weet ik, ik kon geen hint bedenken namelijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:14 schreef Neleos het volgende:
Die haal ik gewoon uit je tweede stukje tekst hoor.
Hehequote:Op donderdag 16 juli 2009 13:17 schreef Yankee het volgende:
[..]
weet ik, ik kon geen hint bedenken namelijk
Foutloos.quote:
Dat boek is ook vernoemd naar dat nummer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:26 schreef steekbal het volgende:
the beatles schreven ook norwegian wood
De beste man komt geregeld in het 'Wat lees je nu' en het 'welke boeken heb je gekocht' topic langs. Misschien tijd hier ook eens wat van aan te schaffen.quote:
Marseille?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De beste man komt geregeld in het 'Wat lees je nu' en het 'welke boeken heb je gekocht' topic langs. Misschien tijd hier ook eens wat van aan te schaffen.
Wat is de tweede stad van Frankrijk?
Ik ken hem ook via FOK. Ik heb laatst Undergound van hem gekocht, maar moet er nog in beginnen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De beste man komt geregeld in het 'Wat lees je nu' en het 'welke boeken heb je gekocht' topic langs. Misschien tijd hier ook eens wat van aan te schaffen.
Wat is de tweede stad van Frankrijk?
mr_anonimous +1quote:
Yankee +1quote:
Ik denk dat de DEA nu erg graag meer info van je wil horen....quote:
http://www.imdb.com/title/tt0765429/quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat de DEA nu erg graag meer info van je wil horen....
Ik ken de film wel maar je noemt specifiek Denzel Washington als hoofd van een drugsbende vandaar...quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:50 schreef bierjoost het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0765429/
quote:
Yangonquote:
yep ..en ook niet Rangoonquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:01 schreef mividaloca het volgende:
oh das trouwens verandert in 2004 ofzo niet meer yangon toch
TakkeBurmezen.... Konden ze me daar geen mailtje over sturen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:01 schreef mividaloca het volgende:
oh das trouwens verandert in 2004 ofzo niet meer yangon toch
Klinkt niet erg Burmees, Shakira.....quote:
solly had de memo ook niet doorgekregenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klinkt niet erg Burmees, Shakira.....
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:07 schreef mividaloca het volgende:
[..]
solly had de memo ook niet doorgekregen
Erg close: Naypyidawquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:06 schreef Yankee het volgende:
Naypiydaw of iets in die geest
Foxquote:
Moet geloof ik wat minder vaak in de sportschool rondhangen......quote:
quote:
ff helpen ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:24 schreef mividaloca het volgende:
die F5 van mij moet deaud
quote:
quote:
Ja die ja. Maar wat is de grootste condtradiction......... Belangrijke award...... verleden......quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:39 schreef Yankee het volgende:
Tookie, die in de bak kinderboeken ging schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |