vertelquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:35 schreef Migue het volgende:
En nee, dan heb ik het niet over nazi's en dat soort ongein, al is dat een verleidelijke gedachten als we het over Schumacher hebben
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 05 apr. 2010 St. Petersburg (Verenigde Staten) 19 mei 2010 Long Beach (Verenigde Staten) 24 mei 2010 Indianapolis (Verenigde Staten) 26 mei 2010 Kansas Speedway (Verenigde Staten) 31 mei 2010 Milwaukee (Verenigde Staten) 06 jun. 2010 Texas Motor Speedway (Verenigde Staten) 21 jun. 2010 Iowa Speedway (Verenigde Staten) 27 jun. 2010 Richmond (Verenigde Staten) 05 jul. 2010 Watkins Glen (Verenigde Staten) 12 jul. 2010 Toronto (Canada) 26 jul. 2010 Edmonton (Canada) 01 aug. 2010 Kentucky Speedway (Verenigde Staten) 09 aug. 2010 Lexington (Verenigde Staten) 23 aug. 2010 Infineon Raceway (Verenigde Staten) 29 aug. 2010 Chicagoland Speedway (Verenigde Staten) 19 sep. 2010 Motegi (Japan) 10 okt. 2010 Miami (Verenigde Staten) |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | 28 maart 2010 St. Petersburg (Verenigde Staten) 11 april 2010 Barber Motorsport Park (Verenigde Staten) 18 april 2010 Long Beach (Verenigde Staten) 01 mei 2010 Kansas Speedway (Verenigde Staten) 30 mei 2010 Indianapolis (Verenigde Staten) 05 juni 2010 Texas Motor Speedway (Verenigde Staten) 20 juni 2010 Iowa Speedway (Verenigde Staten) 04 juli 2010 Watkins Glen (Verenigde Staten) 18 juli 2010 Toronto (Canada) 25 juli 2010 Edmonton (Canada) 08 augustus 2010 Mid-Ohio Sportscar Course (Verenigde Staten) 22 augustus 2010 Infineon Raceway (Verenigde Staten) 29 augustus 2010 Chicagoland Speedway (Verenigde Staten) 05 september 2010 Kentucky Speedway (Verenigde Staten) 19 september 2010 Motegi (Japan) 02 oktober 2010 Homestead-Miami (Verenigde Staten) |
Precies, alleen de indy500 race is 30 mei. Kwalificaties 22 en 23 mei.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit is de juiste kalender
Dan klopt de kalender van GPUpdate nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit is de juiste kalender
Heel GPUpdate klopt wel vaker niet...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan klopt de kalender van GPUpdate niet
linkquote:Power completes test successfully
22 January 2010
A recovered Will Power lived up to his name this week by productively completing a test for Penske at Sebring. The Australian was put out of action mid-way through last season following a large practice crash at Sears Point.
With Power having t-boned the broadside car of Nelson Philippe at the Infineon Speedway, both men were hospitalised, with Power suffering a broken back. However, the 28-year-old - who signed a new contract with Penske back in November - is pleased with the developments being made.
"I'm not sore at all," the Queensland driver explained to Autosport. "While I was on my back, I was having a good think about it - although it ended badly last year, it was a great season for me. I ended up with a full-time ride with one of the best teams in IndyCar and I'm really ready to come back."
quote:0 februari. Dag die je in je agenda moet zetten. Presentatie van de "Delta Wing Indycar". Het project is voor een groot gedeelte eigendom van de huidige Indycar teams en deze auto zal niet alleen (vanaf 2012) de huidige auto gaan vervangen maar is enorm revolutionair. Kleine motoren, zuinig en gewoon dezelfde snelheden halen als de huidige Indycar op de Speedway. De auto is ontworpen door Ben Bowlby. Voormalig Lola omntwerper en geniaal. Als ik de berichten die ik krijg mag geloven staat na de 10e iedereen met zijn oren te klapperen en verbaasd mij helemaal niks meer. En waarom niet een race serie met deze auto's in Europa. Ik heb, mede door de mensen erachter, een enorm vertrouwen in dit project. Kan niet wachten op de onthulling, want ik weet best veel van het project maar ook ik heb nog geen plaatjes gezien...... die zijn er namelijk echt nog niet vrijgegeven...
Ja maar ... ja maar ... ik wil die races ook in het echt kunnen zien. Dus graag. Ze gaan ook naar Japan.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Migue het volgende:
Het begon zo goed, en dat hij Ben Bowlby niet als huidig Target Chip Ganassi Racing-engineer noemen kan ik hem ook nog wel vergeven, maar dan beginnen te blaten over dat de series naar Europa moet komen![]()
Laatste twee keer dat een Amerikaanse raceseries dat deed, ging het niet veel later failliet.
10 februari kan trouwens heel goed kloppen, de presentatie zal namelijk waarschijnlijk op de Chicago Auto Show plaatsvinden. 10 februari zal wel de media dag zijn dan.
http://irl.gpupdate.net/n(...)ircuit-in-sao-paulo/quote:De lay-out van het stratencircuit in Sao Paolo is bekend. De baan heeft een lengte van 4,18 kilometer gekregen en telt elf bochten. Het is dit jaar voor het eerst dat er een stratenrace wordt verreden in de Braziliaanse miljoenenstad.
Het circuit bevindt zich bij het Anhembi Parque, een groot congrescentrum ten noorden van het centrum. Een deel van de baan loopt langs het parcours van het jaarlijkse carnaval, waardoor er gebruikt kan worden gemaakt van de grote tribunes die daar permanent staan opgesteld. Het circuit kenmerkt zich door enkele lange rechte stukken en hoekige bochten. "Deze baan moet voor spannende races kunnen zorgen", laat ontwerper Tony Cotman weten. Het circuit bevat het langste rechte stuk in de IndyCar Series en goede inhaalmogelijkheden. Het moet voor de fans in de elfde bocht een fantastisch gezicht zijn om de wagens van bijna 300 kilometer per uur af te zien remmen naar 80 kilometer per uur, voordat zij het Samodromo opkomen."
De stratenrace in Sao Paulo staat gepland voor 14 maart.
quote:Former IndyCar boss Tony George has closed his Vision Racing team.
George was CEO of the Indianapolis Motor Speedway and founder of the Indy Racing League until he was asked to resign from his role last year.
The Vision team was formed in 2005 from the remains of Kelley Racing, and ran George's step son Ed Carpenter from 2005-2009, alongside several team-mates including Tomas Scheckter, AJ Foyt IV, Paul Tracy and Ryan Hunter-Reay.
The team's best result in its five years was Carpenter's second place to Ryan Briscoe at Kentucky last season.
US newspaper the Indy Star reported Carpenter as saying: "We're suspending operations, but I don't know fully what that means. We're still pursuing opportunities to resume operations."
Eens. Rare modellen allemaal. Ik vind juist die ruige indy's altijd mooi!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind al die voorstellen maar belachelijk.. Een open wheel klasse voor mij betekent ook niets voor en achter tegen de wielen aan doen, niet alleen dat de bovenkant open is
quote:"Focusing on the rear under-body of the Lola Indycar, designers have found a cost effective and simple breakthrough to ensure that there is a minimum wake for following car," said a Lola statement.
"This means that drafting and slipstreaming will be in the drivers own hands rather than that of the aerodynamics itself."
The design features two options for body style to create variety in the field, but the packages will be performance matched to prevent either having a speed advantage.
One of the most striking elements of Lola's proposal is that its chassis and nosebox would also be used for the Indy Lights feeder category, with an upgrade kit available to help Lights teams step up into IndyCar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |