Ze kunnen ook Spaans zeg je netquote:Op zondag 19 juli 2009 18:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Omdat ie in een ploeg zit waar Engels gesproken wordt ofzo.
Het hoort niet bij een stukje (topsport) professionaliteit?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:15 schreef SCH het volgende:
Spaans is de derde taal van de wereld en Engels de vierde.
Maar ik vind het niet zo belangrijk hoeveel talen ze spreken, sue me.
Nou neequote:Op zondag 19 juli 2009 18:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het hoort niet bij een stukje (topsport) professionaliteit?
Doe hem de groetjesquote:
en ik dan.quote:
OKeequote:Op zondag 19 juli 2009 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat lees je in 2011 als het interview met hem op FOK wordt geplaatst
quote:
Je bent dan ook geen sportliefhebberquote:
Ik heb een beetje het idee dat je je hier laat leiden door je hetze tegen mij, maar goed.quote:
Typisch Nederlands denken van je.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:59 schreef Prosac het volgende:
Daarbij speelt ook nog een beetje het gevoel wat ik heb bij niet-nederlandse sportmannen/vrouwen, dat het na 1 of 2x winnen wel leuk is, tijd voor een ander. Keer iemand anders, frisse winnaar.
Steeds maar Gunda Niemann of Pechstein als schaatskampioene ging ook maar vervelen, steeds maar Tiger Woods net zo, elke keer weer Schumacher maakte het er ook niet leuker op, hegemonie van bepaalde sportmensen vind ik niet leuk.
Bij voetbalclubs heb ik dat nog meer. Clubs als PSV, Ajax, Real, Bayern, Juventus, AC Milan, Inter of Manchester hoeven van mij de komende 50 jaar geen kampioen te worden.
Dus niet alleen een Calvinist maar ook nog eens een chauvinist, hoewel je dat ontkracht met je post over PSV en Ajax.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:03 schreef Prosac het volgende:
Nee helemaal niet, helden moet je eren, maar ze moeten niet steeds winnen.
Als een Nederlander 10x achter elkaar de Formule 1 wint, dan hoor je mij niet klagen hoor.
Voetbal sta ik dan ook heel anders in dan in de rest van de sporten.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus niet alleen een Calvinist maar ook nog eens een chauvinist, hoewel je dat ontkracht met je post over Ajax.
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Voetbal sta ik dan ook heel anders in dan in de rest van de sporten.![]()
Voetbal = FC Groningen (en een beetje FC Twente)
Waarbij ik overigens iedereen in NL een titel gun, behalve de komende 50 jaar PSV of Ajax, dat hebben we nu wel gezien.![]()
Dan ligt het dus ook voor een groot deel aan de persoonlijkheid?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:01 schreef Prosac het volgende:
Ik heb die antipathie van "teveel winnen" niet bij Federer trouwens.. die gun ik nog wel 10 grandslams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |