Heb je "man nice" in een terminal ingetyped? Met nice kun je de priority van de processen van een applicatie instellen. Zet je die heel laag (=een hoog getal in nice) dan krijgen alle andere processen voorrang.quote:
Laat dat nu maar aan je systeem over, je kunt beter dat proces nicen dan dat je nog maar één core beschikbaar hebt voor je game - als je dan al per se stevig wilt gamen terwijl je video's converteertquote:Mijn doel is gewoon dat visualhub bij het converteren beide cores gebruikt wat resulteert in dat games sloom lopen, dus als ik kan instellen dat VH maar 1 van de 2 cores gebruikt heb ik er nog een over voor andere taken
Ja, hij is heel fijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:21 schreef Jarno het volgende:
Ik heb trouwens vorig weekend met een MacBook 13 inch unibody staan spelen in Antwerpen en meeeeeeeeeen.. Ik ben vlieft. Wat een dingskie zeg!
Proficiatquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:23 schreef super-muffin het volgende:
ik heb een nieuwe baan als iPhone developerbegin maandag al
en begin ook gelijk aan een erg toffe app. mag er verder niks overzeggen want ik heb een NDA moeten tekenen, maar de app zien jullie ongetwijfeld als het af is
![]()
Zo'n beetje elke moderne NAS heeft wel itunes server tegenwoordig. Mijn thecus had het, mijn tarus heeft het nu en de sitecom NAS die na de zomer uitkomt ookquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:33 schreef Pheno het volgende:
Synologie NAS'en hebben nu ook Time Machine support d.m.v. de nieuwste beta firmware. Handig dus als je niet perse een externe Apple HDD wilt hebben hangen in je netwerk.
Dat is wel extreem handig trouwens. Geld dat voor alle modellen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:33 schreef Pheno het volgende:
Synologie NAS'en hebben nu ook Time Machine support d.m.v. de nieuwste beta firmware.
Ik heb de 207+, maar volgens mij geldt dat voor alle modellen de 7, 8 en 9 seriequote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is wel extreem handig trouwens. Geld dat voor alle modellen?
Ik heb een Popcorn Hour, maar da's meer een streamer-met-HD-en-extra-snufjes dan een echt Mediacenter. Op zich heb ik nog wel interesse in een NAS, maar ik kom er qua selectie nooit uit en tob dan maar verder met externe schijven aan m'n Mac enzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:25 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat gebruiken jullie als mediacenter dan?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:23 schreef super-muffin het volgende:
ik heb een nieuwe baan als iPhone developerbegin maandag al
en begin ook gelijk aan een erg toffe app. mag er verder niks overzeggen want ik heb een NDA moeten tekenen, maar de app zien jullie ongetwijfeld als het af is
![]()
Ik heb een synology 207+. Prima Apple support en een van de weinige fabrikanten die wel luistert naar hun klanten. Ze doen ook wat met commentaar, ideeën etc. Tenminste, dat vind ik danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:25 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat gebruiken jullie als mediacenter dan?
Nu alleen nog iTunes-Server inbouwen...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:23 schreef Jarno het volgende:
Zo'n Popcorn Hour is echt de beste aanschaf die ik in tijden heb gedaan. Ook al is het geen Apple kwaliteit qua usability en heeft het een aardig hoog hobbygehalte, ik heb nog nooit zo makkelijk zo veel films en series gekeken (en gedownload mbv de ingebouwde torrentclient) als de afgeloepn tijd..
Mediaplayers ftw!
Ik ben nu een beetje met Final Cut Express aan het spelen; ook leuk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:15 schreef TwyLight het volgende:
iMovie 8.0.4 in software update
Ik heb ook wel zitten nadenken over een Popcorn Hour. Maar toen kwam ik het programma "Plex" tegen. In combinatie met een MacBook (of Mac Mini) en een externe schijf werkt dat ook perfectquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:23 schreef Jarno het volgende:
Zo'n Popcorn Hour is echt de beste aanschaf die ik in tijden heb gedaan. Ook al is het geen Apple kwaliteit qua usability en heeft het een aardig hoog hobbygehalte, ik heb nog nooit zo makkelijk zo veel films en series gekeken (en gedownload mbv de ingebouwde torrentclient) als de afgeloepn tijd..
Mediaplayers ftw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |