quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:52 schreef vencodark het volgende:
Ja, hallo!
Grmbl, moet voor dat werk zaterdag zwarte schoenen hebben...en die heb ik niet.![]()
Eens kijken of ze ergens heul goedkope hebben.
Ik ga drie weken door Spanje trekken. Deel vd Pelgrimstocht naar Santiago. En jij?quote:
Ben je jarig?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en natuurlijk morgen nog trakteren op taart.. ik geef het geld al uit voordat ik het heb
Nee dat nog lang nietquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat nog lang niet
Ik hoorde vandaag dat ik de baan heb gekregen
Ik werk aan Red Mijn Vakantie, dus ik kan in de zomervakantie niet wegquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga drie weken door Spanje trekken. Deel vd Pelgrimstocht naar Santiago. En jij?
Dank jequote:
Tof!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je
Medewerker Rapportages op het bureau waar ik nu aan het afstuderen ben
Absoluut!quote:
Werk jij voor tv? Wat doe je daar?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik werk aan Red Mijn Vakantie, dus ik kan in de zomervakantie niet weg
Cool, dan weet ik waar ik moet zijn als het mis gaatquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik werk aan Red Mijn Vakantie, dus ik kan in de zomervakantie niet weg
Misschien mogen zwarte sokken ook welquote:
Ja, Action of op de markt ofzo. Simpel paar zwarte schoenen. Moet lukken toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg goedkope schoenenwinkels
Weekenden weer weekend. Avonden weer avond. Maandelijks salaris. Geen druk meer van studiedingen die je eigenlijk nog moet doen. Maar ook niet meer uitslapen, lam in de college banken hangen, etc.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Absoluut!Zekerheid na mijn afstuderen.. heerlijk!
Kan het alleen nog niet echt bevatten/beseffen dat het daadwerkelijk gaat beginnen straks haha. Maar dat komt wel goed
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien mogen zwarte sokken ook wel
Normaal gesproken programmaontwikkeling en nu even eindredactiequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Werk jij voor tv? Wat doe je daar?
LEZEN. Ik had het over GOEDKOPE schoenen. Bijv. 15 euro. En ik verdien 8 euro p/ur.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja en dan geef je 50euro uit en verdien je daar 40euro....Nee handig
Wat een gave baan zegquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Normaal gesproken programmaontwikkeling en nu even eindredactie
Ow dat doe ik ondertussen al een jaar niet meer hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef heksehiel het volgende:
Weekenden weer weekend. Avonden weer avond. Maandelijks salaris. Geen druk meer van studiedingen die je eigenlijk nog moet doen. Maar ook niet meer uitslapen, lam in de college banken hangen, etc.
Dan is het toch alsnog zonde.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
LEZEN. Ik had het over GOEDKOPE schoenen. Bijv. 15 euro. En ik verdien 8 euro p/ur.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:59 schreef Reclamekoning het volgende:
Is allemaal niet zo moeilijk denk.
Word je verlaten terwijl je nog helemaal verliefd bent hoor je het liever niet natuurlijk.
Dan is het een kutwijf en gun je haar niks.
Ik ben zelf weggegaan en dan maakt het me helemaal niks uit wat ze doet en met wie.
We kwamen er achter dat onze karakters totaal niet passen.
Als je het daar over eens bent kun je alles nog doen samen.
Zou nog wel mee op vakantie gaan met haar en der nieuwe vriend. *ivm kinderen dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |