Knap eigenlijk! Ik weet niet of ik elke dag zoveel geduld kon opbrengen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis echt een skeetje![]()
Vooral zijn manier van doen. Hij had voor iedereen een vriendelijk woord, ging met je op de foto als je wilde en een meisje gaf hem een brief, en hij meteen: Thanks! I'll write you back.
Niet van: weeeeer een brief![]()
En dat écht elke avond he!
Misschien duikt ie vanavond wel weer op. Het is tenslotte singalong friday.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ik APK niet meer zie posten. Ik hou wel van een beetje eigenzinnigheid.
Ja, en hij is het niet verplicht natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Knap eigenlijk! Ik weet niet of ik elke dag zoveel geduld kon opbrengen.Raar fenomeen eigenlijk. Moet je je even voorstellen dat jij na je werk nog hordes mensen te woord moet staan en op de foto enzo.
Mee eens, met de aantekening dat ik het niét was die ongeveer elke vrijdag met minachtend venijn de confrontatie met een 'vriend' zocht. Het is over nu, voorgoed. Mag ik de easybeatsnog posten? Ah ja.. ik vrees dat het vanavond ook weer hetzelfde liedje is, dus.. (O Gert wat onverstandig om hier op in te gaan! Ja sorry maar het is ook niet niks, na maandelang - op één keer na - de rem er op gehouden te hebben, inclusief pogingen om het buiten het publieke domein te houden.).quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, ik las iets over nog niet dood op of onder mij gevonden te willen worden oid. Komt dan wel weer goed uit.
Verder denk ik dat je het zo ingewikkeld of eenvoudig kunt maken als je zelf wilt. En dat het een beetje nutteloos is om persoonlijke ergernissen tussen real life vrienden/kennissen met een fikse slok op via internet uit te gaan vechten.
That's the spirit!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:03 schreef FANN het volgende:
en ik blijf gewoon mijn Kwaliteitsposts hier neerpleuren nét als altijd
Die had ik al vrij snel geëdit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
Die ex van Lobasca is op zich al dodelijk genoeg natuurlijk.
Huh?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
Die ex van Lobasca is op zich al dodelijk genoeg natuurlijk.
Oeps. Solly. Als ik ook even moet editten (en Dementor inmiddels ookquote:
Ga afwassen joh.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oeps. Solly. Als ik ook even moet editten (en Dementor inmiddels ook) , lees ik het wel.
Of bel me. Zingen we meteen geen duetje.
Wat heb jij met die bankpas gedaan, dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:06 schreef Gert het volgende:
En ik moest even iemand bellen waarvan ik opeens de bankpas in m'n portemonnee had.
Hij was erg blij met het telefoontje.
Ik heb er niets mee gedaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heb jij met die bankpas gedaan, dan?
Ik was even lunchen.
Hoest met de boys? Hebben ze al vakantie? Zijn ze je al horendol aan het maken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee.![]()
Moest even ruimte maken voor computerende jongetjes.
Judequote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Het zijn Groundhogs![]()
Marmotten soort.
Geen idee hoe het met het Jude filter zit.
Ik heb geopperd om ook wat mails te sturen met 'Negers' maar dat vond ie geen goed idee![]()
Ik zal voor Cc even mn Jude plaatjes spammen.
Zelf geschoten, stoer he![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al twee weken. Dus ik ben al in de numbfase aanbelandquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoest met de boys? Hebben ze al vakantie? Zijn ze je al horendol aan het maken?
En bedankt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
En mijn jongste zingt dit al heel de morgen.In fantasie-engels![]()
En dus heb ik het in mijn hoofd![]()
En jullie nu ook.![]()
Past leuk bij de Easybeats
Ik vind haar een beetje schreeuwerig klinken.quote:
Dat zal wel lukken denk ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
En bedankt.![]()
Ik hoop dat die kleine van jou dat deuntje nog de hele vakantie gaat zingen.
Haha nee joh. Niet geplunderd hoor. Dat zou ik nooit doen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:21 schreef Copycat het volgende:
Drank maakt meer kapot dan een geplunderde bankrekening goed kan maken.
Thx for the tip. Maar ik heb al veldkaarten. En dinsdag plebs-tribune. Hoef niet tussen "VIP's" die tegen hun zakenrelatie "geinig bandje wel" zeggen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Gert, je kan maandag op Q de hele dag VIP kaarten winnen voor U2.
Nog vóór de snakepit??quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Thx for the tip. Maar ik heb al veldkaarten. En dinsdag plebs-tribune. Hoef niet tussen "VIP's" die tegen hun zakenrelatie "geinig bandje wel" zeggen.![]()
Bovendien zul je wel moeten SMS'en 70ct pob voor een minieme kans op zo'n kaart.
Heb zelf een keer VIP gestaan bij Metallica, helemaal vooraan in het Gelredome. Was best wel leuke gitaarmuziek van die jongens.![]()
Zat net even te kijken, natte zooi!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
NOS radio Tourflits............tourflits........tourflits........
quote:
Een tourflits beluister jequote:
Back in the old days toen Jerney Kaagman nog mimiek had.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef Copycat het volgende:
Bijna weekend!
Nog een half uur an die Arbeit en dan is het vrijmibo tijd!
die mondhoeken hangen ook zowat op d'r knieen nuquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef Copycat het volgende:
Bijna weekend!
Nog een half uur an die Arbeit en dan is het vrijmibo tijd!
Ja euuhhh, flikkerstraal dan maar een heul eind richting de mont ventoux, met je stuk ongeduld.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja euuhhh, flikkerstraal dan maar een heul eind richting de mont ventoux, met je stuk ongeduld.
Echt helemaal stijf vooraan Alle ruimte van de wereld. Dan daarachter hekken waar ze als haringen in een ton tegen het hek gedrukt stonden. Eigenlijk is dat allebei niet in orde, maar het was wel gaat om ze van zo dichtbij te zien. En ST, ja dat bassistenbeest heeft Metallica ingepikt hè.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nog vóór de snakepit??![]()
Ik heb ze gezien in de Kuip. memorabel. Een oma steward(ess??) die je met een paraplu uit het hek joeg, Suicidal Tendencies in het voorprogramma die je ook echt kreeg zo slecht was dat.. In een fuik gejaagd worden met allemaal politiepaardende nachttrein die geen intercity was en we op elk station moesten wachten
Iemand die zong ik verscheurde m'n auto.
![]()
![]()
![]()
Ja, alles is een feest als je provinciaaltje bent...![]()
![]()
Ja, die dranghekken vormen een band in het veld waarin dus gepogood enzo wordt. Bij mijn weten heet dat de snakepit.[twijfel] Daarbuiten is het rustig(er) Wat bassistenbeest?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt helemaal stijf vooraan Alle ruimte van de wereld. Dan daarachter hekken waar ze als haringen in een ton tegen het hek gedrukt stonden. Eigenlijk is dat allebei niet in orde, maar het was wel gaat om ze van zo dichtbij te zien. En ST, ja dat bassistenbeest heeft Metallica ingepikt hè.
Magoe, Jerney's bandje maakte vroeger ook best mooie muziek soms, vind ik!
Alleen lijkt het alsof ze 35 jaar geleden óók al strak van de botox stond.![]()
Oh echt?!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:50 schreef Gert het volgende:
Ja de bassist heeftt vroeger bij Suicidal Tendencies gespeeld.
Geen idee hoe die heet. Google. Nu wel. Robert Trujillo.
quote:
whéhéhéhéquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:11 schreef remlof het volgende:
Ik was er gelukkig snel bij, anders heb je zo 30 van die topics
ow naar het land van de Versabommiesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:19 schreef Gert het volgende:
Noek gaat wél op vakantie vanavond!
Veel plezier, doe voorzichtig!![]()
![]()
![]()
Enne... vergeet niet om nog wat te shoppen daar hè!
[ afbeelding ]
Noek en "vergeten te shoppen", jawohl richtig.![]()
Voor het volkje en hun cultuur hoef je er niet heen te gaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow naar het land van de Versabommies![]()
[ afbeelding ]
Ik las iets over het bezoeken van alle pompstations. Dan zien we hem voorlopig niet terug denk ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik niet .....![]()
misschien zijn die twee niet verder gekomen dan get einde van de straat ...![]()
of ze zitten in Munchen
te lunchen
![]()
dat rijmt
Deze zin levert een tamelijk vies beeld op met grafschennis enzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:35 schreef Marrije het volgende:
Deze keer trouwens wel de ontvoering van Heineken mee?
100 boeken?! Veel plezier met sjouwen dan maar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:22 schreef Noek het volgende:
Wat lief! Ja, tot morgen allemaal want we hebben nl adsl en bij slecht weer mag ik interwebben. 11 graden morgen ofzo.Heb wel 100 boeken en schoenen mee.
Gert, Innsbruck is maar op 20km afstand. Dat kan ik op de fiets! Alleen de berg op met die tassen. Komt tijd, komt raad.
Verder ga ik jullie zo missen. En mijn patatboer. Mijn fiets. Mijn sportschoolvrienden. Mijn bad.
Mijn koffie. Oh nee wacht!Maar gelukkig hebben we apfelstrudel.
Doei!![]()
Doei CarOotje en Buufje!
Gaat ze er snel vandoor als ik effe niet opletquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:22 schreef Noek het volgende:
Wat lief! Ja, tot morgen allemaal want we hebben nl adsl en bij slecht weer mag ik interwebben. 11 graden morgen ofzo.Heb wel 100 boeken en schoenen mee.
Gert, Innsbruck is maar op 20km afstand. Dat kan ik op de fiets! Alleen de berg op met die tassen. Komt tijd, komt raad.
Verder ga ik jullie zo missen. En mijn patatboer. Mijn fiets. Mijn sportschoolvrienden. Mijn bad.
Doei!![]()
Doei CarOotje en Buufje!
Da's inderdaad mooiquote:
1. Ik ben er nog hoor Talithaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ik APK niet meer zie posten. Ik hou wel van een beetje eigenzinnigheid.
Je krijgt er machtig mooie platgeslagen stukken vlees met een krokant laagje voor terugquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:22 schreef Noek het volgende:
Dicht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Enne, straks hier maar verder [RLS SC # 252] APK is dood, lang leven APK :Y
Zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Enne, straks hier maar verder [RLS SC # 252] APK is dood, lang leven APK :Y
Beentje flauw Remlof, met nog drie te gaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:16 schreef remlof het volgende:
Beetje vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |