Ja, en ik kan kernwapens poepen. Kom nou zeg, ik zie het al helemaal gebeuren dat dit op de spits gedreven wordt, en we binnenkort van Irak en Afghanistan gewoon gezellig één grote oorlog maken. Het aantal nog niet ingevoerde economische sancties is waarschijnlijk op één hand te tellen, dus dit is de nieuwe strategie? Waar kennen we dat van?quote:Iran kan in 6 maanden atoombom testen'
HAMBURG - Iran kan al binnen zes maanden zo ver zijn dat het zijn eerste atoombom tot ontploffing brengt. Dit meldde het Duitse weekblad Stern woensdag op gezag van bronnen bij de Duitse geheime dienst BND.
Volgens de BND-bronnen heeft Iran nu de verrijkingstechnologie onder de knie en ook voldoende centrifuges beschikbaar om binnen enkele maanden genoeg verrijkt uranium te hebben voor een eerste test van een nucleaire bom.
Iran zou nu werken aan raketten waarmee kernkoppen ook op doelen in Europa kunnen worden afgeschoten. Iraanse inkopers reizen onder valse naam naar Europa om de nodige onderdelen aan te schaffen, ook bij Duitse bedrijven.
quote:'Irak kan kernwapen snel maken'
Gepubliceerd op 10 september 2002 07:58
LONDEN/BAGDAD -
Irak is in staat binnen enkele maanden een kernwapen te maken als het voldoende radioactief materiaal weet te krijgen. Dat meldt het International Institute for Strategic Studies (IISS). Volgens het in Londen gevestigde instituut probeert de Iraakse leider Saddam Hussein kernwapens te produceren, maar heeft hij hulp en materiaal uit het buitenland nodig om daadwerkelijk een kernbom te fabriceren.
Als Irak er in slaagt verrijkt uranium te stelen of te kopen, dan kan het snel een raket met een kernkop fabriceren, waarmee het landen als Saudi-Arabië, Koeweit, Israël, Turkije, Jordanië en Iran kan bestoken. Dat zei IISS-directeur John Chipman gisteren bij de presentatie van een rapport over de Iraakse massavernietigingswapens.
Hetgeen Amerika volgens Biden weer niet zal tegenhouden of veroordelen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Israel bombardeert de boel toch wel voor het zover kan komen
En terecht !!quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef superworm het volgende:
[..]
Hetgeen Amerika volgens Biden weer niet zal tegenhouden of veroordelen.
Iran zal ze nooit kunnen inzetten. Een bom afvuren en ze krijgen er 100 op hun dak terug.quote:
Het gaat niet om het inzetten. Het gaat om het hebben. Zodra ze beschikken over die wapens zijn ze tenminste verlost van al dat gejank over invallen e.d.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Iran zal ze nooit kunnen inzetten. Een bom afvuren en ze krijgen er 100 op hun dak terug.
en terecht, die ratten hebben het recht niet - antisemitisme is hun drijfveer, zonder dat kunnen ze niks.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Iran zal ze nooit kunnen inzetten. Een bom afvuren en ze krijgen er 100 op hun dak terug.
Ik ben ook voor een pre-emptive nucleair strike.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Preventief opruimen die reactoren, ik ben vóór 'n militaire actie.
(Haters kom er maar in)
Ik doel toch echt op het preventief opruimen van dat regime en al haar facetten in Iran.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:14 schreef John_Terry het volgende:
[..]
Ik ben ook voor een pre-emptive nucleair strike.
Bye Bye Israel.
Goed antwoord.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:14 schreef John_Terry het volgende:
[..]
Bye Bye Israel.
quote:
Dus hier zit je op te wachten? Dat we á la Cubacrisis weer bang moeten zijn voor een onstabiel land met kernkoppen op Europa en Israël gericht? Ik schiet ze liever de steentijd in dan die fanatieke mafkezen met kernwapens te laten dreigen.quote:Iran zou nu werken aan raketten waarmee kernkoppen ook op doelen in Europa kunnen worden afgeschoten.
Nee, Israël is lekker stabiel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
[..]
Dus hier zit je op te wachten? Dat we á la Cubacrisis weer bang moeten zijn voor een onstabiel land met kernkoppen op Europa en Israël gericht? Ik schiet ze liever de steentijd in dan die fanatieke mafkezen met kernwapens te laten dreigen.
AMEN !!quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
[..]
Dus hier zit je op te wachten? Dat we á la Cubacrisis weer bang moeten zijn voor een onstabiel land met kernkoppen op Europa en Israël gericht? Ik schiet ze liever de steentijd in dan die fanatieke mafkezen met kernwapens te laten dreigen.
Wat denk je dat de Amerikanen zullen doen als er een bom op Israël valt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:14 schreef John_Terry het volgende:
[..]
Bye Bye Israel.
Dollars bijdrukken?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat denk je dat de Amerikanen zullen doen als er een bom op Israël valt?
Laat ze lekker wat kernwapens hebben? Weet je wel eens hoe licht je nu over deze zaak denkt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:21 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, Israël is lekker stabiel.
Laat ze lekker wat kernwapens hebben. Het is niet alsof ook maar een land het in zijn hoofd haalt om zoiets te gebruiken. Het is gewoon een sterkere afbakening van de grenzen.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat denk je dat de Amerikanen zullen doen als er een bom op Israël valt?
Welk land heeft zo'n ding ooit gebruikt? Juist. Te hypocriet voor woorden dat gezeik dat Iran geen kernwapens mag hebben terwijl de landen die Iran niet met rust willen laten die wapens wel hebben. Op het moment dat beide kanten zo'n ding hebben, zal dat de stabiliteit in de regio juist ten goede komen. Het kan duizenden slachtoffers voorkomen. Israel en de VS laten het wel uit hun hoofd om Iran binnen te vallen als Iran eenmaal kernwapens heeft.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Laat ze lekker wat kernwapens hebben? Weet je wel eens hoe licht je nu over deze zaak denkt?
Het is geen snoep om 'n kind blij te houden, denk eens na man wat voor gevolgen dit heeft voor de hele regio, en indirect ook Europa.
En Israël is niet 't braafste jongentje uit de klas, maar wat mij betreft stabieler dan Iran.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |