Nou vooruit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:20 schreef Jarno het volgende:
TVP.
Keertje kalibreren?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:24 schreef Pheno het volgende:
Hoe lang gaat een accu trouwens mee. Ik heb een intel macbook (de eerste generatie met RSS etc, men kent de kinderziektes van toen nog wel). Het ding begint steeds rapper leeg te geraken.
Blijkbaar wel (zie TUAW + links aldaar). Ook niet echt vreemd, Apple biedt een methode (de library .xml file) aan voor read-only access tot muziek in iTunes. Maar dan moet je zelf software schrijven, en daar had Palm duidelijk geen zin in.quote:
Onmogelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:21 schreef Jarno het volgende:
Ik heb trouwens vorig weekend met een MacBook 13 inch unibody staan spelen in Antwerpen en meeeeeeeeeen.. Ik ben vlieft. Wat een dingskie zeg!
Het zou een uitloopexemplaar kunnen zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:23 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Onmogelijk.MB = shiny white. MBP = alu. Zeikerig, I know.
Of geen tijd voor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:38 schreef Zpottr het volgende:
Blijkbaar wel (zie TUAW + links aldaar). Ook niet echt vreemd, Apple biedt een methode (de library .xml file) aan voor read-only access tot muziek in iTunes. Maar dan moet je zelf software schrijven, en daar had Palm duidelijk geen zin in.
Met dit tooltje kan je bijhouden hoe lang je batterijduur is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:24 schreef Pheno het volgende:
Hoe lang gaat een accu trouwens mee. Ik heb een intel macbook (de eerste generatie met RSS etc, men kent de kinderziektes van toen nog wel). Het ding begint steeds rapper leeg te geraken.
Dat is ook weer goed nieuws, misschien maar eens aanschaffen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
De t-mobile belstatus app werkt weer
Twijfel ook om een Macbook Pro te halen.quote:
Slechte berichten, Tijn. Mijn iPhone zou begin augustus moeten werken en mijn oude abonnement zou er dan mee moeten ophouden. Eens zien of dat goed gaat...quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef Tijn het volgende:
T-Mobile is echt onwijs hard aan het falen. Nu werkt m'n oude telefoon met m'n oude Orange SIM-kaart niet meer en m'n iPhone met de nieuwe T-Mobile SIM-kaart doet ook niks. Kortom, ik kan nu helemaal niet meer bellen of gebeld worden
quote:
Zo lang nog?:Pquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:27 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Het zou een uitloopexemplaar kunnen zijn
Aan de ene kant flauw van Apple, aan de andere kant was het ook waanzinnig lui van Palm om op die manier mee te liften met iTunes. Je kunt gewoon je device 'officieel' iTunes geschikt maken, volgens mij heeft Creative dat in het verleden wel eens gedaan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:56 schreef Junkie het volgende:
[..]
![]()
En hierbij is het bevestigd....
Confirmed: iTunes 8.2.1 Breaks Pre Syncing
Apple vindt Jon Rubenstein echt niet meer aardig.
Lekker rustig Tijn !quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef Tijn het volgende:
T-Mobile is echt onwijs hard aan het falen. Nu werkt m'n oude telefoon met m'n oude Orange SIM-kaart niet meer en m'n iPhone met de nieuwe T-Mobile SIM-kaart doet ook niks. Kortom, ik kan nu helemaal niet meer bellen of gebeld worden
Ik heb het nog even opgezocht en het moet inderdaad mogelijk zijn om meerdere externe hdd's te kunnen aansluiten op die Airport Extreme.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:28 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Of idd aan een Airport Extreme hangen, maar ik weet niet of die meer dan één externe hd pakt. Je zult sowieso met een usb-hub moeten werken want er zit maar één poort op.
En wil je met zowel windows als apple werken, dan moet de schijf FAT32 geformatteerd zijn (en dan mogen je bestanden weer niet groter dan ...ik meen 3 gb zijn oid).
Hmz, ik twijfel nu weer of ik over zal stappen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef Tijn het volgende:
Deze reactie is een klassieker.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Microsft opent winkels:
http://tweakers.net/nieuw(...)st-apple-stores.html
De winkels moeten naast Apple winkels komen.
Handig man, winkels waar je niks kunt kopenquote:De winkels zouden vooral de merknamen van Microsoft bekender moeten maken bij de consument en, in tegenstelling tot de Apple Stores, niet zozeer als verkooppunten bedoeld zijn.
En ze willen dat naast Apple Stores zetten? Lijkt me een dure hobby worden, zo in de wereldsteden. Alleen al in Ginza (duur district in Tokio) moeten ze een paar leuke bedrijven er uit kopen om op te vallenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:56 schreef Tijn het volgende:
Volgens Microsoft zijn ze hier bezig met innovatie en zeker niet met imitatie. Nou, daar zouden ze nog wel eens gelijk in kunnen hebben, want hun plan is toch wel vrij uniek te noemen:
[..]
Handig man, winkels waar je niks kunt kopen
Nou ja, misschien verkopen ze op Regent Street gewoon keihard 50 miljoen muizen per jaar straks. Ik bedoel, het zou kunnen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:04 schreef Tijn het volgende:
Ja, een winkel naast de Apple Stores op 5th Avenue in New York en Regent Street in Londen is ook niet goedkoop. Zeker als je niks verkoopt
Misschien dat ze daarom 200 euro voor de Home-versie van Windows 7 gaan vragen, terwijl Apple genoegen neemt met 30 euro voor Snow Leopard.
Fictief scnariootje straks:quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:04 schreef Tijn het volgende:
Ja, een winkel naast de Apple Stores op 5th Avenue in New York en Regent Street in Londen is ook niet goedkoop. Zeker als je niks verkoopt
Nou ja, doosjes Windows verkopen voor gebruik met het Bootcamp van de buurman zou kunnen werken natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Fictief scnariootje straks:
Klant: "Nou hey, dat ziet er allemaal wel mooi uit dat Windows (hey, ik zei fictief he!), doet u mij er maar 2 van. Inpakken hoeft niet!"
Verkoper: "Ja eh, zo werkt dat niet he. Als u een OS wilt kopen dan doet u dat maar elders!"
Klant: "Ik probeer het hiernaast nog eens...."
Ik ga morgen naar Londen voor een weekendje, een bezoekje aan Regent Street zit er zeeekerk in.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:04 schreef Tijn het volgende:
Misschien dat ze daarom 200 euro voor de Home-versie van Windows 7 gaan vragen, terwijl Apple genoegen neemt met 30 euro voor Snow Leopard.
En hebben we hopelijk ook de plaatjes terug.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:25 schreef Tomasso het volgende:
Volgend topic koop ik m'n MBP.
Ik verwacht voor #300 ook mijn oude MB te vervangen door een nieuwe MBP.quote:
do itquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik verwacht voor #300 ook mijn oude MB te vervangen door een nieuwe MBP.
Dat weet ik niet, maarquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:41 schreef TwyLight het volgende:
Hoe stel ik in dat een bepaalde app maar 1 core mag gebruiken?
1 |
Ik snap het niet echt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:58 schreef Zpottr het volgende:
Dat weet ik niet, maar
[ code verwijderd ]
kan je wellicht helpen bij wat je wilt bereiken (je vertelt niet wat je echte doel is)
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:23 schreef super-muffin het volgende:
ik heb een nieuwe baan als iPhone developerbegin maandag al
en begin ook gelijk aan een erg toffe app. mag er verder niks overzeggen want ik heb een NDA moeten tekenen, maar de app zien jullie ongetwijfeld als het af is
![]()
Heb je "man nice" in een terminal ingetyped? Met nice kun je de priority van de processen van een applicatie instellen. Zet je die heel laag (=een hoog getal in nice) dan krijgen alle andere processen voorrang.quote:
Laat dat nu maar aan je systeem over, je kunt beter dat proces nicen dan dat je nog maar één core beschikbaar hebt voor je game - als je dan al per se stevig wilt gamen terwijl je video's converteertquote:Mijn doel is gewoon dat visualhub bij het converteren beide cores gebruikt wat resulteert in dat games sloom lopen, dus als ik kan instellen dat VH maar 1 van de 2 cores gebruikt heb ik er nog een over voor andere taken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |