Inderdaad, echt ongelofelijk, 2 seizoenen speelde hij nog bij de amateurs van Hollandia.quote:
Willy was goed, maakte een uitstekende goal maar desondanks moeten we nog wel een nieuwe speler voor zijn positie aantrekken.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:43 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Combinatie Everton-Dost was goed, ze konden elkaar redelijk goed vinden. Enkel Hakola was wat minder, ook al was het niet opvallend slecht ofzo.
Had wel een paar leuke acties, maar de samenwerking was net wat minder dan tussen Everton en Dost. Hopelijk kunnen die twee zich dit seizoen bewijzen en bloeien ze op onder Verbeek zoals we vooraf hadden gehoopt. Everton voetbalde in elk geval al vol zelfvertrouwen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Had wel lekkere acties vond ik, jammer dat er alleen niemand voor de goal stond om ze in te tikken.
Kuip.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:50 schreef Kopbal het volgende:
Vind die Dost wel een leep spitsie. Vorig jaar in de Kuip viel hij me op door hele goede met hele slechte momenten af te wisselen. Blawh, als kenner, waar zou zijn plafond zitten?
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:18 schreef pfaf het volgende:
Klinkt gezellig zeg.
Volgende week AZ oprollen.
In de eerste minuut durfde hij het ook al niet, recht voor mijn neus. De NOS had em niet eens in de samenvatting, maar op EL kon je het duidelijk zien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:11 schreef Blawh het volgende:
Volgens mij durfde Wiedemeijer de penalty ook niet meer te geven trouwens vlak voor tijd, ik zag vanuit P nog dat het een 100% strafschop was.
Die overtreding in de 1e minuut was idd een zuivere penalty. Zat er niet zover vandaan. Uit had hij die echt wel gegeven, Exemplarisch voor de onkunde van de NOS dat ze dit moment niet tonen en die latere penalty wel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In de eerste minuut durfde hij het ook al niet, recht voor mijn neus. De NOS had em niet eens in de samenvatting, maar op EL kon je het duidelijk zien.
wb. Looms: geweldig karakter getoond, daar ben ik het mee eens. Echter, ik probeer aan te geven dat al het gevaar van AZ van zijn kant kwam. Met zijn achteruit geloop en matig dekken was het continu gevaarlijk. Natuurlijk is Dembele een goede speler, maar in de 2e helft, toen Dembele eruit was ging dit nog steeds verder.
Ik zie persoonlijk liever de flair en bluf van Jallo op dit moment. Plus, de verdediging is al niet supersnel, Jallo zou dat wel compenseren.
Maar goed, los van de pingels natuurlijk zwaar terecht gewonnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:20 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Die overtreding in de 1e minuut was idd een zuivere penalty. Zat er niet zover vandaan. Uit had hij die echt wel gegeven, Exemplarisch voor de onkunde van de NOS dat ze dit moment niet tonen en die latere penalty wel.
Ik heb de acties niet gezien maar een elleboog en natrappen hoort bij voetbal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jup, één elleboog en één trapte na
Elk topic?!quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:55 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ga je dit nu in elk topic zeggen?kneus
lol? Ik kan hier wel serieus op ingaan, maar doe het toch maar niet,quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb de acties niet gezien maar een elleboog en natrappen hoort bij voetbal.
Voetbal is oorlog. Als je wilt winnen dan moet je je tegenstander tussen 6 plankjes kunnen en willen schoppen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
lol? Ik kan hier wel serieus op ingaan, maar doe het toch maar niet,
Daar ben ik het wel mee eens ja, Looms komt overall tekort.quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In de eerste minuut durfde hij het ook al niet, recht voor mijn neus. De NOS had em niet eens in de samenvatting, maar op EL kon je het duidelijk zien.
wb. Looms: geweldig karakter getoond, daar ben ik het mee eens. Echter, ik probeer aan te geven dat al het gevaar van AZ van zijn kant kwam. Met zijn achteruit geloop en matig dekken was het continu gevaarlijk. Natuurlijk is Dembele een goede speler, maar in de 2e helft, toen Dembele eruit was ging dit nog steeds verder.
Ik zie persoonlijk liever de flair en bluf van Jallo op dit moment. Plus, de verdediging is al niet supersnel, Jallo zou dat wel compenseren.
Looms heeft 2 jaar ver boven zijn niveau gespeeld, maar daar is nu weinig van over. Beste linksback heb ik hem nooit gevonden, dan heb ik destijds overdreven.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:37 schreef RayMania het volgende:
Kan me herinneren dat je eerst nog vol lof was over Looms en heb de beste linksback noemde.
Jan wat doe je.quote:Jan Smit, de voorzitter van Heracles, heeft voor het eerst in tien jaar een wedstrijd van Heracles moeten missen. Noodgedwongen.Vorig week op zijn vakantieadres in Zwitserland werd Smit door hartklachten tijdelijk opgenomen in het ziekenhuis. Na een paar dagen mocht hij naar huis. Smit bleek getroffen te zijn door hartritmestoornissen en werd aangeraden kalm aan te doen.
Directeur Nico Jan Hoogma: 'Ongelooflijk jammer dat onze voorzitter dit niet mee mocht maken, deze prachtige overwinning op de landskampioen AZ. Maar zijn gezondheid is belangrijker. Nu heeft hij het thuis kunnen meemaken.'
Gert Jan Verbeek zei op de persconferentie dat hij had beloofd het Jan Smit niet moeilijk te maken. Maar dat werd het wel toen AZ binnen de minuut twee keer scoorde en de scheidsrechter even later AZ geen strafschop nam.
Hartritmestoornissen.. verbaas me dan weer niets als ik hem soms bezig ziequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |