Daarmee redt je het natuurlijk sowieso nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:51 schreef The_Verve het volgende:
Zes miljoen. Toe maar!
Begreep uit het andere topic al dat Cvita volgende wedstrijd pas speelt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:56 schreef DurQ het volgende:
[..]
Omdat Luque en Ogeraru niet voor nix mee zijn gegaan mss?
Jodenfooi is hier wel een gepaste termquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:50 schreef Jasza het volgende:
VI: Ajax bood zes miljoen voor De Zeeuw
woensdag 15 juli, door Ajaxciedleven, Rhenen, 20:49u, ajax.netwerk.to
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International zou het eerste bod van Ajax op Demy de Zeeuw 'naar verluidt' tegen de zes miljoen euro hebben gelegen. AZ wees dat zoals bekend af. Volgens Marcel Brands is er sindsdien tot nu toe geen contact meer geweest tussen Ajax en AZ.
Precies. Je team tig keer benadelen met schwalbes, stiffies en weet ik het. Spreekt vloeiend Nederlands en zal nog jaren bij Ajax spelen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Kapitein Luis
Goede keuze als je het mij vraagt. Altijd zeer gedreven en een echte prof qua instelling.
Zal volgende wedstrijd wel beginnenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef Pritt het volgende:
Waarom speelt Dario niet? Die zit al in het vliegtuig naar River Plate?
Ik zie het opzich positief in. Hij is allleen maar gegroeid in zijn spel sinds zijn komst. Hij maakt al een hoop minder schwalbes ect. Ik denk dat Jol zijn verantwoordelijkheidsgevoel(dat van Luis dus) kan aanspreken en hij daardoor completer wordt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:18 schreef lighted het volgende:
[..]
Precies. Je team tig keer benadelen met schwalbes, stiffies en weet ik het. Spreekt vloeiend Nederlands en zal nog jaren bij Ajax spelen.![]()
Niks ten nadele HOE belangrijk hij was afgelopen seizoen, maar een type aanvoerder vind ik hem niet.
Hadden wij Maxwell niet terug kunnen halenquote:
Ajax wilde in 5 termijnen betalenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Hadden wij Maxwell niet terug kunnen halen?
En hoe ookquote:
Hehe, ik lach me dood hij als een basisplaats weet te veroverenquote:
Bristol City speelt hoger dan Southampton.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Op naam Southampton. Weer een graadje moeilijker.
Moeilijker? Die staan volgend seizoen in de League Onequote:Op woensdag 15 juli 2009 22:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Op naam Southampton. Weer een graadje moeilijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |