Owww! Ik ben natuurlijk ALLANG wezen kijken!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:08 schreef Kaat38 het volgende:
Hai Eric ook weer in het land!
Ik zou zeggen: ga gauw bij ze kijken, mooi he de foto's maar pittige bevalling.
Hoe is het ondertussen met jou en de studie?
Hoe gaaf is het he, wie had dat ooit kunnen denken een jaar geleden!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Owww! Ik ben natuurlijk ALLANG wezen kijken!Ik had een 2 dagen oud frummeltje in m'n armen: ik ben verkocht!!!!
Kon toch echt niet weggaan zonder sophietje te hebben bekeken, vastgehouden en besnuffeld! EN foto's te hebben gemaakt die meekonden op vakantie
Met mij alles lekker: lekker m'n leven aan het omgooien.. nog ff die P halen (jah...nog steeds) en dan denk ik dat i ker mee nok... maar nog ff over nadenken
dat viel ons ook al op, maar ze werd met donkere haren geboren en die worden nu iedere dag een stukje lichter, volgens de kraamvrouw wordt ze blond, net als haar moederquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:00 schreef Starlie het volgende:
Nou een bul wil ik haar niet noemen, ze ligt ook met opgetrokken beentjes natuurlijk, dat oogt al snel wat "dikker"! Ze lijkt wel een beetje rossig!
Hoi die Eric,heb je nog Beliner ballen bollen gescoord gegetenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hoe gaaf is het he, wie had dat ooit kunnen denken een jaar geleden!
Huub papamaar ik denk een leuke, hoe hij om ging met kwik, kwek en kwak was geweldig dus het zit wel goed en een prachtvrouw!
Jij doorstuderen haha, schiet niet op zo he.
Wat zijn de plannen na jouw studie?
Hai Huub, nogmaals gefeliciteerd! Mijn dochter had zo'n beetje zwart haar toen ze werd geboren, na een half jaar werd zij rood en na een jaar helemaal blond!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat viel ons ook al op, maar ze werd met donkere haren geboren en die worden nu iedere dag een stukje lichter, volgens de kraamvrouw wordt ze blond, net als haar moeder
Tis een prachtig meisje!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat viel ons ook al op, maar ze werd met donkere haren geboren en die worden nu iedere dag een stukje lichter, volgens de kraamvrouw wordt ze blond, net als haar moeder
Wie weet Na een paar weken met bruine ogen"1 van de 7 schoonhedenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat de kraamvrouw ook de moeder is. Bedoel je misschien de kraamhulp?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef ditisHuub het volgende:
Doe even net of je een hart hebt, en zeg gefeliciteerd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Na de babyfoto's nu weer tijd voor foto's van een babe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar danquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit doet mij ernstig aan Brian denken en die babe vind ik ook al helemaal niks.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat de kraamvrouw ook de moeder is. Bedoel je misschien de kraamhulp?
Sophie is echt een koetsiekoetsiekoetje.![]()
Nou Huub ze is hoe dan ook prachtig!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Sophie is een schattepoppetje,dat is zequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dit doet mij ernstig aan Brian denken en die babe vind ik ook al helemaal niks.
Dat klinkt al veel beter en ik twitter/stem nog even doorquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Sophie is een schattepoppetje,dat is ze
Was ook maar een geintje Kaat. Huub en Brian schijnen toch vaderlijk contact te hebben, vandaar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef Kaat38 het volgende:
Dit doet mij ernstig aan Brian denken en die babe vind ik ook al helemaal niks.
Snappeltquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje Kaat. Huub en Brian schijnen toch vaderlijk contact te hebben, vandaar.
Bij de weg, waar zie jij een babe dan?
Ze heeft alleen maar een k*t, die ze Jan en Allemien aanbiedt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef mootie het volgende:
Doe even net of je een hart hebt, en zeg gefeliciteerd.
Maak daar maar Jannie van zeg maar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft alleen maar een k*t, die ze aan Jan en Allemien aanbiedt.
Jaja mods, ik weet het.
Als ik haar zie zou ik het kunnen vragenik doe dat niet heur Maar haar vriendje heeft huis gekocht,heb ik vernomen 10 min lopen van mij vandaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:39 schreef Starlie het volgende:
Hier ziet Amanda er opzich wel oke uit!! Haar haar is volgens mij weer van haarzelf!
Hij is in juni genomen op Tenerife! Maar... ik zie wel een rode plek onder haar oog.. zou dat nog een cadeautje van Brian zijn...?
[ afbeelding ]
Ik heb de hele nacht met m'n slaapzak op de stoep voor de Hoogvliet gelegen, maar ik werd om halfvier gemolesteerd door door een roedel bloemetjesjurken..quote:Op woensdag 15 juli 2009 04:34 schreef Peter6000 het volgende:
Hele nacht niet geslapen maar vandaag ligt de nieuwe Party eindelijk in de winkel.![]()
![]()
![]()
Ik ga alvast voor de deur van de Bruna staan, ik hou het gewoon niet meer uit van de spanning, hier.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik allang gedaan. Daarvoor hoef je toch niet op de eerste foto's te wachten?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe even net of je een hart hebt, en zeg gefeliciteerd.
Yep, gezien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb ik allang gedaan. Daarvoor hoef je toch niet op de eerste foto's te wachten?
Wauwquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sophietje dus.................quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:46 schreef spuitje het volgende:
Tis gewoon een mooi wichtje, dat Sohietje
ow........ is dat zo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:00 schreef Starlie het volgende:
Nou een bul wil ik haar niet noemen, ze ligt ook met opgetrokken beentjes natuurlijk, dat oogt al snel wat "dikker"! Ze lijkt wel een beetje rossig!
Kunnen ze fotoshoppen, of kunnen ze goed fotoshoppen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:48 schreef Mriekje het volgende:
Wat een schattig mooi meisje is Sophie!! Super!![]()
En wat ziet Claire er goed uit zeg!
In ieder geval van dichtbij genomen, lijkt het al snel groter, maar wat wil je met 41 weken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ is dat zo?
ik zal er wat vaker op letten...
Zou wel beter zijn bij "babe "Liekequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kunnen ze fotoshoppen, of kunnen ze goed fotoshoppen!![]()
je snapt mijn grapje nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In ieder geval van dichtbij genomen, lijkt het al snel groter, maar wat wil je met 41 weken.
Toch wel, toch wel,quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch wel, toch wel,Ik ga ook beter opletten.
Lieke is mooi van zichzelf.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zou wel beter zijn bij "babe "Lieke
Dit is de laatste foto van Amanda - 11 juli 2009quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:39 schreef Starlie het volgende:
Hier ziet Amanda er opzich wel oke uit!! Haar haar is volgens mij weer van haarzelf!
Hij is in juni genomen op Tenerife! Maar... ik zie wel een rode plek onder haar oog.. zou dat nog een cadeautje van Brian zijn...?
[ afbeelding ]
Hey Huub,quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:54 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Hey Huub,
Hmmmmmm.............Is Claire een echte blond? Misschien bedoelde (onbewust) die kraamvrouw dat je niet de echte vader van Sophie bent.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |