Voor het volkje en hun cultuur hoef je er niet heen te gaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow naar het land van de Versabommies![]()
[ afbeelding ]
Ik las iets over het bezoeken van alle pompstations. Dan zien we hem voorlopig niet terug denk ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik niet .....![]()
misschien zijn die twee niet verder gekomen dan get einde van de straat ...![]()
of ze zitten in Munchen
te lunchen
![]()
dat rijmt
Deze zin levert een tamelijk vies beeld op met grafschennis enzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:35 schreef Marrije het volgende:
Deze keer trouwens wel de ontvoering van Heineken mee?
100 boeken?! Veel plezier met sjouwen dan maar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:22 schreef Noek het volgende:
Wat lief! Ja, tot morgen allemaal want we hebben nl adsl en bij slecht weer mag ik interwebben. 11 graden morgen ofzo.Heb wel 100 boeken en schoenen mee.
Gert, Innsbruck is maar op 20km afstand. Dat kan ik op de fiets! Alleen de berg op met die tassen. Komt tijd, komt raad.
Verder ga ik jullie zo missen. En mijn patatboer. Mijn fiets. Mijn sportschoolvrienden. Mijn bad.
Mijn koffie. Oh nee wacht!Maar gelukkig hebben we apfelstrudel.
Doei!![]()
Doei CarOotje en Buufje!
Gaat ze er snel vandoor als ik effe niet opletquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:22 schreef Noek het volgende:
Wat lief! Ja, tot morgen allemaal want we hebben nl adsl en bij slecht weer mag ik interwebben. 11 graden morgen ofzo.Heb wel 100 boeken en schoenen mee.
Gert, Innsbruck is maar op 20km afstand. Dat kan ik op de fiets! Alleen de berg op met die tassen. Komt tijd, komt raad.
Verder ga ik jullie zo missen. En mijn patatboer. Mijn fiets. Mijn sportschoolvrienden. Mijn bad.
Doei!![]()
Doei CarOotje en Buufje!
Da's inderdaad mooiquote:
1. Ik ben er nog hoor Talithaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ik APK niet meer zie posten. Ik hou wel van een beetje eigenzinnigheid.
Je krijgt er machtig mooie platgeslagen stukken vlees met een krokant laagje voor terugquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:22 schreef Noek het volgende:
Dicht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Enne, straks hier maar verder [RLS SC # 252] APK is dood, lang leven APK :Y
Zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Enne, straks hier maar verder [RLS SC # 252] APK is dood, lang leven APK :Y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |