ik heb weinig babyfoto's van mijzelf, maarre mijn moeder bracht wat foto's van mij als baby, en toen zagen we het allebei, ze lijkt sprekend op mij als baby, maar goed, ik zal snel paar recente foto's erop zetten,quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:29 schreef Elske6 het volgende:
Huub, heb je niet een baby foto van jezelf en Claire ????? kunnen we kijken op wie ze lijkt...
Nouw...we weten nu wel hoor hoe jij eruit ziet. Liever wat foto's van de lieve Sophie...;)quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb weinig babyfoto's van mijzelf, maarre mijn moeder bracht wat foto's van mij als baby, en toen zagen we het allebei, ze lijkt sprekend op mij als baby, maar goed, ik zal snel paar recente foto's erop zetten,
he jakkes dat akkelige mokkel op de fotoquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Na de babyfoto's nu weer tijd voor foto's van een babe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik vond het niet zo'n mooie baby, maar nu ziet ze er inderdaad erg leuk uit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:51 schreef chicozippo het volgende:
Wat een knap kindje hebben Nadia en Dennis zeg! Ze heeft van die mooie grote bruine kijkers...Die moet over 15 jaar de jongens van zich afslaan...
Volgens het uitwisselingssysteem van de NVM is de vila voor het laatst in 2004 verkocht, voor 2.2 miljoen!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:38 schreef jopiebaco het volgende:
Hey mensen.
Weet iemand wat er op dit moment met de villa in Eemes gebeurd.
Ik vroeg het onlangs aan huub maar ben daar niet echt zeker van.
Hij vertelde dat het niet meer gebruikt gaat worden voor tv, en dat er op dit moment mensen wonen.
Heeft de Villa dan te koop/huur gestaan? Ook vertelde hij dat het terrein nog steeds afgesloten en beveiligd is. Dit omdat ik de villa graag een keer wil bezichtigen. Waarom wordt het afgesloten als er geen tv programma is daar?
Dan PM je even een foto naar Huub met gewicht en matenquote:
Je krijgt het druk Huub !quote:
Ehm.... Ik wil geen Sophie van Huubquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan PM je even een foto naar Huub met gewicht en maten![]()
lijkt me geen probleem...
edit; ow.... dat zijn er al twee![]()
[..]
Je krijgt het druk Huub !![]()
Van Bart daarintegen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.... Ik wil geen Sophie van Huub![]()
![]()
Niet?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.... Ik wil geen Sophie van Huub![]()
![]()
Linkje?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens het uitwisselingssysteem van de NVM is de vila voor het laatst in 2004 verkocht, voor 2.2 miljoen!!
Wel grappig om te zien hoe het er toen uitzag, niet dat er veel veranderd is maar het zag er wel sfeervol uit!
Bart uit DGK natuurlijk!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
BB1 /TBO Bart
[ afbeelding ]
.
of Bart DGK?
[ afbeelding ]
Linkje kan ik niet geven (is een inlogsysteem voor makelaars) maar hier de foto's (ze zijn niet zo scherp maar dat komt doordat we zijn overgegaan op een nieuw systeem.. bla bla bla...quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan PM je even een foto naar Huub met gewicht en maten![]()
lijkt me geen probleem...
edit; ow.... dat zijn er al twee![]()
[..]
Je krijgt het druk Huub !![]()
waar is die laatste foto gemaakt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Linkje kan ik niet geven (is een inlogsysteem voor makelaars) maar hier de foto's (ze zijn niet zo scherp maar dat komt doordat we zijn overgegaan op een nieuw systeem.. bla bla bla...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nicequote:Op donderdag 16 juli 2009 19:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Linkje kan ik niet geven (is een inlogsysteem voor makelaars) maar hier de foto's (ze zijn niet zo scherp maar dat komt doordat we zijn overgegaan op een nieuw systeem.. bla bla bla...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
he dat is prive dat is mijn huisquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die laatste doet me weer denken aan hoge tentjes bouwenquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |