Geen pleuris hoor. Het went immers....quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:40 schreef FANN het volgende:
Kan een mens niet eens effe rustig een ommeletje eten zonder dat hier de pleuris weer uitbreekt...
da's waar...quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen pleuris hoor. Het went immers....
Mexicaanse griep FTW!quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jammer toch, dat wij hier zo omgaan met "de zieke medemens". Wat meer begrip zou best fijn zijn. Sommigen hebben hier echt het empathisch vermogen van een mossel![]()
Mexicaanse griep dringt diep in je longen en geeft een grote kans op long(vlies)ontsteking=pleuritis=pleurisquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:11 schreef FANN het volgende:
[..]
die is wél errug besmettelijk heur....![]()
maar pleuris ook geloof ik... dus.......
ow....... da's puur toeval... wist ik niet..quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mexicaanse griep dringt diep in je longen en geeft een grote kans op longontsteking=pleuritis=pleuris
Goeie, ik was er bijna op ingegaan. Sorry, te warm.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jammer toch, dat wij hier zo omgaan met "de zieke medemens". Wat meer begrip zou best fijn zijn. Sommigen hebben hier echt het empathisch vermogen van een mossel![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goeie, ik was er bijna op ingegaan. Sorry, te warm.
Maak je huiswerk in het park.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ja! Keuzes want daar hou ik zo van!
Ik zou heel goed vanavond met mijn huiswerk bezig kunnen....
Maar! Ik kan ook kiezen om van het laatste mooie weer te genieten aan het strand of in het park...
Keuzes!
Dan moet mijn hele laptop meequote:
Heb je al gekozen Lies? Als je hier blijft hangen heb je straks èn geen huiswerk gemaakt èn niet van het mooie weer genoten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet mijn hele laptop mee
Ik had laatst een schoolboek mee naar het strand dat was niet zo'n succes heb 2 pagina's gelezen ofzo.De dag daarna had ik een roman mee (Leuke: de eenzaamheid van de priemgetallen) en die las ik half uit. Het werkt niet voor mij
quote:
Jij hebt dat van de muggen onthouden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:45 schreef FANN het volgende:
goed....... heel goed.....
![]()
ik heb iets voor je muggebultjes...
muggenbeet?
meng olijfolie met een snufje zout en breng dit direct op de beet aan. laat de olie een paar minuten intrekken. de branderige pijn zal snel wegtrekken.
Komt zo wel .quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:41 schreef Talitha het volgende:
Dat ga ik ook eens proberen...
Hoi Gert!
Gert is daar veuls te traag voorquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:41 schreef Talitha het volgende:
Dat ga ik ook eens proberen...
Hoi Gert!
heb je gezwemd........ ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Ook hallo![]()
Het was vandaag goed toeven op het strand.
Daar was ik te lui voor en het water is voor mij al snel te koud.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:01 schreef Talitha het volgende:
Das vreemd... Wie ik ook roep, ik krijg alleen maar FANN aan de lijn! Nog eens testen...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar was ik te lui voor en het water is voor mij al snel te koud.
Ik ga pas zwemmen als ik heel nodig moet
Hé Buufje!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey! Talitha!Wat leuk dat je belt.
Ik zit net ff uit te pluggen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé Buufje!Ben je nog aan de lijn of heb je inmiddels alweer opgehangen?
Volgens mij is iedereen lamlendig. Tis erg rustig hier.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zit net ff uit te pluggen.Zo! echt geradbraakt door dit weer zeg!
Dus ff bijslapen..
![]()
Tot morgen!
Gelukkig liggen er nog +/- 200 andere niet uitgebrachte nummers op de plank.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:47 schreef FANN het volgende:
JA hoor....... hier is tie dan.... of is deze al ergens voorbij gekomen?
Michael Jackson's Unreleased Song
Posted Jul 16th 2009 1:55PM by TMZ Staff
We've just obtained the track for an unreleased song Michael Jackson recorded.
The song -- "A Place with No Name" -- sounds similar to the song "A Horse with No Name" released by the group America back in 1971. We're told several years ago America's manager gave his group's permission for Jackson to record the song, "A Place with No Name" -- despite the similarity.
America's current manager, Jim Morey, who was also Michael's manager in the late 80's and early 90's, tells us, "The band was honored that Michael chose to do their song and they hope it becomes available for all Michael's fans to hear."
It's unclear when Michael recorded the song.
http://www.tmz.com/2009/0(...)-unreleased-america/
ik vind er niet zoveel aan eigenlijk
Misschien kan Paul McCartney de rechten op Jackson's songs kopenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gelukkig liggen er nog +/- 200 andere niet uitgebrachte nummers op de plank.
So what?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is vrijdag!!!![]()
Beetje mixed feelings wel eigenlijk![]()
En die tribute is zooooo vorige week Dementor.
Stoer!!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
So what?
En kom niet aan met dat uitgekauwde groundhog day gebeuren.
Boeiend, er komen hier wel vaker filmpjes voorbij die al eerder zijn gepost.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Stoer!!!!![]()
Jij post zelf iets wat hier allang heeft gestaan. Namelijk die Tribute.
The clash of the Titans..quote:
Cockfight ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
The clash of the Titans..Het is toch niet je gewone groundhog-singalong vrijdag vrees ik zomaar....
OH?! Die irritante duit heb ik dan ff gemist.... Was het maar zo eenvoudig...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, wel iets van meegelezen. APK lag met Gert in de clinch. En blijkbaar heb ik ook een irritante duit in het zakje gedaan.
Schouders ophalen en singalongen. It's only the interweb en een hoop drank achter de kiezen.
Ik zing alleen maar met oordopjes in. Hard en vals.
Klinkt dramatisch, whuts upquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
OH?! Die irritante duit heb ik dan ff gemist.... Was het maar zo eenvoudig...
Uh... Niks.quote:
Nou ja, ik las iets over nog niet dood op of onder mij gevonden te willen worden oid. Komt dan wel weer goed uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
OH?! Die irritante duit heb ik dan ff gemist.... Was het maar zo eenvoudig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |