SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Wat ?quote:
Er staat toch een spoilert omheen?quote:
Dat maakt niet uitquote:
Het zou een nieuw gebruik moeten worden!quote:
Dat mag, daar zijn ze voor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:44 schreef justmattie het volgende:
Ik klikte alleen even om die tetten te zien![]()
![]()
Leeft die nog?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maakt niet uitWacht maar tot BrandX het ziet, dan is TS echt zwaar de klos.
Ik gebruik nog die oude FOK! skin, daar worden plaatjes in de spoiler gewoon weergevenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan krijgt hij een notequote:Op woensdag 15 juli 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook, de spoilertag werkt daar niet. Er is hier een user die text only op zijn werk gebruikt, maar daar werken ze dus ook niet. Eigen schuldquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik gebruik nog die oude FOK! skin, daar worden plaatjes in de spoiler gewoon weergeven![]()
![]()
Ik faalde toch juist nietquote:
Die kan er nog wel bij. Na die spamsite van vanochtend....quote:
Wat? To tittly go where no one has gone before?quote:
Gebruik dan op je werk die nieuwe FOK! skin. Kom je thuis wissel je het weer omquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, de spoilertag werkt daar niet. Er is hier een user die text only op zijn werk gebruikt, maar daar werken ze dus ook niet. Eigen schuld
Ik niet. Alsof mijn collegas anti-tiet zijn. De enige vrouw die achter me zit en op mijn scherm kan kijken is lesbienne, dus die zal er ook niet mee zitten. Ik klaag dan ook niet over het gemis aan werkende spoilertagsquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gebruik dan op je werk die nieuwe FOK! skin. Kom je thuis wissel je het weer om![]()
Wel, want een nieuw topic openen deed je ook nietquote:
Ik wilde Pheno zijn jubileum gunnenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel, want een nieuw topic openen deed je ook niet
Top kantoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet. Alsof mijn collegas anti-tiet zijn. De enige vrouw die achter me zit en op mijn scherm kan kijken is lesbienne, dus die zal er ook niet mee zitten. Ik klaag dan ook niet over het gemis aan werkende spoilertags
Of jort molt gewoon wat alert triggers uit dat jankscript van hem natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:05 schreef Pheno het volgende:
Dan had je niet moeten ninja'en. Nou moet ik een topic sluiten maar niet openen om de cijfers te doen kloppen. Anders gaan die cijferneukers hier janken.
De KSC-cijfers haal ik van de site van Piles. En die cijfers kloppen sowieso niet, ik heb Muck al eens een nieuw topic laten openen terwijl ik de oude gesloten had, dus het aantal geopende topics is niet gelijk aan het aantal lapo's dat men had.quote:
Ik heb dus geen cijfers verneukt???quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
De KSC-cijfers haal ik van de site van Piles. En die cijfers kloppen sowieso niet, ik heb Muck al eens een nieuw topic laten openen terwijl ik de oude gesloten had, dus het aantal geopende topics is niet gelijk aan het aantal lapo's dat men had.
Ze houdt niet meer van onsquote:
Ga fietsenquote:
Nee, dat had ik al eens gedaan, en volgens mij is het wel vaker gebeurd hoor... dit is eigenlijk ook niet de 1409e KSC, maar pas de 1392e.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:22 schreef MPG het volgende:
Ga fietsen.
Ik moet verdomme nog 3 dagen werken ja![]()
.
Gelukkigquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat had ik al eens gedaan, en volgens mij is het wel vaker gebeurd hoor... dit is eigenlijk ook niet de 1409e KSC, maar pas de 1392e.
Je moet nog even voor je bij de 100 bent... je hebt er al vier namelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gelukkig
Kan ik ook ergens achterhalen hoeveel KSC topics ik heb geopend?
Grappige statsquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet nog even voor je bij de 100 bent... je hebt er al vier namelijk.
Nog 1 dagjequote:Op woensdag 15 juli 2009 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen.
Ik moet verdomme nog 3 dagen werken ja![]()
.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou een nieuw gebruik moeten worden!
quote:
Wat is er dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik zit er aan te denken om woensdag 29 juli vrij te nemen
quote:Zwitser overleeft 300 dagen op onbewoond eiland met zakmes en wild varken
Ondoenbaar hard.
Zo omschrijft Xavier Rosset zijn avontuur van 10 maanden op het onbewoonde eiland Tofua, in de buurt van Tonga in het midden van nergens in de Stille Oceaan. De jonge Zwitserse avonturier koos er zelf voor om de Robinson Crusoe uit te hangen.
Zakmes, machete en camera
Rosset liet zich 300 dagen geleden droppen met een Zwitsers zakmes, een machete en een videocamera. Hij wou weten hoe het was om van de wereld afgesloten te zijn. Expeditie Robinson maar dan in het echt, zonder uitwegen.
Vulkaan
Wat hij aantrof was een stuk wildernis van 64 vierkante kilometer met daarop een vulkaan, een meertje, veel kokosnoten en enkele wilde varkens. "In het begin was ik radeloos", zegt de voormalig professionele snowboarder. "Ik moest drinkbaar water vinden, een schuilplaats bouwen, leren vissen, soit, zo ongeveer alles opnieuw leren om te overleven."
Zenuwinzinkingen
Rosset onderging verschillende zenuwinzinkingen. De eerste na amper 10 dagen op het eiland. Eenzaamheid vond hij al bij al nog de zwaarste van zijn beproevingen. "Gelukkig moest ik altijd bezig zijn om in leven te blijven", aldus de avonturier.
-18 kilo
Rosset vermagerde 18 kilo in de eerste twee maanden. Toen leerde hij hoe hij wilde varkens kon vangen. Daarbij leerde hij zijn partner voor de resterende acht maanden kennen: een biggetje dat ontsnapte aan de pot omdat het nog te klein was om op te eten. "Het beestje bleef bij me als een hondje", vertelt Rosset.
Docu
Na acht maanden had de Zwitser het eilandleven onder de knie en voelde hij dat hij zou kunnen overleven. Maar de uitdaging heeft toch zware sporen nagelaten. Rosset zegt voor het eerst zijn heimat in de Alpen niet meer te zullen verlaten.
Later dit jaar hoopt hij klaar te zijn met de documentaire die hij wil maken van de fragmenten die hij filmde op het eiland. (mvl)
Dat is er van te maken ja. Maar ook iets goed voor de BBCquote:
Absoluut voorstander van!quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou een nieuw gebruik moeten worden!
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 067 Pheno
02. 031 goldfinger1963
03. 026 Dr_Flash
04. 022 Nijns
05. 022 DaMart
06. 022 MPG
07. 022 marcb1974
08. 018 dndiek
09. 012 Sjowhan
10. 008 KapiteinGasthof
11. 007 Klonk
12. 005 Ladylike
13. 004 Pien85
14. 004 indahnesia.com
15. 004 Godlike02
16. 004 justmattie
17. 003 Muck
18. 003 Aarti
19. 003 JortK
20. 002 Memento-Mori
Reeks-statistieken!
Homo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
Bagger OP, maar goed,
posten jullie even door zodat we meer dan 100 posts hebben vandaag nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mijn kalender nog niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:25 schreef Pheno het volgende:
Nee, thee. En ik ben nog de enige in het gebouw, is het toevallig zondag of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:56 schreef JortK het volgende:
oeh, een link achter een spoiler, dat moet heel wat zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over een paar dagen welquote:Op donderdag 16 juli 2009 07:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Volgens mijn kalender nog niet.
Ik zag op 1 foto de luier nog liggen geloof ik.quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:58 schreef marcb1974 het volgende:
Niveau Jort he, ze is dus net uit de luiers en ziet er niet uit.
Just a starter.quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:58 schreef marcb1974 het volgende:
Niveau Jort he, ze is dus net uit de luiers en ziet er niet uit.
Met bonus?quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zag op 1 foto de luier nog liggen geloof ik.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:06 schreef JortK het volgende:
Bloot it is, maar echt bijzonder is het niet te noemen als ik eerlijk mag zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind 't eerlijk gezegd nog lelijkerts ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bloot it is, maar echt bijzonder is het niet te noemen als ik eerlijk mag zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |