Weetje wat een dooie astronaut kost?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:43 schreef Boe-man het volgende:
Nog een crash en die space shuttle wordt niet meer gebruikt denk ik. Veiligheid uber alles daar bij nasa nu.
Idd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:02 schreef sebabje het volgende:
Geef die russchische raketten maar... Die vliegen altijd![]()
Tuurlijk is het over our head, het verste wat we zijn geweest is 400 kilometer van onze aarde af, zo hoog cirkelt het ISS namelijk. Ik twijfel er sterk aan of de mens wel ooit op de maan is geweest. Als je al ziet hoeveel problemen die kleine afstanden al opleveren, en hoeveel doden. En dat zou 40 jaar geleden dan keer op keer achter elkaar fluitend gelukt zijn?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Is ruimtevaart eigenlijk niet 'over our head' voor ons mensen? Zelfs een hagelbuitje geeft al mogelijke problemen.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Perico het volgende:
Ik twijfel er sterk aan of de mens wel ooit op de maan is geweest. Als je al ziet hoeveel problemen die kleine afstanden al opleveren, en hoeveel doden. En dat zou 40 jaar geleden dan keer op keer achter elkaar fluitend gelukt zijn?
You don't get much out do you.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Tuurlijk is het over our head, het verste wat we zijn geweest is 400 kilometer van onze aarde af, zo hoog cirkelt het ISS namelijk. Ik twijfel er sterk aan of de mens wel ooit op de maan is geweest. Als je al ziet hoeveel problemen die kleine afstanden al opleveren, en hoeveel doden. En dat zou 40 jaar geleden dan keer op keer achter elkaar fluitend gelukt zijn?
LOL hij denkt dat we niet op de maan zijn geweest ...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Tuurlijk is het over our head, het verste wat we zijn geweest is 400 kilometer van onze aarde af, zo hoog cirkelt het ISS namelijk. Ik twijfel er sterk aan of de mens wel ooit op de maan is geweest. Als je al ziet hoeveel problemen die kleine afstanden al opleveren, en hoeveel doden. En dat zou 40 jaar geleden dan keer op keer achter elkaar fluitend gelukt zijn?
Nou, fluitend.... vanweg de vele ongelukken zijn ze er maar op een gegeven moment mee gekapt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Perico het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik ben anders 99% zeker dat ik er nog nooit ben geweest.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
LOL hij denkt dat we niet op de maan zijn geweest ...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:50 schreef MouzurX het volgende:
LOL hij denkt dat we niet op de maan zijn geweest ...![]()
![]()
![]()
Toen de space shuttle werd opgeleverd waren er al mensen die konden aantonen dat 't ding a) al verouderd was en b) totaal inefficient was door de keuzes die gemaakt werden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:43 schreef Boe-man het volgende:
Nog een crash en die space shuttle wordt niet meer gebruikt denk ik. Veiligheid uber alles daar bij nasa nu.
Precies. Er zijn mensen die alles een hoax vinden. Voor zover ik kan bepalen zijn we daadwerkelijk op de maan geweest...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:49 schreef jesselyn het volgende:
3 jaar .. ok beetje te krap, maar als ze zich er op focussen zou het wel lukken..
Ik denk dat het gewoon ook niet de prioriteit is van de NASA. Je kan wel weer bewijzen dat het gelukt is door het nog een x te doen, maar je blijft toch altijd de wantrouwers hebben.
NASA heeft recentelijk verklaard, dat het ontwerpers nu 15 jaar zou kosten om iets te bouwen, dat de mens naar de maan en terug zou brengen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:49 schreef jesselyn het volgende:
3 jaar .. ok beetje te krap, maar als ze zich er op focussen zou het wel lukken..
Ik denk dat het gewoon ook niet de prioriteit is van de NASA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |