Het is geen Truman Show hier.quote:
Nee! de zon is hier al.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:26 schreef SCH het volgende:
Mag de zon aan?
Harryquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:30 schreef SCH het volgende:
Ga denk ik maar een dagje bioscoop in met dit kutweer.
Doe maar gekquote:
Ik moest weer hardop lachen jaquote:
Dat is dan ook weer leuk voor je man, aangezien hij in de tuin gewerkt heeft vandaag,quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:14 schreef SCH het volgende:
Ineens zit ik dan nog even in de tuin. Wat een gekkigheid.
Dat zou bijzonder goed nieuws zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:42 schreef SCH het volgende:
Net mijn broertje aan de lijn, gaat heel goed met hem![]()
Hopelijk vinden de scans en de dokters dat binnenkort ook weer maar hij voelt zich prima
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:42 schreef SCH het volgende:
Hopelijk vinden de scans en de dokters dat binnenkort ook weer maar hij voelt zich prima
Dat zou heel fijn zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:42 schreef SCH het volgende:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:42 schreef SCH het volgende:
Mijn neefje wordt morgen 9.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
En mijn neefje is nu al zover dat als mijn broer Jaap zegt hij direct roept: Nick
Die zin moest ik 4X begrijpend lezenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
En mijn neefje is nu al zover dat als mijn broer Jaap zegt hij direct roept: Nick
Nog naar de zwarte cross Pascal ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |