Voetbal is oorlog. Als je wilt winnen dan moet je je tegenstander tussen 6 plankjes kunnen en willen schoppen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
lol? Ik kan hier wel serieus op ingaan, maar doe het toch maar niet,
Daar ben ik het wel mee eens ja, Looms komt overall tekort.quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In de eerste minuut durfde hij het ook al niet, recht voor mijn neus. De NOS had em niet eens in de samenvatting, maar op EL kon je het duidelijk zien.
wb. Looms: geweldig karakter getoond, daar ben ik het mee eens. Echter, ik probeer aan te geven dat al het gevaar van AZ van zijn kant kwam. Met zijn achteruit geloop en matig dekken was het continu gevaarlijk. Natuurlijk is Dembele een goede speler, maar in de 2e helft, toen Dembele eruit was ging dit nog steeds verder.
Ik zie persoonlijk liever de flair en bluf van Jallo op dit moment. Plus, de verdediging is al niet supersnel, Jallo zou dat wel compenseren.
Looms heeft 2 jaar ver boven zijn niveau gespeeld, maar daar is nu weinig van over. Beste linksback heb ik hem nooit gevonden, dan heb ik destijds overdreven.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:37 schreef RayMania het volgende:
Kan me herinneren dat je eerst nog vol lof was over Looms en heb de beste linksback noemde.
Jan wat doe je.quote:Jan Smit, de voorzitter van Heracles, heeft voor het eerst in tien jaar een wedstrijd van Heracles moeten missen. Noodgedwongen.Vorig week op zijn vakantieadres in Zwitserland werd Smit door hartklachten tijdelijk opgenomen in het ziekenhuis. Na een paar dagen mocht hij naar huis. Smit bleek getroffen te zijn door hartritmestoornissen en werd aangeraden kalm aan te doen.
Directeur Nico Jan Hoogma: 'Ongelooflijk jammer dat onze voorzitter dit niet mee mocht maken, deze prachtige overwinning op de landskampioen AZ. Maar zijn gezondheid is belangrijker. Nu heeft hij het thuis kunnen meemaken.'
Gert Jan Verbeek zei op de persconferentie dat hij had beloofd het Jan Smit niet moeilijk te maken. Maar dat werd het wel toen AZ binnen de minuut twee keer scoorde en de scheidsrechter even later AZ geen strafschop nam.
Hartritmestoornissen.. verbaas me dan weer niets als ik hem soms bezig ziequote:
Om hoe ik hem soms zie doen ja, niet dat ie dat heeftquote:
Walgelijk jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:04 schreef Blawh het volgende:
Trappenvolk mocht gewoon blijven staan trouwens.
quote:''Ja zeker, dit is de Everton van zijn eerste jaar hier. Nu krijg ik weer vertrouwen van de trainer, goede trainer dus. Ik moet ze alleen het vertrouwen teruggeven.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |