ja dat is waar, hetero's trekken zich vaak terug in van die kelder achtige cafeetjes en zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat juist 1 van de kenmerken van de hetero is dat hij niet met je mee wilt doen
Zal ik dan maar stoppen? Wil je natuurlijk niet ongemakkelijk laten voelenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:53 schreef pazzio het volgende:
[..]
ik word er heel opgewonden van als je dat soort dingen schrijft
dit is toch geen omgekeerde psychologie heh ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zal ik dan maar stoppen? Wil je natuurlijk niet ongemakkelijk laten voelen
Nee, gewoon de normalequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:56 schreef pazzio het volgende:
[..]
dit is toch geen omgekeerde psychologie heh ?
OK, stop dan maar nietquote:
Zelfgemaakte groentensoepquote:
ah, je gooide wat smeermiddel op de scroll ?quote:
Ja, zonder teveel tomaten en groene paprikaquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:04 schreef STING het volgende:
[..]
Net als spaghetti he, dat vindt je ook zo lekker toch?
Voor mij hoop ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik binnenkort voor iemand maken.
Neequote:
Dat heb je met jouw post direct de kiem in gesmoordquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
TVP, alweer. Jullie gaan veul te snel
Jij, Joey?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:48 schreef JoeyT het volgende:
Veel nieuwe namen zeg... Nog mensen die op vakantie gaan?
Ik moet nog steeds nagenieten. Antwoord: nee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:48 schreef JoeyT het volgende:
Veel nieuwe namen zeg... Nog mensen die op vakantie gaan?
Er zijn genoeg goedkope schoenenwinkelsquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:52 schreef vencodark het volgende:
Ja, hallo!
Grmbl, moet voor dat werk zaterdag zwarte schoenen hebben...en die heb ik niet.![]()
Eens kijken of ze ergens heul goedkope hebben.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:52 schreef vencodark het volgende:
Ja, hallo!
Grmbl, moet voor dat werk zaterdag zwarte schoenen hebben...en die heb ik niet.![]()
Eens kijken of ze ergens heul goedkope hebben.
Ik ga drie weken door Spanje trekken. Deel vd Pelgrimstocht naar Santiago. En jij?quote:
Ben je jarig?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en natuurlijk morgen nog trakteren op taart.. ik geef het geld al uit voordat ik het heb
Nee dat nog lang nietquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat nog lang niet
Ik hoorde vandaag dat ik de baan heb gekregen
Ik werk aan Red Mijn Vakantie, dus ik kan in de zomervakantie niet wegquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga drie weken door Spanje trekken. Deel vd Pelgrimstocht naar Santiago. En jij?
Dank jequote:
Tof!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je
Medewerker Rapportages op het bureau waar ik nu aan het afstuderen ben
Absoluut!quote:
Werk jij voor tv? Wat doe je daar?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik werk aan Red Mijn Vakantie, dus ik kan in de zomervakantie niet weg
Cool, dan weet ik waar ik moet zijn als het mis gaatquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik werk aan Red Mijn Vakantie, dus ik kan in de zomervakantie niet weg
Misschien mogen zwarte sokken ook welquote:
Ja, Action of op de markt ofzo. Simpel paar zwarte schoenen. Moet lukken toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg goedkope schoenenwinkels
Weekenden weer weekend. Avonden weer avond. Maandelijks salaris. Geen druk meer van studiedingen die je eigenlijk nog moet doen. Maar ook niet meer uitslapen, lam in de college banken hangen, etc.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Absoluut!Zekerheid na mijn afstuderen.. heerlijk!
Kan het alleen nog niet echt bevatten/beseffen dat het daadwerkelijk gaat beginnen straks haha. Maar dat komt wel goed
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien mogen zwarte sokken ook wel
Normaal gesproken programmaontwikkeling en nu even eindredactiequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Werk jij voor tv? Wat doe je daar?
LEZEN. Ik had het over GOEDKOPE schoenen. Bijv. 15 euro. En ik verdien 8 euro p/ur.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja en dan geef je 50euro uit en verdien je daar 40euro....Nee handig
Wat een gave baan zegquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Normaal gesproken programmaontwikkeling en nu even eindredactie
Ow dat doe ik ondertussen al een jaar niet meer hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef heksehiel het volgende:
Weekenden weer weekend. Avonden weer avond. Maandelijks salaris. Geen druk meer van studiedingen die je eigenlijk nog moet doen. Maar ook niet meer uitslapen, lam in de college banken hangen, etc.
Dan is het toch alsnog zonde.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
LEZEN. Ik had het over GOEDKOPE schoenen. Bijv. 15 euro. En ik verdien 8 euro p/ur.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:59 schreef Reclamekoning het volgende:
Is allemaal niet zo moeilijk denk.
Word je verlaten terwijl je nog helemaal verliefd bent hoor je het liever niet natuurlijk.
Dan is het een kutwijf en gun je haar niks.
Ik ben zelf weggegaan en dan maakt het me helemaal niks uit wat ze doet en met wie.
We kwamen er achter dat onze karakters totaal niet passen.
Als je het daar over eens bent kun je alles nog doen samen.
Zou nog wel mee op vakantie gaan met haar en der nieuwe vriend. *ivm kinderen dan wel.
Met echt innerlijk berouw kan de biecht de zonde vergeven, mijn zoon.quote:
Gefeliciteerd mensje !quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je
Medewerker Rapportages op het bureau waar ik nu aan het afstuderen ben
Wat heb jij tegen hobbits?quote:
Wat dan wel? Elf, dwerg, trol, orc, ogre, gnoll, goblin, gnome?quote:
"mens" klinkt zo onvriendelijk, toch ?quote:
Dan laat je het toch bij 'gefeliciteerd'.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:06 schreef pazzio het volgende:
[..]
"mens" klinkt zo onvriendelijk, toch ?
allemachtig, dat had ik ook kunnen doen !quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan laat je het toch bij 'gefeliciteerd'.
Gilette, the best a hobbit can getquote:
Anders PM je me voortaan met elke post die je wil posten. Dan check ik 'm evenquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:07 schreef pazzio het volgende:
[..]
allemachtig, dat had ik ook kunnen doen !
graag gedaan hoor,quote:
fijne avond !quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Zo heerlijk uit eten![]()
Ik zeg alvast tot ziens
Borrelen was voor iemand die weg ging, en daar had ik niet zoveel mee, dus zo weer weg. Ik ga zo naar de film met automatic_ en djayzz dus ik ga mijn heerlijke-alleen-hang-avondje verplaatsen naar morgen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:08 schreef heksehiel het volgende:
Hoi! Ging jij niet borrelen? Of is je heerlijke-alleen-hang-avondje begonnen?
Tof! Moet je veel doen?quote:
Dat klinkt als een veel leuker plan idd! Hopelijk dit keer een leuke film en leuke acteurs/actrices?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Borrelen was voor iemand die weg ging, en daar had ik niet zoveel mee, dus zo weer weg. Ik ga zo naar de film met automatic_ en djayzz dus ik ga mijn heerlijke-alleen-hang-avondje verplaatsen naar morgen!![]()
Nicequote:
Ik heb de irritante gewoonte zinnen met een ja te beginnen.quote:
een soort voorproefster ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Anders PM je me voortaan met elke post die je wil posten. Dan check ik 'm even
Nee, alleen vloerbedekking eigenlijk.quote:
Van wie?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:15 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso mogen die begroetingsposten toch niet meer?.
Ben jij een kutmod ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:15 schreef HeatWave het volgende:
Je vergelijkt jezelf nu met Cleopatra?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:15 schreef pazzio het volgende:
[..]
een soort voorproefster ?
had Cleopatra ook...
prrrrrrr
Gelukkig houdt iedereen zich ook aan de ontopic 'regel'.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:15 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, ik heb daar een grote mond sort of over gehad.quote:
Dacht dat een FA was langsgekomen hier, dat het echt teveel offtopic SC was.quote:
nee, DE kutmodquote:
Dat meen je. Maar het heeft dus niet gewerktquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb daar een grote mond sort of over gehad.
Ik maakte ook alleen maar een grapsje toen ik 'ja hallo' terugtypte. Normaal zeg ik nooit hallo tegen iemand.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sandra Bullock en Ryan Reynoldsquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:13 schreef heksehiel het volgende:
Dat klinkt als een veel leuker plan idd! Hopelijk dit keer een leuke film en leuke acteurs/actrices?
Beter!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:15 schreef Kluts het volgende:
Nee, alleen vloerbedekking eigenlijk.
Dus ikzelf hoef niks te doen.
Me tooquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:17 schreef Kluts het volgende:
Nu doe je net alsof ik zo'n grote mond heb.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat meen je. Maar het heeft dus niet gewerktMag je nu de volgende keer op het matje komen?
Jah! Die zijn leukquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:18 schreef Nouk84 het volgende:
Sandra Bullock en Ryan ReynoldsAllebei wel leuk om naar te kijken, als je het mij vraagt
![]()
Wat is er uberhaupt groot aan jou?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik zo'n grote mond heb.
Nee, dat jij dus niet zo onder de indruk raakt van andere mensen met een grote mondquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik zo'n grote mond heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |