Wat een geouwehoer zeg. Een van de grootste, zoniet dé grootste, sportmannen allertijden. Die na 3 jaar afwezigheid gewoon nog bij de beste 6 rijdt in een touretappe. En omdat jij als linkse rakker de wat blufferige (wat is bluf als je de Tour 7 keer wint) stijl van hem als persoon niet waardeert. Is het meteen weer Armstrongquote:Op zondag 19 juli 2009 17:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh dat gehoereer weer met de zogenaamde groten der aarde en zo. Dat kritiekloze sportkijken, ik haat dat
Jij komt altijd klaar op grote namen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh dat gehoereer weer met de zogenaamde groten der aarde en zo. Dat kritiekloze sportkijken, ik haat dat
Jij komt altijd klaar op grote namen.
SCH is niet zo'n grote naam hoor.quote:
Wat is er egoïstisch aan het feit dat je als sporter je best doet om te winnen ?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:49 schreef SCH het volgende:Wat heeft links hier nou weer mee te maken
Ik houd gewoon niet van egocentrische klootzakken. JIj wel. Kan gebeuren
Nee hoor, vrijwel iedereen staat kritiekloos achter deze foute man.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:50 schreef tong80 het volgende:
Is ons landje te klein voor en dan gaat als hoge boom je kop eraf.
Je ego inderdaad wel.quote:
Lees het boek van Floyd Landis eens, misschien begrijp je het dan beter.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er egoïstisch aan het feit dat je als sporter je best doet om te winnen ?
Hij stond na de finnish onmiddellijk de NOS te woord terwijl ie net verloren had.
Is dat arrogant ?
Dat mag, maar dan mag ik hem een klootzak vinden. En dat mag blijkbaar niet. Zo begon het in dit topic en meestal.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:56 schreef RayMania het volgende:
Als wij om bepaalde redenen Armstrong een held vinden, dan mag dat. Waarom die verantwoording?
Discussie voeren om het discussie voeren dusquote:Op zondag 19 juli 2009 17:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan mag ik hem een klootzak vinden. En dat mag blijkbaar niet. Zo begon het in dit topic en meestal.
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Discussie voeren om het discussie voeren dus
En als ik heel milde kritiek op iemand van hier geef, ga je uit je dak. Om vervolgens 250 posts en 20 PM's als gevolg te creeëren.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:03 schreef SCH het volgende:
[..]Hoe bedoel je.
Ik zeg gewoon dat ik Armstrong niet moet. Anderen mogen hem wel. Maar volgens jou is er blijkbaar maar 1 mening mogelijk.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:05 schreef Breach het volgende:
[..]
En als ik heel milde kritiek op iemand van hier geef, ga je uit je dak. Om vervolgens 250 posts en 20 PM's als gevolg te creeëren.
Ach man, schei toch uit. Er wordt al weken over gepost, ik heb honderden argumenten. Dit is echt te grappig Breach.quote:Jij noemt Armstrong egocentrisch, terwijl je niet één fatsoenlijke reden kunt aandragen.
Dat mag je vindenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:05 schreef RayMania het volgende:
Contador. Sporters uit Madrid
. Geen Engels kunnen
.
Waarom zou hij dat moeten kunnen, no?quote:
Waarom moet Contador engels kunnen?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat moeten kunnen, no?
Ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat mag je vinden![]()
Kan Lance wel Spaans trouwens?
Omdat ie in een ploeg zit waar Engels gesproken wordt ofzo.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat mag je vinden![]()
Kan Lance wel Spaans trouwens?
| Forum Opties | |