Jammer, maar wat een gevecht! Ruim de beste race van het seizoen, die push to pash werkt dus echt welquote:
Lang geleden dat we meer dan 10 ronden lang twee auto's naast elkaar zagen rijden. Fantastisch.quote:
Reactie Doornbos:quote:Grand Prix van Verenigde Staten - 2 augustus 2009
Race
Pos. Rijder Team Tijd
1 R. Briscoe Team Penske 1:28:24.324
2 E. Carpenter Vision Racing + 0.016
3 T. Kanaan Andretti Green Racing + 0.161
4 H. Castroneves Team Penske + 0.272
5 G. Rahal Newman/Haas/Lanigan Racing + 0.634
6 D. Franchitti Target Chip Ganassi Racing + 1.767
7 S. Dixon Target Chip Ganassi Racing + 3.251
8 D. Patrick Andretti Green Racing + 4.723
9 W. Power Team Penske + 6.142
10 M. Andretti Andretti Green Racing + 6.996
11 D. Wheldon Panther Racing + 12.759
12 S. Fisher Sarah Fisher Racing + 15.973
13 H. Mutoh Andretti Green Racing + 27.970
14 R. Hunter-Reay A.J. Foyt Racing + 3 ronde(n)
15 E.J. Viso HVM Racing + 3 ronde(n)
16 R. Matos Luczo Dragon Racing + 4 ronde(n)
17 M. Conway Dreyer & Reinbold Racing + 8 ronde(n)
18 M. Moraes KV Racing + 12 ronde(n)
19 R. Doornbos Newman/Haas/Lanigan Racing + 15 ronde(n)
20 M. Duno Dreyer & Reinbold Racing + 35 ronde(n)
Niet gefinisht
21 J. Wilson Dale Coyne Racing + 80 ronde(n)
22 T. Scheckter Dreyer & Reinbold Racing + 141 ronde(n)
23 J. Lazier Team 3G + 157 ronde(n)
quote:"Ik had een erg goede start en was sterk bezig, maar mijn teamgenoot sneed me af bij het ingaan van bocht 1, en een paar andere auto's wisten me te passeren", aldus Doornbos. "Ik wist me weer naar voren te vechten en de auto werd telkens beter en beter, maar bij de pitstop hadden we een probleem met de rechter achterband. Dat kostte ons heel wat ronden en betekende dat we kansloos waren in de race."
Haha nee, ik had het gisteren om een uur of 1 eigenlijk wel weer gezien voor de nacht, dus maar naar bed gegaanquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:54 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij is Migue gister gecrashed in ze simulator
Inderdaad een goed spel. Mijn computer is net iets te langzaam waardoor soms het beeld ineens vertraagd afspeeld (ofzo). Verder heb ik het oude Assen erin gezet. Ik wacht nog steeds tot iemand Isle Man gaat makenquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:31 schreef Migue het volgende:
Grappig, ik heb woensdag Briscoe's Penske van m'n vriendin gekregen![]()
Ik speel inderdaad rFactor, maar meestal offline, en anders over WLAN met vrienden. Over inet zie ik nooit zo zitten, heb wat kleine instellingen aangepast in mods, dus zie de mismatches al aankomen.
Maar, een geweldige game, vooral de IndyCar en ChampCar mods zijn ontzettend cool en goed
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |