Titel: Weer een column, maar nu bij www.bruno.nl Aan: Vrienden van Amanda
Hallo lieve vriendjes en vriendinnetjes.
![]()
Ik geniet weer volop van het heerlijke weer en ga binnenkort weer een nieuwe uitdaging aan.
www.bruno.nl heeft mij gevraagd om bij hun een column te gaan schrijven, net zoals ik deed bij starlounge.
Omdat ik dat altijd zo leuk heb gevonden, om jullie op de hoogte te houden van wat ik allemaal doe, meemaak en wat er allemaal in mijn koppie omgaat. Vind ik het super om het nu via
www.bruno.nl te gaan doen.
Zij hebben een topsite die altijd het laatste nieuws heeft op entertainment gebied. Ik ga daar elke 2 weken weer lekker mijn eigen leven beschrijven en ik hoop dat jullie dat dan ook weer massaal gaan lezen. Op dit moment staat er een interview van mij en de bekendmaking dat ik voor hun een column ga schrijven. Je mag daar ook je mening laten horen, ik hoop dat het net zo leuk of misschien nog wel leuker wordt dan mijn andere columns.
Een dikke kus van mij, Amanda.
http://www.bruno.nl/nieuw(...)-de-gouden-kooi.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Exclusief interview: Er is leven na de Gouden Kooi15-07-2009 11:50:05
© BrunoPress
Het tijdperk Gouden Kooi heeft onze kersverse columniste Amanda Balk (21) achter zich gelaten. Contact met haar medebewoners heeft ze nog maar nauwelijks en inmiddels is de blondine hard aan het werk aan haar carrière. Met een nieuwe liefde en een eigen single op komst spraken we haar in Amsterdam.
Dat is lang geleden! Hoe is het met je?
“Goed, ik heb heel veel leuke dingen gedaan sinds ik uit de Kooi ben. Als je zestien maanden opgesloten heb gezeten ga je vrijheid erg waarderen. Na mijn thuiskomst ben ik veel leuke dingen gaan doen met vrienden en familie, want die had ik echt gemist. En sinds een paar maanden ben ik superverliefd!”
Een nieuwe liefde
Het tijdperk Brian heeft Amanda definitief afgesloten. Sinds april is ze helemaal verliefd op DJ Nick van de Wall, ook wel bekend als Afrojack. De twee kenden elkaar al een tijdje maar de vonk sloeg over tijdens een feestje in Bloemendaal. Zelf is Amanda er glashelder over: “Ik heb nu drie maanden een vriendje en ben tot over mijn oren verliefd. Hij is ontzettend lief en we zijn al vrij snel gaan samenwonen. We zijn allebei 21 en hebben de grootste lol samen. Ik geniet.”
Column
Dat wil nog niet zeggen dat Amanda avond na avond met Nick op de bank slijt. “Nee hoor, ik ben lekker met mijn eigen carrière bezig. Het afgelopen jaar kwam één van mijn dromen uit toen ik een eigen kalender mocht maken. Ik treed daarnaast nog regelmatig op met mijn paaldansshow en ik ga nu natuurlijk een column voor Bruno.nl schrijven. Daar verheug ik me op, want ik vind het erg leuk om mensen mee te laten kijken in mijn leven en dat is alweer eventjes geleden.”
Wat kunnen we verwachten in je column?
“Eigenlijk alle leuke dingen die ik meemaak. Ik bespreek graag alles wat er in mij omgaat.”
En gaan we binnenkort misschien ook lezen dat je in de Playboy komt?
“Nee op dit moment niet, misschien later ooit. Maar waar ik wel over zal vertellen is dat ik een single ga uitbrengen. ‘Bye Boy’, zo heet ‘ie en ik heb de opnames er al opzitten. Ik kan niet wachten tot hij uitkomt en als het zover is dan zal ik daar natuurlijk uitgebreid over vertellen. Andere spannende onthullingen? Nou, Nick en ik zijn ook van plan om snel samen een single op te nemen…”
De eerste column van Amanda lees je over twee weken op Bruno.nl. Daarna is iedere twee weken een nieuw verhaal over haar belevenissen te lezen.
bron
http://www.bruno.nl/nieuw(...)-de-gouden-kooi.html[ Bericht 2% gewijzigd door peeet1 op 16-07-2009 09:08:53 ]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]