Nou vooruit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:20 schreef Jarno het volgende:
TVP.
Keertje kalibreren?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:24 schreef Pheno het volgende:
Hoe lang gaat een accu trouwens mee. Ik heb een intel macbook (de eerste generatie met RSS etc, men kent de kinderziektes van toen nog wel). Het ding begint steeds rapper leeg te geraken.
Blijkbaar wel (zie TUAW + links aldaar). Ook niet echt vreemd, Apple biedt een methode (de library .xml file) aan voor read-only access tot muziek in iTunes. Maar dan moet je zelf software schrijven, en daar had Palm duidelijk geen zin in.quote:
Onmogelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:21 schreef Jarno het volgende:
Ik heb trouwens vorig weekend met een MacBook 13 inch unibody staan spelen in Antwerpen en meeeeeeeeeen.. Ik ben vlieft. Wat een dingskie zeg!
Het zou een uitloopexemplaar kunnen zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:23 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Onmogelijk.MB = shiny white. MBP = alu. Zeikerig, I know.
Of geen tijd voor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:38 schreef Zpottr het volgende:
Blijkbaar wel (zie TUAW + links aldaar). Ook niet echt vreemd, Apple biedt een methode (de library .xml file) aan voor read-only access tot muziek in iTunes. Maar dan moet je zelf software schrijven, en daar had Palm duidelijk geen zin in.
Met dit tooltje kan je bijhouden hoe lang je batterijduur is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:24 schreef Pheno het volgende:
Hoe lang gaat een accu trouwens mee. Ik heb een intel macbook (de eerste generatie met RSS etc, men kent de kinderziektes van toen nog wel). Het ding begint steeds rapper leeg te geraken.
Dat is ook weer goed nieuws, misschien maar eens aanschaffen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
De t-mobile belstatus app werkt weer
Twijfel ook om een Macbook Pro te halen.quote:
Slechte berichten, Tijn. Mijn iPhone zou begin augustus moeten werken en mijn oude abonnement zou er dan mee moeten ophouden. Eens zien of dat goed gaat...quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef Tijn het volgende:
T-Mobile is echt onwijs hard aan het falen. Nu werkt m'n oude telefoon met m'n oude Orange SIM-kaart niet meer en m'n iPhone met de nieuwe T-Mobile SIM-kaart doet ook niks. Kortom, ik kan nu helemaal niet meer bellen of gebeld worden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |