb 30 juli 2009, zie http://www.nasa.gov/home/(...)ew_announcement.htmlquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:47 schreef henkit het volgende:
Wanneer is er weer een nieuwe lancering?
Dat kan natuurlijk niet. (natuurlijk in theorie wel.)quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:26 schreef tisauch het volgende:
[..]
Als ik het goed heb 30 juli 2009, zie http://www.nasa.gov/home/(...)ew_announcement.html
Er vielen een paar hitteschilden, gereedschapsboxen en astronauten van de Endeavour af. Niks om je zorgen over te maken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is er gebeurd dan? Op de NASA site staat nog niks over schade met het hitteschild.
Weet iemand hier meer over? (exacte tijd en richting)quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:03 schreef Estate het volgende:
Volgens Heavens Above moet de Spaceshuttle vanavond al goed te zien zijn. Iets voor half elf komt hij bijna recht over ons hoofd.
Die verbrandt in de dampkring. En de paar brokstukken die toch op aarde terecht komen, komen in de Indische oceaan terecht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:45 schreef tomtomkortom het volgende:
Een rare vraag misschien, maar vraag het me al lang af. De SRB's komen na lancering in de oceaan terecht en worden opgepikt. Hoe zit dat eigenlijk met de ET? Ik weet dat deze niet wordt hergebruikt, maar deze komt lijkt mij ook in de oceaan terecht en wat gebeurd daar vervolgens mee?
Knap stukje technologie dan ook eigenlijk. Bij lancering - door de dampkring dan ook - gebeurd er niets mee, maar bij terugkeer verbrandt ie. Maar vandaar dat de ET niet hergebruikt wordt. Thanks!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die verbrandt in de dampkring. En de paar brokstukken die toch op aarde terecht komen, komen in de Indische oceaan terecht.
maw: die is verloren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |