Nou zo'n PM heb ik niet gehad... alleen dat mailtje, zie post hierboven...quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem hier ook gehad
Fokmeet met gratis eten bij Amor?
Wel stom trouwens, het bericht is best brak gespeld, en het adres waar TS naar moet mailen voor haar gratis diner heeft ie verkeerd geschreven
Als ik naar Utrecht ga is het toch American Broadwayquote:Op donderdag 23 juli 2009 07:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ook gehad, maar daar ga ik niet 't halve land voor doorkruisen hoor
Utrecht is voor mij een beetje te ver om even uit eten te gaan en als ik de recensies lees van Armor dan wil ik daar sowieso niet naar toe.quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:41 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Als ik naar Utrecht ga is het toch American Broadway![]()
Weet niet wat jullie ervaring daar is, maar ik vind het een heerlijke tent.
Ben aardig vaak op pad en kom graag wat verder dan mijn eigen stad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Utrecht is voor mij een beetje te ver om even uit eten te gaan en als ik de recensies lees van Armor dan wil ik daar sowieso niet naar toe.
Niet iedereen is zo paranoidequote:Op donderdag 23 juli 2009 08:00 schreef Re het volgende:
en niemand maakt natuurlijk een kloon aan om iedereen te spammen natuurlijk
Nou dat is mijn naam (mijn echte voornaam dus). Ik weet niet wat ze hebben zitten doen daar, maar iemand heeft echt zitten kloten, dat zegt wel weer iets over het niveau van het personeel daar!quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:26 schreef Meike26 het volgende:
"
*Oh trouwens, heet ik tegenwoordig *piep*....![]()
Ik heb ook eens met m'n been in het gips gezeten, inclusief de knie. M'n voet was nog wel vrij, het gips begon boven de enkel. Maar dan kun je prima normaal op een stoel zitten hoor, dan hoeft je been echt niet per se op een andere stoel te liggen. Als je gewoon iets verder naar voren gaat zitten is er niets aan de hand.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:06 schreef Gia het volgende:
Als het alleen het onderbeen was dat in het gips zat, kan ik me er nog wat bij voorstellen, dan kun je namelijk gewoon je been krom en onder de tafel houden. Zit je tot over de knie in het gips, dan kun je niet anders dan je been omhoog leggen. In dat geval vind ik het werkelijk schandalig dat het restaurant er op deze manier op reageert.
Maar goed, dat restaurant heeft hier uitgebreid de aandacht gehad. Wij willen deze zomer een dagje Utrecht doen. Weet ik nu alvast waar ik niet moet gaan eten.
Huh? Hoe herkennen ze die fokkers als die daar willen gaan eten? Niet iedereen heeft een foto online staan!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:42 schreef Chuphinh het volgende:
Ik heb ook een pb gehad. Maar ik heet helemaal geen *piep*. Nu mag ik niet gratis tapas eten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |