Verrassendquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:47 schreef SCH het volgende:
Het eerste kwartier was geweldig, daarna was het niks meer en wilde ik weg.
Oh ik zeg niet dat ik een geweldige smaak heb. Maar van hypes als Bruno word ik altijd een beetje kriegel. Harry Potter kan je leuk vinden, maar is niet mn genre.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:06 schreef SCH het volgende:
Naar welke film zou jij nu naar toe gaan dan, almachtige Groninger.
Het zegt wel ietsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:15 schreef SCH het volgende:
Wat een nietszeggend antwoord puntmuts
Je bent nog jong hè ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het zegt wel iets![]()
Ik ben aan het kijken, maar misschien State of play en natuurlijk Hanna Montana: the Movie.
Ik dacht dat jij enige vorm van misleiding wel zou begrijpen...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent nog jong hè ?
Trusten trouwens Hoolers
Even pissenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij enige vorm van misleiding wel zou begrijpen...
Harry Potter is een hype en Bruno niet je genre. Zo klopt het beter wat je zegtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:10 schreef Grulez het volgende:
Oh ik zeg niet dat ik een geweldige smaak heb. Maar van hypes als Bruno word ik altijd een beetje kriegel. Harry Potter kan je leuk vinden, maar is niet mn genre.
Flikker op, griezel.quote:
Het is geen Truman Show hier.quote:
Nee! de zon is hier al.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:26 schreef SCH het volgende:
Mag de zon aan?
Harryquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:30 schreef SCH het volgende:
Ga denk ik maar een dagje bioscoop in met dit kutweer.
Doe maar gekquote:
Ik moest weer hardop lachen jaquote:
Dat is dan ook weer leuk voor je man, aangezien hij in de tuin gewerkt heeft vandaag,quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:14 schreef SCH het volgende:
Ineens zit ik dan nog even in de tuin. Wat een gekkigheid.
Dat zou bijzonder goed nieuws zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:42 schreef SCH het volgende:
Net mijn broertje aan de lijn, gaat heel goed met hem![]()
Hopelijk vinden de scans en de dokters dat binnenkort ook weer maar hij voelt zich prima
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:42 schreef SCH het volgende:
Hopelijk vinden de scans en de dokters dat binnenkort ook weer maar hij voelt zich prima
Dat zou heel fijn zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:42 schreef SCH het volgende:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:42 schreef SCH het volgende:
Mijn neefje wordt morgen 9.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
En mijn neefje is nu al zover dat als mijn broer Jaap zegt hij direct roept: Nick
Die zin moest ik 4X begrijpend lezenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
En mijn neefje is nu al zover dat als mijn broer Jaap zegt hij direct roept: Nick
Nog naar de zwarte cross Pascal ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |