Walgelijk jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:04 schreef Blawh het volgende:
Trappenvolk mocht gewoon blijven staan trouwens.
quote:''Ja zeker, dit is de Everton van zijn eerste jaar hier. Nu krijg ik weer vertrouwen van de trainer, goede trainer dus. Ik moet ze alleen het vertrouwen teruggeven.''
Whehe.quote:''Sindsdien loopt het niet zo heel erg soepel als ik in Almelo ga voetballen.''
vond het opzich wel wat hebbenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:02 schreef Damzkieee het volgende:
Ook typisch Heracles dat de Technische Staf nog in spiekerbox loopt omdat de pakken niet klaar waren
Sneue rakkers inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:18 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
En weer gaat bij Heracles alleen de discussie over kunstgras (kut-Hugo) en die strafschop.
Inderdaad, het kan wel een klein voordeel hebben het kunstgras. Maar het gaat ook over het collectief thuis. En hoe "wij" achter het team staan...quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:18 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
En weer gaat bij Heracles alleen de discussie over kunstgras (kut-Hugo) en die strafschop.
Vorig jaar werd het kunstgras nog geroemd toen AZ met 0-2 won in Almelo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad, het kan wel een klein voordeel hebben het kunstgras. Maar het gaat ook over het collectief thuis. En hoe "wij" achter het team staan...
Ze hebben nog nooit op ons gras gespeeld, ze gaan voorbij aan het feit dat alle ploegen onderin verreweg de meeste punten thuis behalen. En dat Volendam ondanks het kunstgras gewoon gedegradeerd is, plus dat Omniworld gewoon een-na-laatste is geworden in de eerste divisie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad, het kan wel een klein voordeel hebben het kunstgras. Maar het gaat ook over het collectief thuis. En hoe "wij" achter het team staan...
Ajax zal überhaupt wel beter presteren dan Heracles in thuiswedstrijden. Die vergelijkingen tussen clubs zijn onzinnig. Sowieso is een voordeel moeilijk vast te stellen, je weet natuurlijk nooit hoeveel punten ze zonder kunstgras gehaald hadden. Persoonlijk denk ik wel dat ze er voordeel bij hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het kunstgras nog geroemd toen AZ met 0-2 won in Almelo.
En dan Hugo, zijn Sparta (met een groter budget) presteert slechts een fractie beter in uitwedstrijden dan Heracles.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vast ook wel een stukje voordeel in verband met gewenning, het is alleen beetje vervelend dat er gesproken wordt over de scheids en het veld terwijl Heracles gewoon een uur lang van het veld wist te vegen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:34 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ajax zal überhaupt wel beter presteren dan Heracles in thuiswedstrijden. Die vergelijkingen tussen clubs zijn onzinnig. Sowieso is een voordeel moeilijk vast te stellen, je weet natuurlijk nooit hoeveel punten ze zonder kunstgras gehaald hadden. Persoonlijk denk ik wel dat ze er voordeel bij hebben.
Eens, met eigenlijk je gehele post. Was een prima wedstrijd van Heracles, al speelde AZ wel ontstellend zwak. Maertens was gewoon goed, zoals eigenlijk het hele voorgaande seizoen. Van der Linden lijkt ook wel een schot in de roos, die is in Portugal niet minder geworden. Verrassend snel ook. Wel denk ik dat Heracles zich echt nog serieus moet gaan versterken, de selectie is op meerdere posities gewoon erg zwak. Qua selectie vind ik dit het zwakste Heracles sinds jaren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vast ook wel een stukje voordeel in verband met gewenning, het is alleen beetje vervelend dat er gesproken wordt over de scheids en het veld terwijl Heracles gewoon een uur lang van het veld wist te vegen.
Persoonlijk denk ik dat we het meeste voorbeeld hebben bij ons kleine veld.
quote:Kromkamp durft kunstgras in Bulgarije wel aan
02/08/2009 22:22
Mogelijk is Jan Kromkamp donderdag gewoon van de partij als PSV in de voorronde van de Europa League op bezoek gaat bij Cherno More. De verdediger speelt liever niet op kunstgras.
'Ik ga er over praten met de trainer', zei de rechtsback na afloop van het thuisduel met VVV-Venlo (3-3). 'Even kijken wat de risico's zijn. Als hij me nodig heeft denk ik echter wel dat ik het aandurf.'
In het seizoen 2006/07 raakte Kromkamp geblesseerd op het kunstgrasveld van Heracles Almelo. Sindsdien sloeg de elfvoudig international uit voorzorg de wedstrijden op die ondergrond over.
Mwoah, zag hier laatst een opstelling van 3, 4 jaar terug, dat was ook niet best hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:44 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Eens, met eigenlijk je gehele post. Was een prima wedstrijd van Heracles, al speelde AZ wel ontstellend zwak. Maertens was gewoon goed, zoals eigenlijk het hele voorgaande seizoen. Van der Linden lijkt ook wel een schot in de roos, die is in Portugal niet minder geworden. Verrassend snel ook. Wel denk ik dat Heracles zich echt nog serieus moet gaan versterken, de selectie is op meerdere posities gewoon erg zwak. Qua selectie vind ik dit het zwakste Heracles sinds jaren.
Garcia zat op de bank in Groningen en viel in met alles behalve een lach op zijn gezicht. Misschien nog maar eens polsen wanneer Groningen aanvallende versterking heeft gevonden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwoah, zag hier laatst een opstelling van 3, 4 jaar terug, dat was ook niet best hoor.
Met nog 2 versterkingen hebben we de beste opstelling sinds jaren.
In de afgelopen 4 seizoenen pakte Heracles in totaal 39 punten in uitwedstrijden (een percentage van 29%) terwijl Sparta 45 punten pakte (met een percentage van 31%). Dat scheelt dus eigenlijk niets.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het kunstgras nog geroemd toen AZ met 0-2 won in Almelo.
En dan Hugo, zijn Sparta (met een groter budget) presteert slechts een fractie beter in uitwedstrijden dan Heracles.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed idee, laat ze zich eerst maar eens informeren voordat ze weer een onwaarheid de wereld inhelpen. Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de mening van TenCate hierover. Misschien ook maar eens een mailtje aan wagen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:09 schreef Blawh het volgende:
Massaal een mailtje naar de NOS zou ik zeggen.
Aldus FC Update.quote:Litouwse international op proef bij Heracles
Arunas Klimavicius mag deze week proberen om een contract in de wacht te slepen bij Heracles Almelo. De 26-jarige verdediger, een vaste waarde in de nationale ploeg van Litouwen, is op proef bij de ploeg van hoofdcoach Gertjan Verbeek.
Klimavicius doet dinsdag mee in de competitiewedstrijd van Jong Heracles tegen de beloften van NEC. Eerder speelde hij voor Dinamo Moskou en het Litouwse Ekranas Panevezys. Een proefperiode bij het Schotse Heart of Midlothian liep op niets uit.
Samen met Schilder.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:59 schreef Blawh het volgende:
Wie kreeg trouwens het hoogste cijfer bij 'voetballer van het jaar'? De bewierookte Honda? Nee, onze eigen Koning Kwame.
Elftal van de Week
Darley 7,5
Schilder 8
Maertens 7,5
Zwaanswijk 7
Looms 7
De Zeeuw 7,5
Quansah 8
Honda 7,5
Toivonen 7
N'Kufo 7
Cisse 7,5
Wie had ook al weer meer talent in z'n kleine teen dan Schilder in z'n hele lichaam? En je nam me niet serieus toen ik welke speler een betere speler noemde dan Sno?quote:
Sno speelt wel bij een Nederlandse topclub en kan naar Hertha BSC.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wie had ook al weer meer talent in z'n kleine teen dan Sno in z'n hele lichaam? En je nam me niet serieus toen ik welke speler een betere speler noemde dan Sno?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |