quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef sempron2400 het volgende:Mijn verontschuldiging, ik dacht dat Gazeuse een grapje was maar dat was dus toch serieus. Soms kan ik heel gefrustreerd raken (pas mijn portemonnee al verloren, maar dat is een ander verhaal).
Als wat ik schreef niet serieus was, had ik het echt wel in Onzin gepost. Zo vaak koop ik breezer niet, meestal bier of wijn en heb dit niet eerder meegemaakt.
Hoewel ze er wss niet veel aan kunnen doen, ga ik het nog wel melden bij de winkel.
Ik zou een boze brief schrijven naar de fabrikant van breezer en hopen op een pallet breezer ter compensatie

Om even op je hoofdvraag in te gaan, kan gas ontploffen? Ligt aan je definitie van ontploffen, in dit geval is er niets geexplodeerd, maar dingen zetten uit als ze warm worden. Als jouw flesje dus gekoeld gevuld is dan kan op je weg naar huis je breezer warmer geworden zijn, wat druk op het flesje uitoefent. Als je flesje dan niet sterk genoeg is om die druk tegen te gaan, barst het.
Als je wel eens gevlogen hebt zie je dat ook bij het verpakte voedsel gebeuren. Doordat de luchtdruk hoog in de lucht lager is, wordt de druk in de verpakking hoger. Als je dan eten meeneemt in het vliegtuig gaan je verpakkingen ook allemaal opeens bol staan...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-